Sumppi goes Turku Raid!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Sumppi goes Turku Raid!
Tervehdys Ordolaiset!
Olemme aikeissa hyökätä Sotakoneen Bunkkerille Sumpin Batman pelaajien voimin Elokuun 25.8! kello 9:00 alkaen Ajatuksessa on rentoa, sekä hupaisaa Batman pelaamista teidän Ordolaisten kanssa, joten Ilmoitelkaa itsenne, sekä muut halukkaat pelaajat tänne, myös nekin jotka ei Sotavasaraa käytä.
Lauantaina: 10-20:00
Sunnuntaina: 11-19:00
Säännöksiä:
Käytetään tutusti 2.edikan sääntöjä, sekä pieniä house rule juttuja "OP" hahmojen skilleihin
Pelataan 350pisteen listoilla, halukkaille löytyy varmasti laina figuja, joten ei jää ainakaan niistä kiinni
2h+15min per matsi
Hidden Sniper: 1 blood per shot.
Air Support= Vaatii oikean LoS tai Radiolla varustetun Poliisin LoS (lampulla tai ilman)
Magic
alustavasti sovittu että käytössä olisi maximissa vain 1 taikaa käyttävä hahmo (varmasti paikan päällä vielä keskustelua tästä)
Listojen tekoon malttia! tarkoitus on pitää hauskaa ja jättää ne kaikista pahimmat OP combot pois, paikalla on varmasti aloitelevia pelaajia :D
Lauantai pelaajat
1. Ghazz (Joker)
2. Maurgrim (Millä vaan...)
3. Warma (Pingviini)
4. Finet (Joker)
5. HtUnliving
6. Negative (Brave & Bold, League of Shadows)
7. Masa (Bane, Organized Crime)
8. Okkim (Carmin Falcone)
9. Liffi
Sunnuntai Pelaajat
1.Shield85 (Pingviini)
2.Attor (Mr.Freeze)
Olemme aikeissa hyökätä Sotakoneen Bunkkerille Sumpin Batman pelaajien voimin Elokuun 25.8! kello 9:00 alkaen Ajatuksessa on rentoa, sekä hupaisaa Batman pelaamista teidän Ordolaisten kanssa, joten Ilmoitelkaa itsenne, sekä muut halukkaat pelaajat tänne, myös nekin jotka ei Sotavasaraa käytä.
Lauantaina: 10-20:00
Sunnuntaina: 11-19:00
Säännöksiä:
Käytetään tutusti 2.edikan sääntöjä, sekä pieniä house rule juttuja "OP" hahmojen skilleihin
Pelataan 350pisteen listoilla, halukkaille löytyy varmasti laina figuja, joten ei jää ainakaan niistä kiinni
2h+15min per matsi
Hidden Sniper: 1 blood per shot.
Air Support= Vaatii oikean LoS tai Radiolla varustetun Poliisin LoS (lampulla tai ilman)
Magic
alustavasti sovittu että käytössä olisi maximissa vain 1 taikaa käyttävä hahmo (varmasti paikan päällä vielä keskustelua tästä)
Listojen tekoon malttia! tarkoitus on pitää hauskaa ja jättää ne kaikista pahimmat OP combot pois, paikalla on varmasti aloitelevia pelaajia :D
Lauantai pelaajat
1. Ghazz (Joker)
2. Maurgrim (Millä vaan...)
3. Warma (Pingviini)
4. Finet (Joker)
5. HtUnliving
6. Negative (Brave & Bold, League of Shadows)
7. Masa (Bane, Organized Crime)
8. Okkim (Carmin Falcone)
9. Liffi
Sunnuntai Pelaajat
1.Shield85 (Pingviini)
2.Attor (Mr.Freeze)
Viimeksi muokannut GhaZz, Su 19.08.2018 13:26. Yhteensä muokattu 24 kertaa.
Re: Sumppi goes Turku Raid!
Mä tuun ja eiköhän moni muukin.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
HtUnliving luonnollisesti mukana. Teen tästä kanssa Face-eventin niin saadaan lisää näkyvyyttä. :)
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Koska on mahdollista että paikalle saataisiin Jykylästä porukkaa, tein virallisempaa topiccia yleiselle alueelle: viewtopic.php?f=11&t=118860
Aiemmin Jan Von Carstein.
Negative liigalla tai b&b ja Masa bane tai OC:llä mukaan mähinöihin.
Jostain olin lukevinani, että sekä la että su voisi olla pelailua (25.-26.8.)?
Mistä mihin Bunkkeri on auki ja jengi valumassa paikalle?
Kahdelle kaverille sopi käsittääkseni vain/paremmin sunnuntaina. Eli ehkä pääsevät pelaamaan:
Shield85: Pingviini
attor: Mr Freeze
Mä tuun pelaa Jokerilla. Pöllöjä tai bold & beautiful en ehdi koota.
Mistä mihin Bunkkeri on auki ja jengi valumassa paikalle?
Kahdelle kaverille sopi käsittääkseni vain/paremmin sunnuntaina. Eli ehkä pääsevät pelaamaan:
Shield85: Pingviini
attor: Mr Freeze
Mä tuun pelaa Jokerilla. Pöllöjä tai bold & beautiful en ehdi koota.
Päivitetty