Reekoffart kirjoitti:Hnngh!
Pistin meiliä Black Tree Designille. Kohta mennyt pari viikkoa tilauksesta, enkä ole saanut Shipping vahvistusta vieläkään.
Vastasivat kyllä nopeasti takaisin, että heillä ruuhkaa ja että olivat joutuneet tilaamaan osan tilaamistani figuista castaajilta.
Sormet syyhyää jo, että pääisin alottelemaan kasailua ja maalailua.
Varaudu viikkojen, jopa kuukausien odotukseen. Jouluruuhkan jono oli 3kk mittainen. Varoitin sua tästä ketjun alussa... ;)
Laava kirjoitti:Oldhammerille löytyy monta erilaista määritelmää, joidenkin mielestä sitä on vain vuosien 1979 - 1992 figut, toisten mielestä kaikki paitsi tuorein laitos. Itse pidän eniten määritelmästä "Jos se on mielestäsi Oldhammeria, niin sitten se on Oldhammeria".
Mun mielestäni Oldhammer kiteytyy siihen, että se on kaukana turnauspelaamisesta ja katse käy ensin figuissa. Siis jos sulla on siisti figu, se tuodaan kentälle. Jos sulla on siisti skenu mielessä, se pelataan, vaikka se olisi kuinka epäreilu ja tasapainoton. Siinä voidaan sitten sopia sääntöjäkin. Koska ollaan herrasmiehiä ja arvostetaan figua ja ihmistä. Kysymys ei siis ole ensi sijassa edikasta, vaan asenteesta.
Itellä ei ole maaleissa mitään kokonaista 3. edikan osastoa, ja yksittäisiä ukkojakin vähän. Oma klassinen Empireni on 4.-6. edikkaa ja lähinnä muovia. Pelaan vain maalatuilla ukoilla.
Ite voin Oldhammer-miitissä pelata mitä tahansa edikkaa Kolmosesta Ysiin. Ajattelin niin, että kokoan Kolmosedikan 1500 pisteen jengin, ja katson varmuuden vuoksi, minkä hintainen jengi olisi tuoreemmilla edikoilla. Otan ehkä muutaman varaukon. Sitten voin joustaa.
Kaikkia sääntöjä en ehdi kertaamaan. Siksi rajoitan jengiäni sellaiseksi, että se ei käytä kuin muutamaa erikoissääntöä. Yritän kerrata ne niin, ettei mun takiani jouduta umpikujiin. :)
-ile