Pelissä!? Tarkoitat varmaankin vuoroa. Tuollaista vastaan saa 2 empiren scroll caddyakin läpi ainakin kerran pelissä sen second signin tai tulipallin. Oletko nyt varmasti pelannut oikeata magic heavya vastaan? Seer council teurastaa tuollaisen puolustuksen.Alandor kirjoitti:Aivan järkyttäviä määriä dispeliä... Minulla on 5dispeliä (yksi on vihun power ) + 2 scroll, tuo on aina riittänyt hyvin... keskimäärin pelissä tulee 1 spell läpi. En ole kyllä pelannut vihollista vastaan jolla olisi ollut yli 15 poweria.
Dispel määrä, ja sen todellinen tarpeellisuus.
- Amazing Slug
Magic Heavy koostui Skaveneista jossa oli Grey Seer, Engineerejä. Ja jotain 13-14 Poweria + bound Spellejä. Sitten se kylläkin loppui kun se skitter leappas itsensä(?) tappaakseen Arkkimaagini joka oli kotkan selässä. Epäonnistui siinä ja kuoli...
En ole pelannut kunnon Magic Heavyä vastaan ja näitä on aika harvassa.
Miten te saatte 10 Dispeliä muulla kun Khornella ? Itse sain maximoidessani helffeille 8 dispeliä ja +2 dispeliin. Ja 6 dispeliäkin vie joko Lordin ja Heron tai 3x Hero...
En ole pelannut kunnon Magic Heavyä vastaan ja näitä on aika harvassa.
Miten te saatte 10 Dispeliä muulla kun Khornella ? Itse sain maximoidessani helffeille 8 dispeliä ja +2 dispeliin. Ja 6 dispeliäkin vie joko Lordin ja Heron tai 3x Hero...
"Victory loves prudence"
- Amazing Slug
Tyhmää toimintaa. Rottien ei pitäisi olla varomattomia, vaan pelkureita. Maagien kimppuun lähetetään vain roskaväkeä (klaanirotat, warlokit, assassinit, gutter runnerit, night runnerit).Alandor kirjoitti:Magic Heavy koostui Skaveneista jossa oli Grey Seer, Engineerejä. Ja jotain 13-14 Poweria + bound Spellejä. Sitten se kylläkin loppui kun se skitter leappas itsensä(?) tappaakseen Arkkimaagini joka oli kotkan selässä. Epäonnistui siinä ja kuoli...
Eikös noita turnauksista löytyisi...?Alandor kirjoitti: En ole pelannut kunnon Magic Heavyä vastaan ja näitä on aika harvassa.
Kyllä rottien council on vaarallisempi kuin se tokan generaation sammakko, kunhan osataan pelata oikein. Sammakko sentään paukuttelee vain niillä kämäsillä sniper taioilla ja tappaa puolustuskyvyttömät pikkuryhmät... mutta seerin plague on likainen ja perverssi muisto viidennen laitoksen magiahelvetistä
2k-liskoarmeijaan taitaa nopeasti laskien saada 16 noppaa dispelliä ja 10 kääröä. Ei että tuollaisessa kokoonpanossa olisi mitään järkeä..
Omilla kääpiöilläni on 6 noppaa, +1 balancesta ja 2 kääröä. Kääröillä lähinnä paikkaillaan alussa noloja nopat-loppui tilanteita kun ei vielä tiedä vastustajan armeijalistan kaikkia yllätyksiä.
Omilla kääpiöilläni on 6 noppaa, +1 balancesta ja 2 kääröä. Kääröillä lähinnä paikkaillaan alussa noloja nopat-loppui tilanteita kun ei vielä tiedä vastustajan armeijalistan kaikkia yllätyksiä.
-
Zymeth Salkir Dkhan
HE:lläni on yleensä 3-4 noppaa ja 2 kääröä. Kääpiöni pärjäävät mainiosti viidellä nopalla ja kahdella kääröllä
Riippuu täysin kuinka paljon magiaa vastustajasi käyttävät. 6-8 ja kolmellakin pärjää. Khemriä vastaan nopat ovat tärkeämpiä kuin kääröt.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Omassa Blood Dragon appendix armeijassa on huimat 4 dispelliä ja max. 1 scroll. Tosin vähän hirvittää lähteä pelaamaan kaveria vastaa jolla on Tcheenz armeijassa yli 10 poweria
. Toisin sanoen dispelliä ja magiaa ei tueta! (ainakaan vielä)
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Minun Empire listassa on 5 Dispel noppaa ja 4 Scrollia ja se on kyllä riittänyt kaikkia paitsi Skaveneita vastaan...
