poista
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tavan maaleistakin kyllä muodostuu kupla. Kerran avasin jotain vihreää maalia ja siitä muodostu kupla jonka sitten fiksuna koitin puhaltaa pois, mutta se lähtikin liitää ja liiti pöydän toiselle puolelle asti kaverin vasta maalaaman figun naamalle/ vartalolle. Et sillai.. Tullut sitä pari kertaa kuplien kanssa leikittyä.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
baretul
Mjooh mulla meni tossa meccausa merkkinen tee paita joka makso mansikoita. Ja khaki värisiin housuihin tule sellanen kiva ruskea väritys, joka tosin lähti harjaamalla jollain karhun kielellä vai mikä lie olikaan. Ei se mu mielestä aina koksahda aina välillä tosin saa nauttia sellasista erivärisistä inkki ilotulituksista
.
mulla oli kerran maalatessa semmoset khakin väriset shortsit ja olin juuri avaamassa bad moon yellow maali purkkia niin siinä oli semmonen kupla ja sitte tyhmänä poikana menin puhaltamaan sen ja se kupla räjähti suoraan shortsien sepaluksen kohalle (se on tuota minun erinomaista tuuria) niin sitte niitä ei voinu enää pitää ku pitkän paian kanssa ettei kukaan näe sitä läikkää 
Ei oo todellistaMachiavelli kirjoitti:Tavan maaleistakin kyllä muodostuu kupla. Kerran avasin jotain vihreää maalia ja siitä muodostu kupla jonka sitten fiksuna koitin puhaltaa pois, mutta se lähtikin liitää ja liiti pöydän toiselle puolelle asti kaverin vasta maalaaman figun naamalle/ vartalolle. Et sillai.. Tullut sitä pari kertaa kuplien kanssa leikittyä.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Uskomatonta, mutta totta 
No ei siitä kyl mitään hard feelingsejä kummallekkaan jäänyt... Sen verran lystikäs tilanne oli seurata kuplan liitämistä, ja vielä lystikkäämpää oli nähdä kaverin ilme kun se käänty kattoo figuunsa
Ja takas aiheeseen, kuplien puhkaiseminenkin saattaa aiheuttaa lähistöllä olevien asioitten maalautumisen räiskymisen seurauksena.
No ei siitä kyl mitään hard feelingsejä kummallekkaan jäänyt... Sen verran lystikäs tilanne oli seurata kuplan liitämistä, ja vielä lystikkäämpää oli nähdä kaverin ilme kun se käänty kattoo figuunsa
Ja takas aiheeseen, kuplien puhkaiseminenkin saattaa aiheuttaa lähistöllä olevien asioitten maalautumisen räiskymisen seurauksena.
Sincerely yours, Machiavelli.
-
baretul
Koitaa pitää sen purkin suorassa kokoajan niin että se litku ei koske korkkia niitä voi aina sekotella silloin tällöin, mutta juuri sekotetu purkki yleesnä valuu sormille, ja ku sulkee sen purkin pitää sitä kokoaja suorassa niin että sitä ei pääse heilahtelemaan yli äyräitten, eli siis pää asia ois että purnukka suorassa ja puhdas korkki.Alandor kirjoitti:Hmmm... minulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa vaan aina kun sujen inkkiä niin sieltä purskahtaa sormille. ( ja paljon )
Itselläni inkit sotkee (ie, tekee kuplan, sotkee kierteet yms yms) vain jos aukaisen saman purkin toistamiseen parin tunnin (?) sisällä. Harvemmin roiskuu kun aukaisen purkin ensimmäistä kertaa, mutta jos suljen purki´n ja otan hetken päästä lisää, niin kuplan muodostumistodennäköisyys on suht korkealla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
|Agarwaen|
- Viesti:
heh.. en tajua miten te sählärit ootte ne saanu räjähtää niin
aina kun avaan maali purkin puhkaisen kuplan pensselilläni tai annan sen "itse puhkaista itsensä" eli en välitä kuplasta. mutta sähläriksi haukun teitä vaikka ite oon viel isompi munaaja. kerran olin just tullut suihkusta ja kädet olivat aivan märät ja minä järkevänä poikana menin heti leikkimään maaleilla ja sattu semmonen kiva mithril silver purkki käteeni. rupean avaamaan sitä ja ohhoh!purkki niljahtaa kädestäni ja reppuni on nyt söpön hopea peitossa.....(puhumatta matostanikaan josta mutsi sai raivarit
)
ja köh köh....sama on tietenkin sattunut toisenkin kerran mutta silloin se liuskahti ilman vettä tai muita eritteitä
musteni se sama matto vähän pahemmin tällä kertaa chaos blackillä
siit asti olen maalannut ööh noin viikon meidän kuistilla ..ja sekin oli jo vuosi sitten koska nyt maalaan taas saman hopea-musta ja ties minkä värisen mattoni päällä...(happy endign
)
ja köh köh....sama on tietenkin sattunut toisenkin kerran mutta silloin se liuskahti ilman vettä tai muita eritteitä
siit asti olen maalannut ööh noin viikon meidän kuistilla ..ja sekin oli jo vuosi sitten koska nyt maalaan taas saman hopea-musta ja ties minkä värisen mattoni päällä...(happy endign
Whit3monk kirjoitti:heh.. en tajua miten te sählärit ootte ne saanu räjähtää niinaina kun avaan maali purkin puhkaisen kuplan pensselilläni tai annan sen "itse puhkaista itsensä" eli en välitä kuplasta. mutta sähläriksi haukun teitä vaikka ite oon viel isompi munaaja. kerran olin just tullut suihkusta ja kädet olivat aivan märät ja minä järkevänä poikana menin heti leikkimään maaleilla ja sattu semmonen kiva mithril silver purkki käteeni. rupean avaamaan sitä ja ohhoh!purkki niljahtaa kädestäni ja reppuni on nyt söpön hopea peitossa.....(puhumatta matostanikaan josta mutsi sai raivarit
)
ja köh köh....sama on tietenkin sattunut toisenkin kerran mutta silloin se liuskahti ilman vettä tai muita eritteitämusteni se sama matto vähän pahemmin tällä kertaa chaos blackillä
![]()
siit asti olen maalannut ööh noin viikon meidän kuistilla ..ja sekin oli jo vuosi sitten koska nyt maalaan taas saman hopea-musta ja ties minkä värisen mattoni päällä...(happy endign)
mulla tippu kerran red inkkiä lattialle