Miniatyyripelinkehitys - 22.2. Greatswords WIP 3#
Re: Miniatyyripelinkehitys - 1.8 Maalatut keihäsmiehet
Tanu Dog Soldiers kuulostaa minusta ihan hyvältä :)
Ihastelin näitä Conissa (eikö nää ollutkin siellä?), todella hienosti tehty ja hyvin maalattu. Papukaijamerkin arvoisia.
"Valitettavasti eivät menestyneet Ropeconin maalauskilpailussa"jamovoima kirjoitti: Ke 02.08.2017 13:04 Ihastelin näitä Conissa (eikö nää ollutkin siellä?), todella hienosti tehty ja hyvin maalattu. Papukaijamerkin arvoisia.
oletan että kun postaus alkaa tuollein, ne olivat siellä :)
Mutta joo, todella onnistuineita figuja, ite sivusta seuraillut tämän kehitystä ja varmaan luen jokaikisen viestin (uuden tietty) aina kun sotussa käyn.
Ilmankos nä näytti vitriinissä tutuilta. Koitin kaverin kanssa miettiä mistä ovat tuttuja. Komeita olivat.
Malifaux Suomi FB ryhmä
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
- Githgulcag
Re: Miniatyyripelinkehitys - 19.10 Warrior Monk
Hei
Sain vihdoin tämän erittäin työlään figun veistettyä. Halusin, että tämä hahmo näyttää perus sotilasta arvokkaammalle ja paremmin varustellulle, joten pienten yksityiskohtien määrä kasvoi melko suureksi. Tällä kertaa piirsin ensin kunnollisen suunnitelman ennen veistämistä ja tällöin koko homma eteni paljon sujuvammin, vaikka veistämisvaiheessa suunnitelmat muuttuivatkin jonkin verran.
Taustatarina on vielä vaiheessa, mutta tämä hahmo on eräänlainen soturi munkki. He ovat raskaasti panssaroituja ja hyvin koulutettuja taistelijoita, jotka hallitsevat myös taikuuden käytön. Pelissä tämä hahmo voi taikuudella luoda esimerkiksi voimakkaita paineaaltoja, joilla voi vaikka hajaannuttaa vihollisjoukkoja. Olen miettinyt tälle muitakin ominaisuuksia, mutta pääpiirteittäin tämän hahmon tehtävänä on tiiviiden vihollisjoukkojen murtaminen ja omien joukkojen vahvistaminen.
Tämä on mielestäni tähän mennessä minun paras miniatyyri. Sen veistämiseen meni tolkuttomasti aikaa, mutta olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Minä en ihan heti pysty tekemään tästä muottia, koska minun pitää ensin veistää niin monta figua, kuin yhdelle master -muotille mahtuu, jotta voin säästää kallista muottikumia. Tämän figun ohella olen veitänyt yhtä toista figua, jonka saan varmaankin valmiiksi marraskuun aikana. Tämän lisäksi aloitan kolmen uuden figun suunnittelun ja veistämisen.
Sain vihdoin tämän erittäin työlään figun veistettyä. Halusin, että tämä hahmo näyttää perus sotilasta arvokkaammalle ja paremmin varustellulle, joten pienten yksityiskohtien määrä kasvoi melko suureksi. Tällä kertaa piirsin ensin kunnollisen suunnitelman ennen veistämistä ja tällöin koko homma eteni paljon sujuvammin, vaikka veistämisvaiheessa suunnitelmat muuttuivatkin jonkin verran.
Taustatarina on vielä vaiheessa, mutta tämä hahmo on eräänlainen soturi munkki. He ovat raskaasti panssaroituja ja hyvin koulutettuja taistelijoita, jotka hallitsevat myös taikuuden käytön. Pelissä tämä hahmo voi taikuudella luoda esimerkiksi voimakkaita paineaaltoja, joilla voi vaikka hajaannuttaa vihollisjoukkoja. Olen miettinyt tälle muitakin ominaisuuksia, mutta pääpiirteittäin tämän hahmon tehtävänä on tiiviiden vihollisjoukkojen murtaminen ja omien joukkojen vahvistaminen.
