Olikos dual master -formaatti sellanen, että pelit on 2 vs 2? Molemmilla puolilla siis samaan aikaan kentällä 2 masteria? Kuulostaa villiltä menolta.Fiend_ kirjoitti:Mua ainakin kiinnostaa tiimi pelaaminen! (giggidy)Sotatonttu kirjoitti:Muakin kiinnostais tulla pitkästä aikaa pelailemaan. Turnauksen suhteen ei oo mitään ihmeempiä ajatuksia. Tuntuu, että niissä aika on vaan aina kortilla ja peleissä on ihan hirveä kiire, joten jos siihen pystyy jotenkin vaikuttamaan (pidemmät kierrokset tai ehkä vähän pienemmät pelit?) niin se olis hyvä. Mut riippumatta oon kiinnostunut.
Muuhun liittyen, oon miettinyt, että miten toimis joku tiimipohjainen kampanja. Wyrdillähän on noi worldwide eventit, joista tavallaan sain sen idean. Onko ajatuksia miten samaa ideaa pystyis soveltamaan pienemmässä mittakaavassa? Miltä idea ylipäätään kuulostaa?
Mut siis joo, oon yrittänyt sit dual master turnausta saada jo tovin aikaan. :P
Meinasin enemmänkin sellaista, jossa pelattais kampanjaa. Pelit olis aina 1 vs 1, mutta monen eri pelaajan tulokset vaikuttaisi saman 'faktion' menestykseen. Ja ehkä vois jotenkin miettiä sellaista systeemiä, että tiimit voi keskenään sopia, että kuka pelaa minkäkin pelin - esim. 3 hengen tiimillä on kuussa 3 peliä ja tiimin sisällä voidaan päättää, että kuka jäsenistä pelaa minkäkin pelin. En tiiä onko tuollaisessa mitään järkeä ja miten se käytännössä toimii, mutta kunhan tuli mieleen.