Sotakoneen kuninkaat KoW-turnaus

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Zymeth Salkir Dkhan

Re: Sotakoneen kuninkaat KoW-turnaus

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Fluffiarviot:

Iikka 8
- Jermufluffi, joka joustavaa luettavaa. Tuntuu siltä kuin olisin itsekin tuoksinnassa mukana. Tarina tuo minulle mieleen pari juuri lukemaani fantaiasotakirjaa, joka on vain hyvä juttu. Pientä tiputusta henkilöiden yllätyksettömyydestä, mutta jämäkkää yhtälailla olevaa tekstiä.

Anton 9
- Kaunista, fluffi on sidottu Mantican maailmaan monessa kohtaan. Se on ylevän tuntuista ja joustavaa. Vetää sanattomaksi. Olisitko seuraavaksi fluffin palkkakirjoittaja?

Henrik 9
- Kaunis tarina, oikein kiva tarinakokonaisuus. Taidan itsekin liittyä prefektin joukkoihin. Henkilöt pohtivat tarinan edetessä myös syntyjä syviä, mikä tekee siitä mukavan kirkistuksen pään sisään. Nautittava lukukokemus.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Arctopithecus

Viesti Kirjoittaja Arctopithecus »

Fluuuuffff!

Mikko: 7
Kivoja yksityiskohtia henkilöissä. Vähän meinaa jossain vaiheessa tosin sekoittua kuka on kuka. Tuntui myös siltä, että tässä nähdään osa jostain suuremmasta kokonaisuudesta (se tosin ehkä myös lisäsi pientä sekavuutta, kun tuntui, että aika paljon jäi sanomatta).

Anton: 5
En saanut valitettavasti tästä oikein mitään otetta. Tuntui vähän kuin katselisi maisemaa kiikarilla väärinpäin – kaikki turhan kaukana ja pientä, eikä silti nää edes kokonaiskuvaa. Olisin toivonut vähemmän toistoa ja maalailua ja jonkin sortin tarttumapinnan johonkin käsiteltävän mittakaavan asiaan. Lopussa oleva maininta jää liian lyhyeksi minun makuuni. Sori Anton :)

Iikka: 9
Tässäkin alussa melkoinen satelliittiperspektiivi, mutta zoomi toimii hienosti ja päästään äkkiä kiinni asiaan! Hengästyttävää vauhtia ”oikeamielisten” toiminnassa. Samoin hyvää epävarmuutta siitä, kuka tässä on hyvä ja kuka ei. Jäin ainoastaan kaipaamaan Selleckionia, mutta ei tainnut herra tällä kertaa mahtua aloituskokoonpanoon.

Mikael: 7
Okei: Dan Heelanin portalista +2,5 pykälää arvosanaan :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hätkön aikoo pohdein, että mitähän ihmettä. Oliko meillä viisi fluffia kirjoitettu tähän turneeseen?

Mikael:
Mie en tykkää iskelmästä kuten Henrik, joten portaali meni minulta ohitse. Englanninkieli ei häirinnyt, mutta sen puoleen kaikki ilmeinen. Antamalla tarinalle nimi ja siellä seikkaileville Vermin Lordille ja Grey Seerille olisi ollut alku. Tyhjää parempi kuitenkin.
- 3

Mua muuten haittaa, että en voi metailla koko yötä varapeelon peliä varen. Sekin alkoi pännimään, että unohdin tulostaa koulussa ja kotitulostin ei toimi. Tein sitten paperiversion armeijalistasta, mutta fluffia en ala käsin raapustamaan. Rikon sääntöjä, olen pahis.

Bussi kohti Turkkusta lähtöö 5.30. Muutoin häviäisin Iikalle ja sehän ei passoo sitten laisinkaan. Also, unohdin myös tulostaa "Betonityöt"-kurssin muistiinpanot, niin taitaa tämän reissun luppoaika mennä jotain muuta lukien.

Velipoju lupasi tulla paikalle cheerleaderiksi.

El edit: Henrik saa anteeksi. Purat vain pahaa oloasi Ropeconista edelleen minnuun. Jonain päivänä vielä tykkäät mun fluffista, mutta se ei ole vielä tänään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Ipp3

Viesti Kirjoittaja Ipp3 »

Henkka 9

Hyvää taustoitusta ja ovelaa omaa pohdintaa esitettynä prefektin aatoksin. Kaipasin hieman verta.

Mikko 8

Kuvaava armeija esittely, kaikki olennainen löytyy ja pahuus tihkuu tekstistä. Jäin kaipaamaan lisää verta.

Mikael 7

Skrik no like competing rats. Lisää verta.

