Minun galleriani
Minun galleriani
http://www.pbase.com/dumkopf/ Tuossa se on sitten pienessä muodossaan lisää kuvia tulee joskus. Vapaasti saa arvostella 
Hyvä ukko, mutta kaipaa varjostuksia. Näyttää myös siltä, että ihoon käytetty maali on ollut hieman paksua; saisi siis olla ohuempaa.
Mutta siis. Tekniikka on kunnossa, maalit pysyvät oikeilla paikoillaan (doh) ja niin edelleen. Itse lähtisin liikkeelle dark/blackliningista, kahden eri värin/esineen välille ohuen ohut musta viiva esim. laimennetulla inkillä. Sitten ryhtyisin tekemään korostuksia ja varjostuksia, jälleen ohennetulla maalilla.
Konversio on ilmeisesti ihan ok, pää vain työntyy hieman liiaksi eteenpäin. Toistaalta, kypärää on pirun vaikea kaivertaa pois figusta ilman dremeliä tai vastaavaa. Siihen nähden hyvää työtä. Sarvetkin näyttävät istuvan suht´ hyvin, olisin vain itse laittanut ne kauemmaksi toisistaan tai sitten sivuille. Tai jotain.
Mutta siis. Tekniikka on kunnossa, maalit pysyvät oikeilla paikoillaan (doh) ja niin edelleen. Itse lähtisin liikkeelle dark/blackliningista, kahden eri värin/esineen välille ohuen ohut musta viiva esim. laimennetulla inkillä. Sitten ryhtyisin tekemään korostuksia ja varjostuksia, jälleen ohennetulla maalilla.
Konversio on ilmeisesti ihan ok, pää vain työntyy hieman liiaksi eteenpäin. Toistaalta, kypärää on pirun vaikea kaivertaa pois figusta ilman dremeliä tai vastaavaa. Siihen nähden hyvää työtä. Sarvetkin näyttävät istuvan suht´ hyvin, olisin vain itse laittanut ne kauemmaksi toisistaan tai sitten sivuille. Tai jotain.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Oikeassa olet pää on otettu suoraa chaos marine boxin mukana tulleesta mutation spruestakillu vasarahemmo kirjoitti:itseasiassa toi pää taitaa olla suoraan csm muoviukkojen spruesta ja sitä päätä ei varmaan oo kaiverrettu pois ku se on erillinen.
Naamaan vähän jotain ruskeaa inkkiä ja siihen hailaittia vaikka bleached bonella just kaamosmainen olis.
-
TranssiApina
-
maddog
-
baretul
Aijuu tuo "banneri" itse en käyttäis siitä nimee banneri mutta nyt kyllä ymmärrän mitä tarkoitattebaretul kirjoitti:No lähinnä siihe banneriin mikä tolla hahmolla onDumkopf kirjoitti:Öh mihin banneriin?maddog kirjoitti:Lisää valoa ja varjoa sekä naamaan että banneriin. Muuten näytää hyvältä, varsinkin haarniska..
Alkuun hieman hikoilin, tanssin yhä villimmin, sitten lisää hikoilin, Sitten vallan savusin.