tekovettä
tekovettä
Niin, mistäs saisin sitä sellasta tekovettä ,jota gw:n ukot käytti ,esim. ku teki sellasen lotrpöydän, jonka ohjeet löytyy gw:n sivuilta???
ps. Hobbypointissa kävin, ja siel oli vaan sellasta, mitä maalataan ohut kerros maaston päälle.
Vai kuinkas hyvin tuon aineen voisi korvata esim.vesiblendi-erikeeperillä???
ps. Hobbypointissa kävin, ja siel oli vaan sellasta, mitä maalataan ohut kerros maaston päälle.
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
Re: tekovettä
minkäs laista olet tekemässä? semmoistako mistä näkyy läpi (niinkuin kovettunutta vettä)? tuosta tulisi kyllä liian sakeaa :?StaG kirjoitti: Vai kuinkas hyvin tuon aineen voisi korvata esim.vesiblendi-erikeeperillä???
Suonissani vertaa salohaltian veri...
olin sun mukanas sielläStaG kirjoitti:
Jarno, pistä ehdotus mun postiin "millä värillä FB nurgle armeija?".... okei, kiitos, näkemiin.
ps. yritän maksaa ne 8 € nopeesti.
Aiotkos maalata sitä tekoveden pohjaa. Jos se vesi on läpinäkyvää niin kannattaa kiinnittää huomiota hieman pohjan rakenteeseen. Eli jos se on syvä järvi/joki niin reunoilla on vaaleampaa kuin keskeltä, ja jos se taas on matala niin reunoilta on tummempaa kuin keskeltä.
Itse ehkä maalaisin sen ja lakkaisin kiiltävällä lakalla. Enkä hankkisi kallista tekovettä ja tekisi siitä oikeasti 1" syvyistä.
Itse ehkä maalaisin sen ja lakkaisin kiiltävällä lakalla. Enkä hankkisi kallista tekovettä ja tekisi siitä oikeasti 1" syvyistä.
Kuolema on deathia!
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Nahka
Tottahan toki aion kiinnittää siihen pohjaan huomiota... eihän se näyttäisi vedeltä, vaikka siinä olisikin centin paksuudelta vettä, jos pohjasta paistaa styroxia/pahvia!! ja kyllä toi päälle maalattavakin malli kai käy.... Mutta siitä paksusta vedestä saisi hienoa lisäämällä siihen tipan maalia!! Se olisi silloin aivan upeen realistinen.....Aiotkos maalata sitä tekoveden pohjaa. Jos se vesi on läpinäkyvää niin kannattaa kiinnittää huomiota hieman pohjan rakenteeseen. Eli jos se on syvä järvi/joki niin reunoilla on vaaleampaa kuin keskeltä, ja jos se taas on matala niin reunoilta on tummempaa kuin keskeltä.
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
Meillä Bergdahlin Miika maalaa aina pohjan rantaan päin vaalenevalla sinisellä ja sitten lakkaa pinnan ruiskuttamalla moneen kertaan ja tulos on ainakin minun mielestäni upea tyyni veden pinta, kuten kuvasta näkyy.StaG kirjoitti:Niin, mistäs saisin sitä sellasta tekovettä ,jota gw:n ukot käytti ,esim. ku teki sellasen lotrpöydän, jonka ohjeet löytyy gw:n sivuilta???

Aaltoilevaan pintaan voi sulattaa kyseistä tarkoitusta varten tehtyjä muovirakeita, mutta niidenkin alle kannattaa maalata vesi pohjalle.
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Me ollaan aiottu kokeilla sellasia samanlaisia rakeita, mitä muovikassifirmat sulattaa muovipussiensa raaka-aineiksi. Jos niistä saa tehtyä hyvää aaltoilevaa pintaa, niin sitten on halpaa tehdä aaltoja ja johan rupeaa sen jälkeen rannoilla tuulemaan. 
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali