onko kokemusta crazystationista?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
newbie

onko kokemusta crazystationista?

Viesti Kirjoittaja newbie »

eli ajattelin tilata tuolta crazystationin nettisivuilta hieman figuja, mutta en oo ihan varma sen luotettavuudesta eli onko jollain kokemusta kyseisestä puljusta?
im the new kid in town so dont pick on me
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

joskus vuonna erkki ja pulju tilasin muutaman tietokonepelin, nopeasti tulivat. Miksi et tilaa fantasiapeleistä tai vaikkapa puolenkuunpeleistä? valikoima ja muu hässäkkä on varmasti parempaa.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Vaikka siellä Crazyssa oli muistaakseni alennuksia niin koetin kerran tilata mariineja eikä ole vielä kuulunut mitään.
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

En suosittele Crazy Stationia. Käytä fantasiapelejä kuten Argonath sanoi. sitten vielä otat pari kaveria mukaan siihen tilaukseen niin postikulutkin saa jaettua.

Ja sen verran vielä Crazystä että kyseessä on Kuopiolainen yritys joka ainakin allekirjoittaneen mielestä on yksi surkeimpia WH kauppoja koskaan. Miksikö?

1. Valikoima: En usko että puljuun on tilattu ikinä uusia figuureja. Puodin pitäjä tilaa uusia vasta kun vanhat ovat menneet ja paikka on täynnä jotain 40K Space Marinen special chäräctereitä.

2. Asiantuntemus: Eräänä päivänä kavelin kyseiseen liikkeseen:
-"anteeksi, onko teillä High Elf spearmen regiment boxia?"
-"ÖÖÖ on niitä kait tuolla" (Osoittaa 40K figuja)
-"Eikun niitä fantasybattlen."
-"häh?"
-"niitä toisia, niitä joillain on keihäitä ja sillei"
-"joo no niitä kai tulee joskus ens viikolla"
Ja arvata saa tuliko.

3. Palvelu:
-Kävin eräs päivä kysymässä onko High Elf Shadow warrioreita, no ei ollut mutta "no me tilataan, oisko joskus torstaina täällä" (suora lainaus). No kävinpä katsomassa torstaina, ei mitään. Seuraavan viikon alussa, ei mitään. Seuraavan viikon torstaina, ei mitään. Menin sitten Kirja- ja lehtilinnaan (toinen paikallinen liike, paras Kuopiossa). Tilasin Shadow Warrioreja, kaksi päivää ja figut olivat minulla.

-Menin ostamaan paketin Green Stuffia. Myyjä laski/etsi/keksi 20 minuuttia hintaa kyseisellä tuotteelle.

-Yritin ostaa GW:n pensselin:
-"paljonko tämä maksaa?"
-"ööö 5 euroo"
-"mite se niin paljon?"
-"öö noku GW:n tuotteiden alin hinta on 5 euroo"

Okeii... Näin siis Crazy Stationilla päin.
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

heh no mä jo ajattelinkin että toi 10 euroo bolttiksesta on ehkä hieman liian hyvää ollakseen totta... ;)
im the new kid in town so dont pick on me
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No mä ainakin ostin sieltä mun Dreadnoughtin (eikä niillä ole yhtä karmeita postikuluja kuin mitä ne tuolla fantsussa vaativat). Siinä kyllä kesti ihan tajuttoman kauan et se tuli, mut kyl se ainakin uus oli...
zqmfgb
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Joo... Valikoima on kyllä jotain todella uskomatonta. Tilaus vauhtikin rikkoo ennätyksiä.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Pitää varmaan tilata niiltä Skaven Warp Lihghtning Cannon (oikein kirjoitettu), kun niillä on siinä boksissa 20 figua. :D
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Crazylla on ihan surkee valikoima, ja muutenkin melko huono WHFB valikoima... Ei löytynyt edes lurkkeja, kun etsiskeltiin... Mutta kun mentiin kirja- ja lehti linnan, siel oli kaikki mitä oon tähän mennessä tarvinnut, ja enemmänkin.... Paljon enempi....
Nomen Est Omen
Timorion

Viesti Kirjoittaja Timorion »

Jep, Kirja- ja lehtilinna rules. Kreivi on paras.
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Kirja ja lehtilinnasta saa jopa ostettua lainaks :). Tai no ainakin viimeks ku ostelin ja rahat ei ihan riittänyt niin sano vaan et maksa sit ens kerralla.
No joo onhan crazyllakin puolensa, siellä esim. järjestetään kuopion ainoat maalauskilpailut. Mut tilaamaan en sieltä kyl mitään alkais.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Hyypiö

Viesti Kirjoittaja Hyypiö »

Timorion kirjoitti:En suosittele Crazy Stationia. Käytä fantasiapelejä kuten Argonath sanoi. sitten vielä otat pari kaveria mukaan siihen tilaukseen niin postikulutkin saa jaettua.

