Tämä? http://images.biltema.com/PAXToImageSer ... 67_l_2.jpg Hinta vissiin noussu.Runic kirjoitti:Itse olen maalannut jo pidemmän aikaa pääasiassa Bilteman 7 euron siveltimillä. Joka ikisen nappulan mitkä sigistä löytyy. Edge highlighteihin olen käyttänyt Element Gamesin Short Stub -sivellintä, sekin kohtuu edullinen vielä.
Halvemmaksi varmaan tulisi ostaa kalliimmat mitkä kestää pidempään, joskaan en tiedä pysyisivätkö elossa mun käytössä. Joskus pitänee kokeilla tapahtuuko mindplosion kun vetelee ammattilaistason sudilla.
Btw, vuosia kestävät Kolinskyt on iso vitsi. Ehkä ne kestää sellaisilla, jotka ei paljoa maalaa.. ja mindplosion riippuu ihan tekniikasta. Tekniikka ei tee hyvää figua, vaan ihan muut jutut, ja kyl noilla synteettisillä on jotkut asiat parempia tehdä. Ei paremmat sudit mulla ainakaan maalausjälkeä parantanu, mutta teki asioista helpompaa, kun se maali pysy märkänä sudissa pidempään ja kärki ei hävinny ekan päivän jälkeen.
Luonnonkarva on IMO figumaalauksessa hyvää siis ihan samoihin asioihin kuin "oikeassa" maalauksessakin, josta moni tekniikka ja idea on figumaalaukseen suorastaan pöllitty. Ts. pigmentin manipulointi on helpompaa, kun ohutkaan maali ei pääse "hallitsemattomasti" irti karvoista. Perinteiseen maalaukseen.