Weekender kirjoitti:Kun noi purkit muuten näyttäis olevan sama, niin mikäs oliskaan kivempi GW:ltä, kun se myis noita korkkeja erikseen... Sais ostettua jotain 10 korkin pusseja et sais vaihettua noihin omiin.
Kaikki tietää, että tämä ei tule tapahtumaan
Kätevämmiltä nuo näyttää ku nykyiset. Tosin nähään niiden toimivuus sitten vasta ku omistetaan muutama tuollanen.
KMarkusV kirjoitti:Itsellä kävi sama mielessä, mutta sitten tuli mieleen että ainakin mulla on vanhoissa purkeissa maalia niissä purkin kierteissä, korkkien kierteistähän sen saa aika helposti irti. Ei taitaisi paljoa auttaa uuden korkin kiertäminen vanhojen maaliklönttien päälle.
Niinno, miulla on edelleen kaikkien maalipurkkien kannet ja kierteet täysin maalittomia, että kyllä ne korkit miun purkkeihi iha kivasti istuis
Hmm.. Jos pistäis seuraavaan toy storen kamatilaukseen GW:ltä että "100 kappaletta uusia maalipurkinkansia.."
Älkääs nyt viitsikö maalata pirua seinälle... Uusimman Dwarffin mukaan ne uudet maalit ovat euroissa 2.5€, eli aivan sama kuin nämä nykyisetkin. Tyhjä törppö tekee yhden euron, ja uusi maalaajan aloituspakkaus 15£... veikkaisin 25 euroa.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
led_by_reaper kirjoitti:taidetaan siirtyä valejonin väreihin... saakos niitä helsingistä josttanin?? :oops:
-moi-
Saapi, Hobby pointista maalisettejä (Kaisaniemi) ja Tietonikkarista yksittäisi maaleja game ja model colour linjoista (modelit alkuperäisi mallausvärejä, game colourit kopiot GW:n väreistä...) Länsiväylän Hesan päästä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Syvältä on vain se, että valikoimasta jäi pois muutama hyvä maali, mm. green ink ja jade green. Täytyy hamstrata noita muutama, ennen kuin tyystin katoavat.
Toivottavasti nuo ovat tukevampaa tekoa kuin vanhat plopsautettavat korkit, minulla ne tuppasivat lopulta halkeamaan. Kyllä niidenkin avaamiseen sai välillä käyttää muutakin kuin sormenkynsiä...
Lieneekö syy muuten korkin tiiviydessä, vai oliko ennen vanhaan maalien koostumus erilainen, mutta minulla on yhä yksi vajaa purkki Marine Dark Blueta vuodelta 1992 (sitäkään sävyä ei muuten ole ollut saatavilla enää vuosikausiin), ja se on erittäin käyttökelpoista vieläkin. Sattuuko kukaan asiaan perehtynyt tietämään, onko kyseinen maali vain nimetty uudestaan tässä vuosien varrella, vai onko sävy kokonaan poistettu?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Noin vanhat maalit ovat aivan eri tavaraa kun nämä nykyiset sotkut.
Valmistaja oli Coat d'arms. Ko. pulju on yhä kuvioissa ja valmistaa noita samoja sävyjä hieman fiksatuilla nimillä.
led_by_reaper kirjoitti:taidetaan siirtyä valejonin väreihin... saakos niitä helsingistä josttanin?? :oops:
-moi-
Saapi, Hobby pointista maalisettejä (Kaisaniemi) ja Tietonikkarista yksittäisi maaleja game ja model colour linjoista (modelit alkuperäisi mallausvärejä, game colourit kopiot GW:n väreistä...) Länsiväylän Hesan päästä.
Ainaki ku viimeks kävin joku viikko sitte sai hobby pointisa yksittäisiä maaleja game ja model coloureista. Ne paketit oli tosin päässy aika paljo loppumaan ja sielä oli mun mielestä vaa jotain jämiä.
Nii jo se kauppa on aika helppoi löytää ku tulee fantsusta sitä metrokäytävää niin että pääsyy sinne maantasolle sen nemesis air soft kaupan ohi ja niitä ovia pitkin siihe kaisaniemen kadulle ja rupee kävelee sitä alas päin tonne rautatieasemalle päin päätyy siihe hobby pointille. Tossa vielä tollanen:
Ai joop rikon sitte pikkasen lakia ja laitan tänne tälläsen toi oli uusimassa white dwarfissa. Toi pensseli näyttää mun mielestä oikeen hyvältä just sopivan pituset karvat ja just sopivan paksunen, ellei toi oo sit joku uus ptikä karvanne drybrusheri. http://www.geocities.com/baretul/Screenies/maalit.jpg
Juuh, lyhyemmät karvat tuossa uudessa pensselissä ainakin on, mikä on hyvä jos vain on myös tarpeeksi suuri pesä maalille ettei kokoajan tasvitse lisätä maalia pensseliin ja ei kuivu niin pahasti kiinni.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Jooh. Ainaki nyt vaikuttaa siltä että gw:ee o ottanu opikseen noista virheistä . Paitti noi purkit ei oo vieläkää iha perfektejä ton ihmeen uran takia tossa korkissa (tai saa nähä miten se toimii). Ainaki se hyvä puoli että jos ne tekee noita irtokorkkeja mitä voi lätkiä noitten kierre korkkien tilalle.
Mulla on vielä vuodelta 1994 viisi maalipurkkia jäljellä. Sunburst yellow, fleshwash, snakebite leather ja bronzed flesh. Outoa kun kaveri oli ostanut maali pakkauksen ja ne oli kuivuneet josssain kahdessa kuukaudessa ja mun maalit ei oo vieläkään kuivuneet.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Tuossa kuvaa jos joku ei ole nähnyt... noitahan oli uusimmassa White Dwarffissakin....
Näyttää vanhoilta purkeilta mihin on tuo flip-toppi lisätty.
Joo-o nyt ymmärsin mistä tuon flip flopin keksitte...
No hyvältähän nuo purkit näytti ja toivottavasti toimii paremmin kuin edeltäjänsä.
Se olisi kyllä loistavaa jos jostain saisi hommattua irto korkkeja vanhoihin maaleihin!
Tuo hinnan korotus (siis jos tulee) on todella röyhkeää, entisetkin maalit ovat pirun kalliita! (kun niitä ostaa kerralla sen kymmenisen kipaletta)
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?