Tämä on mielestäni tähän mennessä minun paras miniatyyri. Sen veistämiseen meni tolkuttomasti aikaa, mutta olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Minä en ihan heti pysty tekemään tästä muottia, koska minun pitää ensin veistää niin monta figua, kuin yhdelle master -muotille mahtuu, jotta voin säästää kallista muottikumia. Tämän figun ohella olen veitänyt yhtä toista figua, jonka saan varmaankin valmiiksi marraskuun aikana. Tämän lisäksi aloitan kolmen uuden figun suunnittelun ja veistämisen.
On se nätti.
Jalkojen panssari jää mietityttämään. Kun nivelet eivät ole inhimilliset, pitäisikö panssarin suunnittelun mennä toisin? Nyt saattavat panssarilevyt haitata liikettä pahasti, ja sitä ei panssari ikinä saisi tehdä.
Tasan vuosi muuten siitä, kun aloitit projektin esittelyn täällä. Kippis sille, ja syvä kumarrus taidoillesi ja visiollesi!
-ile
Jalkojen panssari jää mietityttämään. Kun nivelet eivät ole inhimilliset, pitäisikö panssarin suunnittelun mennä toisin? Nyt saattavat panssarilevyt haitata liikettä pahasti, ja sitä ei panssari ikinä saisi tehdä.
Tasan vuosi muuten siitä, kun aloitit projektin esittelyn täällä. Kippis sille, ja syvä kumarrus taidoillesi ja visiollesi!
-ile
- NorjanPaavi
No johan on figu! On kyllä aika upeaa jälkeä. Ei voi muuta sanoa. Tosi hyvä kokonaisuus, setti pysyy hyvin koossa. On yhtenäinen ja teema pysyy tasaisena. Tää on helposti sitä tasoa jota voisin hyvin uskoa ostavani. Jos jotain mikä pistää miettimään on se että keskiluokan maalarina vähän hirvittää toi yksityiskohtien määrä. Ehkä toi vois olla aika haastava maalata? Tosin toisaalta vielä hirveänpä olis jos ois paljon avointa kangasta jotka huutaa freehandiä. Toki siis jos vertaa jo kaupallisiin figuihin niin noi yksityiskohdat on kyllä tosi hyvin mietitty eikä mitenkään övereitä. Eli sitten taas toisaalta aika hyvä veto. Mutta kokonaisuudessaan vetää hiljaiseksi ja ei voi muuta kun nostaa hattua ja toivoa lisää samaa settiä.
- Githgulcag
Olen ottanut tämän suunnittelussa huomioon. On tietysti hankala sanoa, että miten tämä panssari toimisi, mutta luulisin että tällaisten jalkojen panssarointi on varmasti haastavempaa, kuin ihmisten jalkojen. Tästä syystä nivelten kohdalla ei ole panssarointia. On mahdollista, että nuo levyt ovat ehkä hieman liian lähellä niveliä.ile kirjoitti: To 19.10.2017 21:11 Jalkojen panssari jää mietityttämään. Kun nivelet eivät ole inhimilliset, pitäisikö panssarin suunnittelun mennä toisin? Nyt saattavat panssarilevyt haitata liikettä pahasti, ja sitä ei panssari ikinä saisi tehdä.
Kiitos :)ile kirjoitti: To 19.10.2017 21:11 Tasan vuosi muuten siitä, kun aloitit projektin esittelyn täällä. Kippis sille, ja syvä kumarrus taidoillesi ja visiollesi!
Aika on mennyt todella nopeasti. Olisi ihan kiva, jos saisin seuraavaan Ropeconiin pelattavan version tästä pelistä, mutta tällä tahdilla se ei taida onnistua.
