Maailman kaunein mini!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Paskea.
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

On aika pännivää nähdä itseään parempien maalaajien figuja ja huomata kuinka huono maalaaja oikeasti on :cry:
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Minusta sen pitäisi innostaa maalaamista, että nyt täytyy treenata että joku päivä minäkin osaan maalata noin.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Warped Creme kirjoitti:Minusta sen pitäisi innostaa maalaamista, että nyt täytyy treenata että joku päivä minäkin osaan maalata noin.
Juuri näin! Oikea asenne!
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

no joo mutta TOLLANEN ON MAHDOTONTA!!!!!!! :roll:
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

karandas kirjoitti:no joo mutta TOLLANEN ON MAHDOTONTA!!!!!!!
Ei näin! Väärä asenne! :wink:
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

mä kans epäilen että ufot on noi maalannu
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Onhan noi ihan siistejä. Ne on toki maalattu todella hienosti, mutta itse miniatyyriä ei mitenkään voi saada näyttämään oikealta ihmiseltä, tai joltain mörrimöykyltä, jos itse miniatyyri ei näytä aidolta, ja miniatyyrin tekeminen aidon näköiseksi on sitten hiukkasen vaikeampaa, kuin maalaaminen. Jotkut miniatyyrit näyttävät niin mölleiltä, että niitä ei ole edes kiva maalata, niin kuin jotkut 5ed dark elf witch elffit, hyi kele!
Esim. jotkut inquisitor minit ovat erittäin aidon näköisiä, mutta ne ovat vaan aika isokokoisia, mikä tekee niiden muotoilemisesta helpomman.
Minun eteeni ei koskaan vielä ole tupasahtanut sellaista miniä, mistä olisin erehtynyt, että olisiko se ihminen vai mini.
Taidan kuullostaa hieman liikaa joltain hemohimo maalaajalta, sitä en todellakaan ole... vielä
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Mun täytyy sanoa kaks juttua.
Ensinnäkin Eavymetal teamikin oli aivan ällikällä lyöty ku ne näki BOBBY WONGin :wink: blood quest squadin livenä. Hullumpaa on et se äijä käyttää jotain poreilevaa vettä sen penseleihin ku se maalaa!
Oli hullu fiilis näyttää siellä niille mun kuppasia Tau figui ku ton tason sakkii käyny viimeks :roll:

Toiseks,Jen haley on aika lailla kuuma nimi,mutta eräs kanadalainen Scott Smith johon mulla on ollu etu oikeus tutustua veti paremmaks ja voitti Haleyn nenän alta Slayer Swordin(juuri asken GD Canadast),Tosin Smith pitää vaatimattomuuttaan Haley:tä maailman parhaan figu maalarina tällä hetkellä.

kysyn jos saan postittaa siihen linkin(ettei mee bandwidthit yli).Kuvia ilmestyy tod näk pian myös GW.n sitelle.
☠️
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

migsula kirjoitti: Toiseks,Jen haley on aika lailla kuuma nimi,mutta eräs kanadalainen Scott Smith johon mulla on ollu etu oikeus tutustua veti paremmaks ja voitti Haleyn nenän alta Slayer Swordin(juuri asken GD Canadast),Tosin Smith pitää vaatimattomuuttaan Haley:tä maailman parhaan figu maalarina tällä hetkellä.
Jep. Jen oli uhrannut kokonaista 3 päivää siiihen figuun, joka tuli "vaan" kakkoseksi. Ei sekään varmasti jaksa kaikkiin kisoihin panostaa täysillä.

Älä nyt vaan tulkitse tätä niin, että mollaisin voittajaa... siitä ei tod ole kyse.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

VonCarstein kirjoitti:
Warped Creme kirjoitti:Minusta sen pitäisi innostaa maalaamista, että nyt täytyy treenata että joku päivä minäkin osaan maalata noin.
Juuri näin! Oikea asenne!
Hail to that! :D
and her hallway
moves
like the ocean
moves
migsula

VonCarstein kirjoitti:
migsula kirjoitti: Toiseks,Jen haley on aika lailla kuuma nimi,mutta eräs kanadalainen Scott Smith johon mulla on ollu etu oikeus tutustua veti paremmaks ja voitti Haleyn nenän alta Slayer Swordin(juuri asken GD Canadast),Tosin Smith pitää vaatimattomuuttaan Haley:tä maailman parhaan figu maalarina tällä hetkellä.
Jep. Jen oli uhrannut kokonaista 3 päivää siiihen figuun, joka tuli "vaan" kakkoseksi. Ei sekään varmasti jaksa kaikkiin kisoihin panostaa täysillä.

Älä nyt vaan tulkitse tätä niin, että mollaisin voittajaa... siitä ei tod ole kyse.
en tulkitse.
Mastiffillakin oli kiire ;)
☠️
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Joo Smith ja Haley on kyllä hyviä... Mut ei se niiden taso ole saavuttamattoissa, pitää vaan harjoitella... Meitsi droppas just citadel pensselit, Kotona komeilee W&N series 7 pensselit... Kohta maailma kaatuu(tää ei oo väline urheilua :D )... seriously kuitenkin, noi citadel pensselit on perseestä, ne ei kestä mitään... Multaki on uutta tulos, kunhan saan ton V**un comissionin valmiiks...
Heips...
Hope is a serum that never heals
migsula

samaa mieltä!
Nää jätkät (ja mimmit) on monet maalannu melkeenpä ammatikseen siitä asti ku mä vielä leikin G.I JOe ukoilla 8)
Kovaa työtä ja treeniä (ja mäkin käytän jotain ihan muuta ku citadel pensseleit kaikeen tarkkuutta vaativaan) ja vähän lahjoi + tukku onnee ja siinä se.
☠️
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Otsikko oli hieman hämäävä, luulin eka että Morris Mini.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Milläköhän foorumilla säkin luulet pyöriväsi???
Lord E

Viesti Kirjoittaja Lord E »

Käyttäkää termiä figu, niin ei mene sekaisin.

Eikös tämä ole se Kaalinraastajien Pyhä Foorumi muuten?
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Mini = figu = miniatyyri, turha alkaa tollasesta valittamaan. Olihan noi kuvat ihan kohtalaisia, ei siinä mitään :D
Mutta!
On niitä hienompiakin.. en sanois että niitä on monta, mutta on silti. En oo noihin mitenkään henkilöinä tutustunut noihin maalaajiin, mutta aika näppäriä käsistään nähtävästi.
Kyllä tollasen tason saavuttaa kun esim maalaa työkseen 15 vuotta. Kun ajattelee kuinka paljon minä olen oppinut puolessa vuodessa, niin kyllä 10 vuodessa saisi jo ihmeitä aikaiseksi.
Näin on...
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Joo. Se on kyllä totta että citadelin pensselit on sekundaa. Niistä lähtee karvat nopeasti etc. Parhaan pensselin mitä mulla on oon löytäny Porvoon Info liikkeestä.
Huumorilla, huumorilla.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

ite asun porvoossa, niin missähän toi info liike sijaitsee? ku en ite oo kuullukkaan...
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”