Ja sen verran vielä Crazystä että kyseessä on Kuopiolainen yritys joka ainakin allekirjoittaneen mielestä on yksi surkeimpia WH kauppoja koskaan. Miksikö?

1. Valikoima: En usko että puljuun on tilattu ikinä uusia figuureja. Puodin pitäjä tilaa uusia vasta kun vanhat ovat menneet ja paikka on täynnä jotain 40K Space Marinen special chäräctereitä.

2. Asiantuntemus: Eräänä päivänä kavelin kyseiseen liikkeseen:
-"anteeksi, onko teillä High Elf spearmen regiment boxia?"
-"ÖÖÖ on niitä kait tuolla" (Osoittaa 40K figuja)
-"Eikun niitä fantasybattlen."
-"häh?"
-"niitä toisia, niitä joillain on keihäitä ja sillei"
-"joo no niitä kai tulee joskus ens viikolla"
Ja arvata saa tuliko.

3. Palvelu:
-Kävin eräs päivä kysymässä onko High Elf Shadow warrioreita, no ei ollut mutta "no me tilataan, oisko joskus torstaina täällä" (suora lainaus). No kävinpä katsomassa torstaina, ei mitään. Seuraavan viikon alussa, ei mitään. Seuraavan viikon torstaina, ei mitään. Menin sitten Kirja- ja lehtilinnaan (toinen paikallinen liike, paras Kuopiossa). Tilasin Shadow Warrioreja, kaksi päivää ja figut olivat minulla.

-Menin ostamaan paketin Green Stuffia. Myyjä laski/etsi/keksi 20 minuuttia hintaa kyseisellä tuotteelle.

-Yritin ostaa GW:n pensselin:
-"paljonko tämä maksaa?"
-"ööö 5 euroo"
-"mite se niin paljon?"
-"öö noku GW:n tuotteiden alin hinta on 5 euroo"

Okeii... Näin siis Crazy Stationilla päin.
Ei tuo vielä mitään. Esn kerral kun meette crazyyn nii kahtokee maalipurkki hyllyä, SIELLÄ ON SEASSA KÄYTETTYJÄ PURKKEJA! :x
ei ole tyhmiä kysymyksiä
on vain tyhmiä ihmisiä
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Ja maaleja on HYVIN vähän....
Mut siel ei todellakaan ole kuin 40K hommia... (Läh. Blistereitä)
Nomen Est Omen
Cypres

Viesti Kirjoittaja Cypres »

Kyllä siellä ihan asiantuntevaa palvelusta ja tavaraa saa ettei sen puoleen. Toisaalta välillä tulee semmoisia aikoja ettei sieltä meinaa saada oikein mitään muutakuin 2000 vuoden WD:n mutta kunhan he "jaksavat" tilata lisää tuotteita saa sieltä ihan uutuuksiakin. Sieltä saa myös Clubi alennusta jos on clubiin liittynyt. Sieltä minä olen tähän asti ostellut figuja sunmuita. Eli on ihan varteenotettava paikka. Tosin parempiakin on kuten alla on jo ilmoitettu muttei mikään nollakaan.
Khazad

Viesti Kirjoittaja Khazad »

Olen tuolta liikkeestä pariinkin otteeseen tilannut figuja.

Seuraavanlaista palvelua minä sain tilatessa:
Jos jotain figua ei ole hemmot siellä tilaa ja saapuu sinne suht nopeasti.
Tosiaan maali tilanne on oli aika huono mutta tilasivat ja paketti saapui kolmessa päivässä. Postikulut ovat loistavat verrattuna Fapeen, kun tilasin suuren pakettin (20*Clanratteja ja muuta) niin postikulut pysyivät 2€! (liekkö virhe tai sitten ne vaan ovat aina sen 2€)

Eli ihan varteen otettava vaihtoehto Fantasiapeleille, ainakin minun mielestä.
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”