Vampire Counts armeijassa taas tulee olemaan näillä näkymin 6 Dispel noppaa ja 3 Scrollia ja uskon niiden riittävän koska onhan minulla paljon paremmat mahdollisuudet tuhota yksinäiset maagit (Fell Batit ja Bansheet).
Vampire Counts armeijassa taas tulee olemaan näillä näkymin 6 Dispel noppaa ja 3 Scrollia ja uskon niiden riittävän koska onhan minulla paljon paremmat mahdollisuudet tuhota yksinäiset maagit (Fell Batit ja Bansheet).
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Yleensä ottaen mitä enemmän magiaa sen paskempi peli on tulossa joten miksi helkutissa ottaa jotain uuber seer perse pullaa, eikö teille hyvä peli kelpaa vai pelaatteko vain voittaaksenne. Kaksi maagia on sopiva ja n.3-5disspelliä. Suuremmat määrät magiaa turnauksissa ymmärän sillä sieltähän yleensä sitä korkeinta sijaa lähdetään tavoittelemaan, mutta että kavereiden kanssa ei tulisi kuulonkaan.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
-
Grand Admiral Prawn
Onko kukaan kokeillut koskaan pelata ilman magiapuolustusta? Kahdella nopalla? Ei, en ole hullu tai vajaamielinen. Kunhan ajattelin huvikseni maalata tuon mantikorin tuosta pöydältä murjottamasta ja änkeä sen kokeeksi armeijaani, mikä tietäisi rullakuskille kilometritehdasta. Mietin vain että kuinka pahasti sitten tulee päihin, eihän tuo magia loppujen lopuksi ole kuin shootingia jota ei sitäkään voi dispellata... Vai mitä pojat?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Grond pelasi kerran minun seer councilia vastaan omilla kääpiöillään ilman seppiä tai mitään magia puolustusta. Sanotaan, että kääpiöt ovat varsin resistiivisiä magialle. Se pitää paikkansa, vaikka tuo peli ratkesi selkeästi voitokseni. Loppujen lopuksi magia on aika kovaa ampumista, mutta siinä se osuminen ratkaistaan power ja dispel nopin ja kääröin.
Niin, useimmissa tilanteissa. Tietty niillekin on sopivia kohteita. Ne yleisimmät magic missilet ovat kuitenkin 1D6 S4 tai vastaavia.. Niillä pystyy ehkä nakuttamaan jostain melee-yksiklstä yhden rankkibonuksen pois. Joku Gaze skinkkeihin tietty Sattuu.
Olen siis edelleen sitä mieltä että liike & muut vastaavat 'rikoisloitsut' ovat paljon vaarallisempia. Niillä on jopa kai huhujen mukaan joskus ratkaistu pelejä.
Olen siis edelleen sitä mieltä että liike & muut vastaavat 'rikoisloitsut' ovat paljon vaarallisempia. Niillä on jopa kai huhujen mukaan joskus ratkaistu pelejä.
Aiot siis kokeilla pelata Ropeconissa sekä lohikäärmeellä että manticorella!?Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Onko kukaan kokeillut koskaan pelata ilman magiapuolustusta? Kahdella nopalla? Ei, en ole hullu tai vajaamielinen. Kunhan ajattelin huvikseni maalata tuon mantikorin tuosta pöydältä murjottamasta ja änkeä sen kokeeksi armeijaani, mikä tietäisi rullakuskille kilometritehdasta. Mietin vain että kuinka pahasti sitten tulee päihin, eihän tuo magia loppujen lopuksi ole kuin shootingia jota ei sitäkään voi dispellata... Vai mitä pojat?
Olen joskus kokeillut muutaman kerran delffeillä vain 3:n nopan magiapuolustuksella, mutta silloinkaan ei ole vastassa ollut magic heavyjä armeijoita. Tällöinkin jouduin kyllä ottamaan turhauttavasti iskuja heikoiltakin magia-armeijoilta. VC:eja vastaan pelatessasi on taas maat ja mannut täynnä zombeja ja vihollinen "tanssii" turhankin vikkelästi.
En siis suosittele magiapuolustuksettomuuden testaamista Ropeconissa.
Olen myös huomannut, että liian usein 1 scroll caddy on liian tehoton. Olenkin siirtymässä delffiarmeijassani kahden maagin puolustukseen. Kallista on, mutta tämä kuitenkin myös poistaa ikävät viimeisten kierrosten magiayllätykset.
- Dru Perim