Kiitos kommentista.NorjanPaavi kirjoitti: To 19.10.2017 21:19 No johan on figu! On kyllä aika upeaa jälkeä. Ei voi muuta sanoa. Tosi hyvä kokonaisuus, setti pysyy hyvin koossa. On yhtenäinen ja teema pysyy tasaisena. Tää on helposti sitä tasoa jota voisin hyvin uskoa ostavani. Jos jotain mikä pistää miettimään on se että keskiluokan maalarina vähän hirvittää toi yksityiskohtien määrä. Ehkä toi vois olla aika haastava maalata? Tosin toisaalta vielä hirveänpä olis jos ois paljon avointa kangasta jotka huutaa freehandiä. Toki siis jos vertaa jo kaupallisiin figuihin niin noi yksityiskohdat on kyllä tosi hyvin mietitty eikä mitenkään övereitä. Eli sitten taas toisaalta aika hyvä veto. Mutta kokonaisuudessaan vetää hiljaiseksi ja ei voi muuta kun nostaa hattua ja toivoa lisää samaa settiä.
Voin sanoa, että tämän maalaaminen tulee olemaan tuskallista :D Nuo keihäsmiehet ovat hieman yksinkertaisempia figuja, mutta nekin olivat erittäin työläitä maalata.
Mä sanoisin että tuon maalaaminen tulee olemaan nautinto. Tuli mieleen että jos kaverilla on mystisiä munkkitaikavoimia, niin noi riimut vois laittaa hohtamaan :)
- Githgulcag
Re: Miniatyyripelinkehitys - 3.2 Priestess
Hei taas!
Luulin, että tämä olisi helppo viimeistellä ja että saisin sen jo marraskuussa valmiiksi, mutta siihen menikin aivan valtava määrä aikaa. Tämän ohella olen myös veistänyt kolmea muuta figua, mutta ne ovat vielä melko alku vaiheessa.
Olen melko tyytyväinen tähän figuun, mutta siinä on paljon ongelmia, joita en enää tässä vaiheessa voi enää korjata. Minä halusin, että tämä miniatyyri olisi hyvin rennon oloinen, mutta en ihan onnistunut siinä. Tavoitteena oli, että tällä hahmolla olisi asennossa hyvin kevyttä liikettä, mutta nyt se näyttää melko jäykältä. Tämän ja monien muiden ongelmien korjaamiseen minulla meni suurin osa tämän figuun veistämiseen käytetystä ajasta, mutta taito ei ihan riittänyt.
Kaiken kaikkiaan en ole pettynyt tähän. Minun tavoitteet olivat minun veistämistaitoon nähden kohtuuttomat ja tämä figu oli erittäin haastava suunnitella ja veistää. Positiivisena asiana voisisin mainitä, että tätä veistäessä opin todella paljon uutta ja seuraavat figut näyttävät paremmalta ja saan tehtyä niitä nopeammin.
Tanujen yhteiskunnassa papittaret suorittavat useita uskonnollisia rituaaleja ja he toimivat myös parantajina kaikille kansalaisille. He ovat hyvin koulutettuja ja he hallitsevat monipuolisen taikuuden käytön. Osa heistä kulkee sotajoukkojen mukana parantamassa haavoittuneita ja taistelussa he kanavoivat heidän jumalattaren raivoa taikomalla erilaisia tuli loitsuja. Minä suunnittelin, että tämä hahmo toimii monipuolisena tukena muille taistelijoille. Hän voi tukea puolustusasemissa olevia sotilaita parantamalla heitä, mutta hän voi myös toimia agressiivisesti tuhovoimasilla taikuudella.
Seuraavaksi minä veistän kolme jousimiestä. Tämän jälkeen ajattelin, että aloitan toisen joukon suunnittelun, koska Tanuilla on jo sen verran hahmoja, että ne suurinpiirtein riittä pelin pelaamiseen. Tietysti minä teen Tanuille lisää figuja, mutta minun pitää saada tämä peli ensin edes jotenkin pelattavaan kuntoon.
