Dr. Icchan kirjoitti:On kyll komeita.
Toimiskohan tuo tekniikka toisinkipäin, oppisko figuja maalaamalla maalaamaan myös tauluja?
Kiitos! Mun näkökulmasta taulujen maalaaminen on paljon helpompaa, 2d pohja ja harvoin tulee näin pientä yritettyä maalauksissa. MAnkka tossa sun viestin alla aika hyvin tiivisti mun ajatukseni. Suosittelen kokeilemaan!
MAnkka kirjoitti:Näyttää kyllä todella hyvältä. Varsinkin Kilin viitta ja Gloinin karvoitus ja punaset vaatteet on ihan hemmetin hyvän näkösiä. Thorin ehkä tarttis vähän enemmän syvyyttä noihin sinisiin vaatteisiinsa.
Kiitos. Tosiaan Thoriniin voisi lisätä syvyyttä. Alunperin sitä olikin, mutta piti mennä kikkailemaan tuo ristikkokuvio (tai rotsin tikkaus tjsp), niin musta kuvio söi tehokkaasti korostuksia. Pelkään, etten saa enää osumaan tota kuviota kohdilleen uudestaan :D.
Lateksimajava kirjoitti:No nyt on hyvää jälkeä! Tosi hienon tunnelman olet saanut noihin figuihin! Kivat värit ja teknisesti hyvää suorittamista.
Minkäslaiset baset nää saa? Ja tuleeko ihan pelikäyttöön?
Tosin miinusta GW:lle siitä, etteivät LotRin sankarit näytä faban vanhoilta metallikääpiöiltä :D
Kiitoksia, mukava kuulla, että tunnelma on onnistunut. Se oli suurimpia huolenaiheita aloittaessa, että onnistunko siinä. Baseista itseasiassa piti kysyä täältä. Onko ideoita? Figut on maalattu ihan pelikäyttöön, eli varmaan viisainta olisi duunata alustat, jotka sopii mahdollisimman moneen maastoon. Oon ihan kuistilla miten noi baseja väsätään.
Hahah ja totta, vanhat faban metallikääpiöt ftw! Niissä oli sitä todellista tunnelmaa. :)