Mega-armored Warboss WIP

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Drakken

Mega-armored Warboss WIP

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Heipparallaa,

piiiitkän tauon jälkeen päädyin jälleen postaamaan tännekin. Örkkihurmos jatkuu, Waaaghi kasvaa, ja päätin että nyt olisi aika tehdä kunnollinen Warlordi armeijalle. Erilaisia Warbossejahan löytyy jo entuudestaan useampi, jopa yksi Mega-armorissa, mutta nyt halusin oikeasti mörssärin, jonka sietäisi kantaa Warlordin titteliä.

Innostuin, kun tässä hiljattain julkaistiin tämä Orruk -megaboss, ja ajattelin siitä pystyväni konffaamaan hyvän bossin. Tilasin figun, mutta kun se saapui jouduin pettymään: olihan se iso... mutta minä halusin ISON. Päädyin kuitenkin käyttämään orruk megabossia pohjana ja aloin rakentelemaan... Kuvat räpsin kännykällä, koska olen laiska ja huono ihminen. =D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Warlord edestä:
Kuva

Takaa:
Kuva

Vähän kokovertailua:
Kuva

Kitbashailin, konverttasin; jopa hieman sculptasin ja scratchbuildailin. Itse olen lopputulokseen suht tyytyväinen. Vielä pitäisi baseen keksiä jotain jännää. Nimikin tälle pahalle pojulle pitäisi keksiä; ehdotuksia otetaan vastaan :D

/Drakken
Ninjapiraatti

Re: Mega-armored Warboss WIP

Viesti Kirjoittaja Ninjapiraatti »

No nyt on roikaleella kokoa! Hyvän näköinen myös, örkkimäisellä tavallaan. Sitten ei muuta ku väriä pintaan!
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Komia kaveri.

Vartalon malli on oikeen sopiva örkille, massaa on riittävästi myös käsissä ja jaloissa, ei mitään hämähäkki-raajoja mitä joskus tämän tapaisissa näkee.

Toi maxminin pää on kyllä piste i:n päälle, en tajunnutkaan että se on noin iso.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

armored walker kirjoitti: To 23.03.2017 19:30 Toi maxminin pää on kyllä piste i:n päälle, en tajunnutkaan että se on noin iso.
Halusin juuri tämän kyseisen pään bossilleni heti nähtyäni kuvat netissä. Tämä oli tuon Tech Freaks -setin päistä ylivoimaisesti suurin; muut paketin päät sopivat ihan normaalille warbossillekin, osa jopa nobille. Erittäin hyvätasoisia sculpteja, sekä nopea ja halpa toimitus - voin vilpittömästi suositella lafkaa.

Tämä käyttämäni pää oli aivan liian suuri siihen perus Orruk Megabossin ruhoon, joten se oli myös osasyy miksi figu lähti steroidikuurille ;D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”