Luulin, että tämä olisi helppo viimeistellä ja että saisin sen jo marraskuussa valmiiksi, mutta siihen menikin aivan valtava määrä aikaa. Tämän ohella olen myös veistänyt kolmea muuta figua, mutta ne ovat vielä melko alku vaiheessa.
Olen melko tyytyväinen tähän figuun, mutta siinä on paljon ongelmia, joita en enää tässä vaiheessa voi enää korjata. Minä halusin, että tämä miniatyyri olisi hyvin rennon oloinen, mutta en ihan onnistunut siinä. Tavoitteena oli, että tällä hahmolla olisi asennossa hyvin kevyttä liikettä, mutta nyt se näyttää melko jäykältä. Tämän ja monien muiden ongelmien korjaamiseen minulla meni suurin osa tämän figuun veistämiseen käytetystä ajasta, mutta taito ei ihan riittänyt.
Kaiken kaikkiaan en ole pettynyt tähän. Minun tavoitteet olivat minun veistämistaitoon nähden kohtuuttomat ja tämä figu oli erittäin haastava suunnitella ja veistää. Positiivisena asiana voisisin mainitä, että tätä veistäessä opin todella paljon uutta ja seuraavat figut näyttävät paremmalta ja saan tehtyä niitä nopeammin.
Tanujen yhteiskunnassa papittaret suorittavat useita uskonnollisia rituaaleja ja he toimivat myös parantajina kaikille kansalaisille. He ovat hyvin koulutettuja ja he hallitsevat monipuolisen taikuuden käytön. Osa heistä kulkee sotajoukkojen mukana parantamassa haavoittuneita ja taistelussa he kanavoivat heidän jumalattaren raivoa taikomalla erilaisia tuli loitsuja. Minä suunnittelin, että tämä hahmo toimii monipuolisena tukena muille taistelijoille. Hän voi tukea puolustusasemissa olevia sotilaita parantamalla heitä, mutta hän voi myös toimia agressiivisesti tuhovoimasilla taikuudella.
Seuraavaksi minä veistän kolme jousimiestä. Tämän jälkeen ajattelin, että aloitan toisen joukon suunnittelun, koska Tanuilla on jo sen verran hahmoja, että ne suurinpiirtein riittä pelin pelaamiseen. Tietysti minä teen Tanuille lisää figuja, mutta minun pitää saada tämä peli ensin edes jotenkin pelattavaan kuntoon.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Lantion kallistaminen jompaan kumpaan sivusuuntaan olisi varmaankin lisännyt rentouden tunnetta.
Kaikki uurteet ja ornamentit (esim. vaatteiden reunojen riimukirjaimet) näyttävät selkeiltä. Hienoa työtä. On varmasti ilo maalata! Ainoa minkä selkeydestä ei kuvien perusteella pysty hyvin sanomaan ovat kasvot.
- Githgulcag
Re: Miniatyyripelinkehitys - 19.7. Jousimiehet
Hei
Sain valmiiksi kolme uutta miniatyyriä. Halusin korostaa näiden hahmojen suunnittelussa sitä, että niiden pitää näyttää että he ovat hyvin koulutettuja ja osaavat tehdä muutakin, kuin ampua nuolia. Nämä jousimiehet ovat hyvin monipuolisia taistelijoita ja he voivat tarpeen tullen hyökätä lähitaisteluun. Lopputulokseen olen hyvin tyytyväinen ja näissä on vain joitain pieniä asioita, jotka voisivat olla vähän paremmin.
Nämä olivat melko rutiininomaisia veistää, mutta yksityiskohtien valtava määrä hidasti näiden vestämistä todella paljon. Aiemmin olen veistäessä olen aina törmännyt ongelmiin, jotka ovat pakottaneet minut aloittamaan joiden osien veistämisen alusta, mutta tällä kertaa kaikki onnistui melko ongelmitta, mutta silti näiden veistämiseen meni n. 5 kuukautta. Minä yritän saavuttaa n. 1 miniatyyri per kuukausi veistämisnopeuden, jotta sitten kun perusta yrityksen, niin voin tasaiseen tahtiin laittaa uusia miniatyyrejä myyntiin.
