Jopotzuki kirjoitti:Kuinka isoja matseja KOWissa pelataan? Kuinka paljon tartteen ukkoja?
Maailmalla ihmiset pelaavat aina kahteen tuhanteen saakka normaalisti. Itse suosin henkilökohtaisesti 1000-1500p, koska siihenkin pistekoohon saa niin suuren pääluvun aikaiseksi, että tunnen massataisteluhaluni täyttyneen. Mitä sitä turhaan suurentamaan pistekokoa kun tuhanteenkin pisteeseen saa melkein sen 100 soturia taistelemaan per puoli. Suuremissa peleissä myös saa "kaiken" haluamansa, joka ei ole minusta hyvä asia pelissä kuin pelissä. Tietty valintojen tekeminen yksiköiden kohdalla on minusta suuri osa peliä, koska jokaista haluaamansa ei vain saa mahdutettua listaan.
Sääntökirja antoi ohjeellisen neuvon, että 60% yksikön koosta tulisi olla täytettynä vähintään fikuillansa. Itse kuitenkin tylysti teen 4:stä ampujasta trooppeja jne eikä kukaan ole vielä valittanut minun kuuleviin korviini asiasta. Pääasia, että yksikkö näyttää alustallaan hyvältä eikä vastapuoli tunne oloansa epämukavaksi kohdatessaan yhden miehen legioonia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti