Huh huh, kun oli taas päivä. Hyvissä ajoin jo eilen leivoin, että saisi tänään tuotua mukanaan muutakin kuin nälkäisiä liskoja.
Minä vs Ville
Maasto oli tänään erilaisempi kuin viime kerralla ja itse kävin molemmilla puolin katsomassa, miten onnistuukaan pelaaminen. Muutamia hassuja virheitä tuli tehtyä, mutta Villeä vastaan tuli pahempi. Mitenkäs sitä osasikaan jättää sellaisen aukon kentälle, että sieltä päässään oikein kauniisti kenenkään urputtamatta lähitaisteluetäisyydelle. Jatkossa pitää vähän paremmin kattoa, että jotain olisi vastassa estämässä moista sisään tuloa. Ei tässä pelissä mitään vieraanvaraisuutta kuitenkaan ole varaa harrastaa.
Kovasti kuitenkin se Ville oli koko päivän ajan rukoillut Mekkaa päin. Sen verta kattelin muutamat heitot ja sen jälkeen yksikin haava sisään sai meikäläisen jo tarttumaan valmiiksi yksiköstä kiinni poisnostamisen aikeissa. Kovasti itsekin yritin samaa, mutta niin moneen yksikköön saatiin tehtyä 5-8 haavaa, mutta se 13-rout raja on yllättävän vaikea saavuttaa. Joukkojen loputtua muutamaan, ihan pahaa teki katsoa, että noin paljon olisi pisteitä tarjolla, mutta ei oikein mitään millä tehdä edes se viimeinen puuttuva haava. Joko oli waverissa tai poissa LOSista, että piti jotain kovempaa satuttaa.
Gem of Zellakkikin on vähän hassusti kirjoitettu. Jos se toimii vain ensimmäisen depovalinnan aikana, on se muuten aika tuhnu. Jos se puolestaan toimii koko depotuksen ajan, niin herttinen sentään. Ville depotti ensimmäisen arsu trooppinsa, niin minä olen jo koko armeijani änkenyt pöydälle. Huh huh, mikä kama.
Pieni aukko depossa + vastustajan nerveheitot aina 10:n paikkeilla =
Yritäppä siinä sitten pelata. 10-0, onx joku yllättynyt? Koska emmää itse ainakaan ollut kovinkaan... Yhden pisteen olisi pitänyt saada, sen verta pahaa jälkeä sain aikaan sinne tänne, että edes yksi onnistunut nerve olisi saanut tulla.
Minä vs Henkka
Mitä tapahtuu kun menet haastamaan riitaa gun linelle De3+:lla? Siinä sattuu Juhaa leukaan, sen minä kyllä sanon. Sain onneksi aloittaa ja paljon oli ilkeitä suunnitelmia. Enpäs osannutkaan arvata, että sotakoneella on De5+, niin eihän siihen saanut sitten haavoja millään. Mulla oli suunnitelmana ensiksi ne poistaa, että saa tilaa edetä.
Tilaa ei kuitenkaan siinä sitten saatu vaikka Henkka teki parhaansa sen tarjoamiseksi. Kaveri pysyi paikoillaan ja jätti väliin minulle hyvinkin tilaa täyttää sitä joukoillani. Vai tulee tästä tälläinen peli tällä kertaa. Henkka on selvästi oppinut jonkun master pläänin. Jopas jotakin, huh huh. Miten mää tämän voitan?
Riskillä, sillä tämä voitetaan. Drake vaan kantamalle, mutta coverin kautta. Avoimelta en ota yhtään luotia, se on varma. Brockitkin saisi tulla sieltä omalta depoltaan perkele. Syökää mun skinkit, mää tulen päälle sitten kroxeilla. Paskanmarjat se kuitenkaan mitään hae vaan mie menin itse sitten sinne toiselle puolelle skinkeilläni. Nössö.
Taktiikkaakin vaihdoin ja aloin ampumaan rangereita. Seuraavalla vuorolla saadaan liekkiä sotakoneisiin, niin kokeillaan nyt jotain muuta tuhota ja oli kyllä hyvä päätös se. Breath16 sattuu De4+:aan ja skinkitkin saavat paljon paremmin irtohaavoja. Komodonin Piercing2 + vicious oli myös murhaa ja yllättäen alkoi väkeä poistumaankin. Käheetä.
Sitten se tapahtui. Coverissa oleva Drake otti viime vuorolla 2 haavaa. Ei mitään vaaraa millekkään routille. Nyt se ottaakin yhtäkkiä 4 haavaa. Miten ihmeessä mies heittää noita kutosia noin paljon? Routtasi kanssa. Eiköhän tää ollut sitten tässä. Skinkitkin kuoli. Voi pylly. Noh, kroxit tulee sitten moikkaamaan.
Siitä se alamäki alkoi. Toiset skinkit meni vähän vahingossa liekkikanuunan kantamalle, hupsista. Kroxit meni vaweriin ja väkeä tuntui olevan yksinkertaisesti liikaa. Brockit on saatava kuuseen ja koko loppuarmeija, skinkkiboksi, komodon ja maagi meni kroxien avuksi ja 9:n routtia kokeiltiin. Onnistuneesti onneksi. Huh huh, saatiin pois. Nyt vaan pitää kestää elite rangerien kylkicharge, niin kroxit saa tehdä tuhmia tekoja taas...
Hirveä sota, jossa molemmat onnistui yhdessä +10 routissa. Molemmat sai väkeä alas ja jännäksi meni kun katsottiin naamatusten toisia ja ammuttiin toinen toisiamme. Tasuri on hyvä päätös sellaisesta pelistä ja ihan oikeaan osoitteeseen meni vielä pisteiden tuoma etukin. Mie tuhosin Henkalta 70p enemmän ja vähän jäin kaiholla katsomaan, että Hermeksellä oli jotain 5 sisässä ja kallein ranger boksi oli 6 sisässä. Vähän vielä ihmetekoja, niin jumantsuika.
Skinkit melkein voitti gun linen. Tähän on hyvä päättää liiga minun osaltani. 2 häviötä juusto eliittille, tasurit gun linelle ja nihtiarmeija voitettiin kahdesti.
Hyvä minä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti