Mitäs tykkäätte pelaa maalaamattomil figuil?
Maalaamattomilla figuilla pelaaminen ei o koskaan hyvä juttu, mut joskus on pakko (ei ehdi maalaan kaikkia ennen sovittua peliä). Hidas maalaaja kun olen ja töitäkin on tehtävä...
Yleensä kaikki mun figut on vähintään pohjamaalissa, paria poikkeusta luluunottamatta...
Yleensä kaikki mun figut on vähintään pohjamaalissa, paria poikkeusta luluunottamatta...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Sanon Ei ja se on viimeinen sana...
Kyse on vastustajan kunnioittamisesta. Jos olen kuluttanut sata tuntia jonkun armeijan maalaamiseen niin kyllä *****taa pelata kun vastustaja pelin alkaessa repii vielä blistereitä auki saadakseen vielä jonkun juustoyksikön kasaan.
Periaatepäätökseni, maalamatonta armeijaa vastaan _en_ pelaa.
Suosittelen tätä periaatepäätöstä myös teille muillekin jotka olette uhrananneet aikaa ja vaivaa saadaksenne hienon ja varmasti yksilöllisen miniatyyriarmeijan.
Periaatepäätökseni, maalamatonta armeijaa vastaan _en_ pelaa.
Suosittelen tätä periaatepäätöstä myös teille muillekin jotka olette uhrananneet aikaa ja vaivaa saadaksenne hienon ja varmasti yksilöllisen miniatyyriarmeijan.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Link
Siis omasta mielestäni maalattuun armeijaan pyritään aina ( ne jotka eivät halua maalata niin hypätköön järveen ). Mutta itse kärsin joskus totaalisesti inspiksen puutteesta ja en halua maalata ( olen yrittänyt ,mutta jälki on kamala ). Ja pyrrin maalaamaan koko ajan pikku hiljaa armeijaani kasaan. Ja mielestäni on päivän selvää , että ennenkuin on saanut armeijan maalattua niin voi pelata. On se toisaalta törkeää kun hitaat maalaajat eivät saa pelata kavereiden kanssa kun pitäisi nyt sitten maalata ziljoona gobboa ennenkuin pääsee pelaamaan ja jos hosuu niin sitten saa kuulla hekotuksia ja valituksia huonolaatuisista figuista. Mutta asia ei saa olla niin , että
"maalataan kun ei pelata" vaan enemmänkin näin "pelataan kun ei maalata", tosin tuolta väliltä kallistuen jälkimmäiseen.
"maalataan kun ei pelata" vaan enemmänkin näin "pelataan kun ei maalata", tosin tuolta väliltä kallistuen jälkimmäiseen.
"Victory loves prudence"
Hyvä motivaattori maalamiseen on käyttää WYSIWYG-sääntöjä:
Maalamattomat figut kärsivät -1 WS,BS ja Ld
Jos figulla ei ole megakuolemahilavitkutinasetta, ei se voi myöskään sitä käyttää
Kädetön/aseeton figu ei voi taistella
Kuten arvata saattaa, en pelaa maalaamattomilla figuilla enkä niitä vastaan.
(En kyllä pelaa paljoa muutenkaan)
Maalamattomat figut kärsivät -1 WS,BS ja Ld
Jos figulla ei ole megakuolemahilavitkutinasetta, ei se voi myöskään sitä käyttää
Kädetön/aseeton figu ei voi taistella
Kuten arvata saattaa, en pelaa maalaamattomilla figuilla enkä niitä vastaan.
(En kyllä pelaa paljoa muutenkaan)
Allekirjoitus poistettu turvallisuussyistä.
- The Captain
- Valvoja
Omia rahojaanhan tuo sitten on haaskannut, varsinkin, jos kaveri ei suostukaan maalaamaan noita figuja ja pelaamaan maalaamatonta armeijaa vastaan...Griffon lord kirjoitti:mun yks kaveri osti 100 € lizardmanei sekä liimaa ja sainoi sitten toiselle että sä saat maalata nää mun puolesta aikas törkeetä eikä aio maksaa siitä
Muistelisin itse pelanneeni kerran joskus vuonna 1992 osittain maalaamattomalla armeijalla (jossa muuten ei ollut kuin SM scouteja). Ensimmäisen harjoituspelini Blood Bowlia pelasin myös haltioilla, joita ei ollut maalattu loppuun asti. Muuten en ole maalaamatonta rompetta pelipöydälle kantanut.
Ai niin - paitsi Hero Questia pelattiin silloin joskus maalaamattomilla figuilla. Voihan rähmä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.