Anton 8

Haltiat, nuo runolliset harakat, ovat taas liikkeellä ja tällä kertaa syystä. Haltiaverta olisi voinut olla.
Zymeth Salkir Dkhan

Tästä näkyy talo, jossa pelipaikka on:

https://www.google.fi/maps/place/Tuurep ... 22.2646829

Soittakaa numeroon 040 537 6692 tarvittaessa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Huh huh, olipas siinäkin turnee.

En valitettavasti kehtaa kirjoittaa suurempaa analyysiä kustakin pelistä. Kaikki tarvittava tuli käytyä lävitse pelin jälkeen ja keskusteltua, mitä olikaan mielessä. Kiitoksia kaikille osallistujille paikalle saapumisesta ja Okkimille järkkäämisestä. Kai sitä velipojuakin pittöö vähän kiitellä kun niin hienosti tuli sanomaan, että on ikävä minnuu.

Iikkaa vastaan häiritsi todella paljon, että siskokullat eivät breikanneet. Kolmen yksikön yhteishyökkäys meni ihan harakoille. Jos Puumies olisi sinnitellyt haluamani kaksi vuoroa uljaassa taistelussa, historia olisi ollut toisenlainen. Iikka oli sitä mieltä, että kuolla sen täytyy, mutta mie en oikein usko moiseen harhaoppiin. Ei minun matikallani.

Se on ihan peppua pelata peli, jossa sinulta menee kaksi vuoroa grindata yksikkö ja toinen tekee saman vuorossa. Hanttiin laitettiin, mutta Iikka verenvuodatuksen fanina osasi homman paremmin.

Kaulio jälleen kerran sitten pääsi todistamaan, miten ensimmäinen peli vei mieheltä mehut. Master Hunter vain kuoli, koska hupsista. Se on kanssa jännää miten mies pelaa käytännössä identtisellä armeijalla kuin minä, niin luulisi minun tietävän miten sitä vastaan pelataan. Siitäkin huolimatta huomaan Def4+ Cs0 yksikköni katsovan kohti suoraan Def6+ yksikköä. Raavein kakkosvuorolla päätäni, että oliko mulla suunnitelma tähän peliin?

Olihan minulla. Tarttee vain heittää niin kuin mies ja homma hoituu sillä kotiin. Otin tasoittavan vuoron vapaaehtoisesti ihan tarkoituksella, koska tästä otetaan vähintään tasuri kikka kolmosella. Valitettavasti nerve heitto ei ole vielä toiveistani huolimatta kielletty lailla ja rout 4+ on ylivoimaisen vaikeaa heittää. Miehekäs puumiesten välinen painitappelu menikin sitten siihen, että Puumies sai sekä ison että pienen elementin painikaveriksi.

Pelin tarkoituksena oli floodata toiselle zonelle viimeisellä vuorolla kaikella mitä siellä oli ja se tehtiinkiin. Kaksi Ironguard yksikköä jätti sinne sopivasti tillaa ja antoi minun marssia paikalle. Valitettavasti toisella puolella puumieheni pettivät ja esti toisen puoliskon saapumisen paikalle, koska kahdesta rintamasta saapui ilkeitä otuksia liikaa.

Kaikistahan hienointa pelissä oli se, että vaikka portsarini olikin odotettua heikompia työssään, siitäkin huolimatta, peli olisi päättynyt tasapeliksi, jos pienemmät elementit olisivat routanneet silloin, kun niiden piti. Vaikka itse peli olikin pelkkää toisen tuijottelua, minun osaltani kaikki oli ihan toivotonta ylöspäin kapuamista kun ei sitä Def6+:aa saa rikki. Ainakaan tällä armeijallani. Fiasko facepalm peli, mutta otan moraalisena voittona, koska rout 4+ ja miehekäs kaksinkamppailu elementin ja Puumiehen kanssa olisi jatkunut. Kahden vuoron painimatsin jälkeen mie olin se, joka oli niskan päällä, joten mihin se olisi mihinkään muuttunut? Kaikki sieltä pois, 260p zonella minulla. Niin sen piti olla. Tulin, tuijotin ja voitin tuhoamalla vain kaksi yksikköä.

Henrik, varma pistemagneettini. Jälleen kerran kiinnosti mihin hän laittaa hirveän ampujayksikkönsä. Ihan kuten Ogrepelissäkin. Yritin viivytellä ja laittaa kaikkea johonkin ja niin sitä laitettiin. Otin yksiköitä käteeni ja heitin ilmaan ja mihin se laskeutui, siihen se depottiin. Tuntui molemmilla olevan depotus ihan samaa tasoa kuitenkin.