Minulla on nyt 10 kelvollista miniatyyriä valmiina. Minun tavoitteena oli, että tämän määrän saavutettua perustan yrityksen aloitan näiden myynnin. Seuraavaksi minä teen muotteja ja teen muutamia testi valuja. Kun valaminen onnistuu hyvin, niin siiten olen valmis aloittamaan näiden myymisen. En osaa sanoa missä vaiheessa voin avata verkkokauppan, mutta toivottavasti siihen ei mene kauaa.
Ne jotka ovat menossa Ropeconiin ja haluavat nähdä minun miniatyyrejä, niin minä olen osallistumassa maalauskilpailuun minun Warrior monk miniatyyrillä, jos vain sen muotin tekemisessä ei tule ongelmia vastaan ja saan sen figun maalattua ajoissa.
Sain valmiiksi kolme uutta miniatyyriä. Halusin korostaa näiden hahmojen suunnittelussa sitä, että niiden pitää näyttää että he ovat hyvin koulutettuja ja osaavat tehdä muutakin, kuin ampua nuolia. Nämä jousimiehet ovat hyvin monipuolisia taistelijoita ja he voivat tarpeen tullen hyökätä lähitaisteluun. Lopputulokseen olen hyvin tyytyväinen ja näissä on vain joitain pieniä asioita, jotka voisivat olla vähän paremmin.
Nämä olivat melko rutiininomaisia veistää, mutta yksityiskohtien valtava määrä hidasti näiden vestämistä todella paljon. Aiemmin olen veistäessä olen aina törmännyt ongelmiin, jotka ovat pakottaneet minut aloittamaan joiden osien veistämisen alusta, mutta tällä kertaa kaikki onnistui melko ongelmitta, mutta silti näiden veistämiseen meni n. 5 kuukautta. Minä yritän saavuttaa n. 1 miniatyyri per kuukausi veistämisnopeuden, jotta sitten kun perusta yrityksen, niin voin tasaiseen tahtiin laittaa uusia miniatyyrejä myyntiin.
Minulla on nyt 10 kelvollista miniatyyriä valmiina. Minun tavoitteena oli, että tämän määrän saavutettua perustan yrityksen aloitan näiden myynnin. Seuraavaksi minä teen muotteja ja teen muutamia testi valuja. Kun valaminen onnistuu hyvin, niin siiten olen valmis aloittamaan näiden myymisen. En osaa sanoa missä vaiheessa voin avata verkkokauppan, mutta toivottavasti siihen ei mene kauaa.
Ne jotka ovat menossa Ropeconiin ja haluavat nähdä minun miniatyyrejä, niin minä olen osallistumassa maalauskilpailuun minun Warrior monk miniatyyrillä, jos vain sen muotin tekemisessä ei tule ongelmia vastaan ja saan sen figun maalattua ajoissa.
Erittäin tarkkaa ja mallikasta jälkeä! Ehdottomasti myymisen arvoista tavaraa, jolle oma ostajakuntansa löytyy sopivan mainostamisen kautta varmasti.
Näistä uusimmista tosin täytyy sanoa että omaan silmääni käy jotankin ikävästi tuo erittäin eurooppalaisen näköinen miekka muun figun ollessa niin vahvasti aasialais henkinen. Miekan mallia voisi kenties muutta pienentämällä väistiä hiukan, niin että ulkonäkö olisi lähempä jian- miekkaa?
Oletkos veistänyt ihmishahmoja? Kiinnostaisi nähdä minkä näköisiä sinun tekemäsi ihmiset olisivat.
