Cog-Faux 1, "Wheels of Winter" 11.12., Turku
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Cog-Faux 1, "Wheels of Winter" 11.12., Turku
Sotakone pitää Malifaux-turnauksen näin joulun kunniaksi. Kunnon palkinnot sekä pokaalit! Pieni turnausmaksu, max 7€ kerätään koska palkintosetti mutta paikalle saa ilmaiseksi tulla ihmettelemään pelejä sekä ostamaan juttuja.
Turnaussäännöt: https://docs.google.com/document/d/15AB ... obilebasic
Ilmoittaudu [email protected] tai allaolevaan threadiin.
Muistakaa lähettää ne turnauspoolilistat mulle mailissa tai yksärillä.
Osallistujalista (5/14):
1. HtUnliving
2. Ilenat
3. Spyrer
4. marke
5. Fiend_
Turnaussäännöt: https://docs.google.com/document/d/15AB ... obilebasic
Ilmoittaudu [email protected] tai allaolevaan threadiin.
Muistakaa lähettää ne turnauspoolilistat mulle mailissa tai yksärillä.
Osallistujalista (5/14):
1. HtUnliving
2. Ilenat
3. Spyrer
4. marke
5. Fiend_
Viimeksi muokannut HtUnliving, Ma 05.12.2016 21:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Re: Cog-Faux 1, "Wheels of Winter"
Meikä mukaan jossei facesta jo käyny ilmi :p Kerätäänkö dokkarista poiketen turnausmaksu vasta paikanpäällä?
EDIT: Pooli tulee mailis myöhemmin
EDIT: Pooli tulee mailis myöhemmin
Osallistun. Ainakin näillä näkymin pitäisi olla vapaata. Tosin paljonko se osallistumismaksu on?
Edit: säännöstö koskee ilmeisesti fanaticia?
Edit: säännöstö koskee ilmeisesti fanaticia?
Viimeksi muokannut Fiend_, Su 04.12.2016 11:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Something something Dangerzone!
Milläs päivämäärällä tämä järjestetään? Kiinnostusta olisi...
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Face väittää 11.12: https://www.facebook.com/events/182098245588886/Molja kirjoitti:Milläs päivämäärällä tämä järjestetään? Kiinnostusta olisi...
___
Täytyy neuvotella rouvan kanssa mutta eiköhän tuonne pääse. Pistän poolia sitten kun tietää tarkemmin.
Mites tosiaan se osallistumismaksu? 25€ Ordon tilille vai jotain ihan muuta?
Malifaux Suomi FB ryhmä
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Jep, 11.12. on päivämäärä ja turnausmaksu on korkeintaan vitosen jolla siis katan tulevan Prize kitin. :)
Re: Cog-Faux 1, "Wheels of Winter" 11.12., Turku
Olen tosiaan messissä. Sata salamaa iskee tulta! Eiku...
Ten Thundersilla messissä. Ratasfauxista tuttu poppoo, parilla lisäyksellä ja vähän täydemmällä maalausprosentilla. Yksi-kaksi harmaata siellä silti saattaa olla. Röh röh.
HtUnliving tosiaan päivitti uuden google dokkarin tonne alotuspostaukseen. Samat säännöt ilman hämmentäviä Fanatic viittauksia. Ihan vaan jos joku jäi sitä ihmettelemään.
Ten Thundersilla messissä. Ratasfauxista tuttu poppoo, parilla lisäyksellä ja vähän täydemmällä maalausprosentilla. Yksi-kaksi harmaata siellä silti saattaa olla. Röh röh.
HtUnliving tosiaan päivitti uuden google dokkarin tonne alotuspostaukseen. Samat säännöt ilman hämmentäviä Fanatic viittauksia. Ihan vaan jos joku jäi sitä ihmettelemään.
Malifaux Suomi FB ryhmä
Batmania turun seudulla
Batmania turun seudulla
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Jep, nyt on säännöt päivitetty. Tuli hieman myöhässä duunikiireitten ja vatsataudin takia.
Haluaisin vielä _Fiendiltä turnauspoolin. Ja jos muita kiinnostaa niin mukaan vaan, vielä mahtuu. :)
Haluaisin vielä _Fiendiltä turnauspoolin. Ja jos muita kiinnostaa niin mukaan vaan, vielä mahtuu. :)
Ja ilmeisesti meikä on tuo ilenat :p Ilmo tapahtui facen kautta. :)
Hyvät joulut kaikille. Oli kiva taas nähdä ulkopaikkakuntalaisia. Uusintaa odotellessa.
Sitä samaa! Oli loistava turnee pikkupoppoollakin ja pelit oli hyvejä. Kiitos TO:lle ja pelaajille! :)