Mulla oli joku suunnitelma jälleen, joka näytti aika siistiltä aluksi. Se on aina hassua depottaa johonkin ja sitten hirveällä vauhdilla juosta karkuun toiselle puolelle kenttää. Mitähän Henrik ajatteli kun katteli mun pelaamista? Mie ainakin ihmettelin hänen pelaamistaan kun ei se ossaa itsekkään yhtään mitään järkevämpää. Pulu lentää, mutta ei uskalla koskea mihinkään vaikka kuinka kylkeä näyttäisi. Mun Master Hunterkin käveli kahdesti ritariyksikön luokse huutamaan päin naamaa, että mitä meiltä onkaan heidän pelaamisestaan kun koko ajan vain paikoillaan seisovat. Samaan aikaan toisaalla myös ihmisten lipunkantaja tuli kertomaan vitsejään minun pienille puilleni.

Sellaista se oli. Kaikki isot pelkäsivät kovasti toisiaan ja pienet heikot kaverit, jotka eivät osaa mitään, olivat etunenässä hakemassa chargeja. Yksi pelin rohkeimmista tempuista ehdottomasti oli kun 190pts Pulu hyökkäsi 100p maagiani selkään. Kuningatar on onnentyttö tuommoisesta rohkeasta prinssistään.

Mää itse omalla pelaamisellani tykkäsin kovasti siitä, että palatsi kaarti sai turpaan shield wallilta. Tuli pahat Iikkavibat siitä suorituksesta, että toinen one shottaa multa yksikön pois. Onneksi mun Kingi on tänään vähän kovempi jätkä, juoksi paikalle ja söi iltapalaksi horden. Toinen tuuletuksen aihe ehdottomasti on mun silverbreezet, jotka ottivat yhteensä kolme kertaa mättölordilta chargen jokaiseen mahdolliseen reikään ja lopuksi myös antoivat itsenä tulla raadelluiksi Pulun toimesta. Masokistit selvisivät ja contestoivat edelleen objektiivia. Kelepoo.

Tasapeli. Kelpaa mulle. Ei vieläkään tappuita tätä miestä vastaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Ipp3

Kyyllähän se Puumies yhden vuoron kesti, sen combo chargen pitäisi tehdä se kymmenen lämää Banechantin kanssa, eli Waverin uhka on melkoinen. Toisen vuoron kestäminen keskimäärin kutosen kuolemalla on melkoinen riski. Sun counteri kahdella yksiköllä pitäisi jäädä sinne yhdeksään damageen, eli kun Inspiring oli vieressä niin knihtien pitäisikin kestää..

Sisterhoodin selviäminen oli kyllä melkoinen onnenkantamoinen, olin ajatellut että ne kuolee ja sitten tuon ne Elohit siitä sivustasta mukaan kekkereihin.

All in all, oma arvioni tilanteesta kun lähdin chargeemaan Puumieheen oli, että voitan sen keskikentän niin, että minulle jää yksikkö, ehkä kaksi, kun ollaan rähisty se loppuun. Lähdin deploymentissä rakentamaan sellaista pinceriä keskikenttää kohti ja sitten kun tulit niin vihaisesti päälle katsoin, että todnäk sulta kuolee iskijät ennen kuin multa.

Sun Master Hunter pääsi yllättämään totaalisesti ja osoittautui aika sitkeäksi kaveriksi ja se söi vähän omaa kykyä keskittää iskuvoimaa.
Arctopithecus

Viesti Kirjoittaja Arctopithecus »

El Capitan kirjoitti: Su 12.11.2017 17:48 mättölordi
Tämä on kyllä kauneinta, mitä Adalfarus Flinklanzista on ikinä sanottu :D
(toim. huom. 65 pisteen "sankari" pollella).

Muutoin ei lisättävää. Pitäisi pelata enemmän pelejä hitaalla armeijalla, jotta osaisi katsoa objectivejä paremmin heti alusta. Suht ineptiin deploon nähden ihan tyytyväinen, että mulla oli hyvät mahikset voittaa kutosvuorolla, ja seiskavuorolla ehkä vielä vähän paremmat (jota ei tullut). Worst case scenario taisi olla tasuri, ellei olisi seiskalla tapahtunut jotain aivan ihmeellisen mullistavia noppautuksia.

Mielellään kokeilen uudestaan ensi kerralla :)
Zymeth Salkir Dkhan

Yritämme keväälle saada uutta tapahtumaa aikaiseksi.

Kiitoksia kivasta palautteesta. Kyseessä oli eka tapahtuma, mitä ikinä vedän.
Ipp3

Itseltäkin jäi se tärkein sanomatta:

Kiitokset järjestäjälle, megahauska päivä!

Kiitokset vastustajille, hyviä pelejä ja pelaajia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”