Näistä uusimmista tosin täytyy sanoa että omaan silmääni käy jotankin ikävästi tuo erittäin eurooppalaisen näköinen miekka muun figun ollessa niin vahvasti aasialais henkinen. Miekan mallia voisi kenties muutta pienentämällä väistiä hiukan, niin että ulkonäkö olisi lähempä jian- miekkaa?
Oletkos veistänyt ihmishahmoja? Kiinnostaisi nähdä minkä näköisiä sinun tekemäsi ihmiset olisivat.
- Githgulcag
Miekkojen suunnittelussa otin huomioon sen, että millaisia vihollisia vastaan he taistelevat ja millainen miekka toimii heitä vastaan. Esimerkiksi heidän viholliset voivat olla raskaasti panssaroituja, jolloin eurooppalaistyylinen miekka toimii paremmin heitä vastaan, koska siinä on kapea ja melko jäykkä kärki, joka mahdollistaa pistot panssarin heikkoihin kohtiin. Ehkä olisin voinut käyttää enemmän mielikuvitusta, että nämä miekat eivät näyttäisi pelkiltä eurooppalaisilta miekoilta. Täytyy myöntää, että minä saatan ajatella liika näiden varusteiden käytännöllisyyttä.Einoin kirjoitti: To 19.07.2018 20:16 Erittäin tarkkaa ja mallikasta jälkeä! Ehdottomasti myymisen arvoista tavaraa, jolle oma ostajakuntansa löytyy sopivan mainostamisen kautta varmasti.
En ole vielä veistänyt ihmisiä tätä peliä varten, mutta seuraavaksi saatan veistää ihmishahmoja, kun aloitan suunnittelemaan ja veistämään toista ryhmää.Einoin kirjoitti: To 19.07.2018 20:16 Oletkos veistänyt ihmishahmoja? Kiinnostaisi nähdä minkä näköisiä sinun tekemäsi ihmiset olisivat.
Katselin ketjun läpi ja on kyllä kompattava muiden aikaisempia kehuja, todella hieno porukka! Nämä viimeisimmät ovat hyvin onnistuneita, asennoista ja yleisilmeestä välittyy hienosti sellainen stooalainen suhtautuminen sotimiseen.
Ainoa porukan yhtenäisyyttä häiritsevä tekijä näyttäisi olevan näiden viimeisimpien miekat, kun muilla aseistus oli enemmän pseudo-aasialaista. Käytännöllisyyden kannalta mainitsemaasi tarkoitukseen tuon tyylinen miekka on toki perusteltu. Saman asian voisi tosin myös ajaa keihäs tai "estoc" -tyyppinen miekka, joka sekin tosin on eurooppalainen.
https://myarmoury.com/images/reviews/mrl_estoc_j.jpg
Ainoa porukan yhtenäisyyttä häiritsevä tekijä näyttäisi olevan näiden viimeisimpien miekat, kun muilla aseistus oli enemmän pseudo-aasialaista. Käytännöllisyyden kannalta mainitsemaasi tarkoitukseen tuon tyylinen miekka on toki perusteltu. Saman asian voisi tosin myös ajaa keihäs tai "estoc" -tyyppinen miekka, joka sekin tosin on eurooppalainen.
- Githgulcag
Kiitos kommentista!vonkale kirjoitti: Pe 20.07.2018 08:15 Katselin ketjun läpi ja on kyllä kompattava muiden aikaisempia kehuja, todella hieno porukka! Nämä viimeisimmät ovat hyvin onnistuneita, asennoista ja yleisilmeestä välittyy hienosti sellainen stooalainen suhtautuminen sotimiseen.
Nuista miekoista on kyllä tullut paljon palautetta ja minä taidan tehdä niihin pieniä muutoksia. Terän pidän samanlaisena, mutta varmaankin muutan väistintä ja nuppia siten, että se ei näyttäysi niin eurooppalaiselta.
