Antrax kirjoitti:Aina ikävää nähdä jos kukaan ei jaksa kommentoida. :D
Mut joo, konversio on varsin onnistunut. Itse en valmiista kuvista ainakaan huomannut mitään outoa. En kyllä pelaa nidejä et se siitä.
Itse figuun. Se on vähän vaikea kommentoitava. Värimaailma on ihan toimiva, värit on suht paikoillaan, on käytetty highlightia selvästi. Mutta mutta... figu on vähän sottainen paremman sanan puutteessa. Varmasti varsin toimivaa pelipöytä tasoa ja kyllä tuolla pelata kelpaa, mutta jos kritiikkiä haetaan niin kyllä sitäkin löytää. ;)
Varsinkin tuo olkapään lonkeron kitiini highligt näyttää vähän suurelta. Kuten moni muukin highlight kohta. Oranssi ja syaani(tuo sininen?) pistää vähän silmille vähän irrallisena.
Itse olen washien suuri ystävä, auttaa luomaan varjoja helpolla. voisin suositella jotain ruskeaa/punaista washia tuon päälle vielä, saisit korostettua kaikkia muotoja ja vähän häivytettyä oranssin ja punaisen rajaa. Kitiiniin taas voisi toimia dry brush, kunhan jaksaa loppuun asti. Tekee tuohon reunaan suht rankan brushauksen ja koittaa saada noita raitoja aikaiseksi.
Tai sitten kuva/ard coat huijaa. En tiedä, tässä nyt omia mietelmiä.
Kiitos viestistä! Mukava saada palautetta ja kehittämisideoita :)
Maalauksessa olisi tosiaan voinut olla kärsivällisempi. Tuli maalattua ehkä hieman kiireellä. Sinällään oma harrastus painottuu pelaamisen puolelle, siksi tähtäin on ehkä enemmän tabletop tasolla. 'ardcoat on tosiaan vähän kyseenalainen vaihtoehto. Jotenkin tuntui hassulta jättää kuoren pinta samanlaiseksi kuin iho, siksi lakkasin sen. Jos jollain on tähän parempaa ideaa niin otan mielelläni vastaan :)
Highlightasin kuoren ensin Sotek greenillä, jonka jälkeen Temple guard bluella. Tämä jälkimmäinen lähti ehkä vähän ''hanskasta'', eikä ensimmäistä, tummempaa väriä, näe tarpeeksi alta. Olet oikeassa että saa syaanin näyttämään hieman irralliselta. Pitää seuraavan kanssa käyttää vähän hillitymmin. Jälkimmäinen kuva korostaa tätä ehkä vielä moninkertaisesti verrattuna ensimmäiseen.
Iho on washattu Druchii Violetilla. Tähän olisi tosiaan toiminut ohennettu punainen washi tai sitten glaze viimeistelyksi.
Teet kritiikin vastaanottamisen helpoksi, koska tarjoat samalla selvät ratkaisut :) kiitos!
- koira