Jestas miten näyttävää pientä, teräväkulmaista ja symmetristä yksityiskohtaa figut täynnä. Olen kateus.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Githgulcag
Re: Miniatyyripelinkehitys - 31.7. Maalattu warrior monk (Ropecon maalauskilpailu työ)
Maalasin ropeconin maalauskilpailuun tämän warrior monk miniatyyrin. Tämän kanssa tuli hieman kiire, koska minun piti ensin saada nuo jousimiehet sculptattua ensin, koska muuten olisin hukannut paljon muottikumia, koska näistä muoteista tulee aina 9 tuumaa halkaisijaltaan olevia kiekkoja ja siihen tilaan mahtuu useampi figuuri.
Kokeilin tämän figun maalaamisessa vähän uusia juttuja, joita en ole ennen tehnyt. Kokeilin maalata tähän figuun valon suunnan huomioon ottaen. Valonlähde on hahmon etupuolella, joten hänen selkäpuoli tummempi ja sävyltään sinisempi. Viime vuosina minun Ropecon kisatöillä oli melko surkea alusta ja tällä kertaa halusin panostaa siihen enemmän. Halusin kokeilla tehdä siihen vähän tuulisen ja syksyisen vaikutelman, joten laitoin siihen koivunsiemeniä pieniksi lehdiksi ja liimasin ne siten, että ne näyttäisi vähän lentelevän tuulen mukana. Efekti onnistui mielestäni ihan hyvin, mutta se on erittäin hauras ja vaikea kuljettaa, joten tämä ei sovellu millekkään pelipöytä figulle.
Menestystä ei tullut maalauskilpailussa, mutta oli mukava kuitenkin osallistua. Maalauskilpailut inspiroivat minua kokeilemaan jotain uutta ja kehittämään omaa maalaustaitoa. Kenties joku vuosi saattaisin viimein napata voiton.
Kokeilin tämän figun maalaamisessa vähän uusia juttuja, joita en ole ennen tehnyt. Kokeilin maalata tähän figuun valon suunnan huomioon ottaen. Valonlähde on hahmon etupuolella, joten hänen selkäpuoli tummempi ja sävyltään sinisempi. Viime vuosina minun Ropecon kisatöillä oli melko surkea alusta ja tällä kertaa halusin panostaa siihen enemmän. Halusin kokeilla tehdä siihen vähän tuulisen ja syksyisen vaikutelman, joten laitoin siihen koivunsiemeniä pieniksi lehdiksi ja liimasin ne siten, että ne näyttäisi vähän lentelevän tuulen mukana. Efekti onnistui mielestäni ihan hyvin, mutta se on erittäin hauras ja vaikea kuljettaa, joten tämä ei sovellu millekkään pelipöytä figulle.
Menestystä ei tullut maalauskilpailussa, mutta oli mukava kuitenkin osallistua. Maalauskilpailut inspiroivat minua kokeilemaan jotain uutta ja kehittämään omaa maalaustaitoa. Kenties joku vuosi saattaisin viimein napata voiton.
- The Captain
- Valvoja
Re: Miniatyyripelinkehitys - 31.7. Maalattu warrior monk (Ropecon maalauskilpailu työ)
Älä turhaan vähättele omaa suoritustasi. Vaikka palkintoa ei tullutkaan, figusi kuitenkin keräsi runsaasti positiivista huomiota, mitä nyt siinä vieressä sivukorvalla kuulostelin. Minunkin huomioni kyllä kiinnitti nopeasti, ja jos olisi pitänyt lähteä vetoa lyömään, olisin veikannut ennemmin sinun kuin oman työni puolesta. Kyllä teikäläisen taidoilla on ihan realistiset mahdollisuudet kisavoittajaksi.Githgulcag kirjoitti: Ti 31.07.2018 16:58 Menestystä ei tullut maalauskilpailussa, mutta oli mukava kuitenkin osallistua. Maalauskilpailut inspiroivat minua kokeilemaan jotain uutta ja kehittämään omaa maalaustaitoa. Kenties joku vuosi saattaisin viimein napata voiton.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.