örkit ja gobbot
Vai trolleista ei hyötyä? Mietippä vähäsen. Stupidityn vältät olemalla pomon lähellä. Hakka Str 5 ja niillä on Troll Vomit. Regeneration korvaa armour saven. Ja jos on River troll normaali jätkä osuu niihin 5+ ja Charru korkeintaan 4+. Mulla ovat maksaneet ittensä paremmin ku Giant. Giant hutkii kovaa ja on killeri closiksessa. Mutta mitä käy jos Gianttia tulitetaan Warmachineilla, nuolilla tai ylipäätänsä missileillä. Se kaatuu heti.
- Amazing Slug
Mikä Kaaos Gigantti? Tarkoitat varmaan Gigantti vs. kaaos, mikä on ihan ok match-up. Giantti ammutaan seulaksi kaikkia muita armeijoita paitsi kaaosta vastaan. Kaaosta vastaan giant on unelma, kun pääsee autobreakkaamaan niitä kalliita chosen warruja ja nihtejä. Ja kyllä ne str6 osumat purevat kaikkeen._mursu kirjoitti:Mjaaaaaaa-a.
Uhraatko 205 pongoa että pääset closikseen suuremmalla jengillä, vastustajan tykitettyä kikanttia muiden sijaan?
Muutenhan vain Kaaos Gigantti on käytännöllinen.
Kaaospelaaja ei voi kun pillittää, kun Lord of the end of times tungetaan housuihin.
_mursu varmaankin tarkoitti tuota BoC:n jättiläistä, jolle saa esim 5+ saven ja sen saa kaatumaan minne haluaa (portentista napattu nämä siis).Amazing Slug kirjoitti:Mikä Kaaos Gigantti? Tarkoitat varmaan Gigantti vs. kaaos, mikä on ihan ok match-up. Giantti ammutaan seulaksi kaikkia muita armeijoita paitsi kaaosta vastaan. Kaaosta vastaan giant on unelma, kun pääsee autobreakkaamaan niitä kalliita chosen warruja ja nihtejä. Ja kyllä ne str6 osumat purevat kaikkeen._mursu kirjoitti:Mjaaaaaaa-a.
Uhraatko 205 pongoa että pääset closikseen suuremmalla jengillä, vastustajan tykitettyä kikanttia muiden sijaan?
Muutenhan vain Kaaos Gigantti on käytännöllinen.
Kaaospelaaja ei voi kun pillittää, kun Lord of the end of times tungetaan housuihin.
Ota Grimgor 12 black örkin bodyguard toinen 10 black örkin ryhmä ja 4 stone trollia niin eiköhän ala viholliset kaatua jaloilleen. Ja ainakin 3, 20 nihgt gobbosin unittia joihin jokaiseen laittaa 3 fanatikkoa + 10 wolfrideria fast cavalrina. Sittenkin pisteitä vielä jää aika kivasti, että eiköhän viholliset ala hävitä sullekin.
Riippuu hieman oman armeijan koostumuksesta. Jengi tuppas ainakin ennen (5. edition aikaan) käyttämään melkein poikkeuksetta vaan river trolleja (se -1 osumiseen on kyllä kieltämättä erittäin hyvä yhdistettynä trollien regeneroimiskykyyn) johtuen identtisistä pistehinnoista, mutta nykyään kai sitten porukka kokeilee useammin myös stone trolleja.
Meikäläisellä on omassa armeijassa kolme noita jälkimmäisiä ja koska en itse mitään hirveetä kasaa dispel scrolleja rahtaa niin sopivat mun käyttötarkotuksiin erinomaisesti. Voimpa ainakin luottaa siihen, että harvempi vastustaja niitä tulee taikomalla tappamaan (tai edes yrittämään sitä).
- Julius
Meikäläisellä on omassa armeijassa kolme noita jälkimmäisiä ja koska en itse mitään hirveetä kasaa dispel scrolleja rahtaa niin sopivat mun käyttötarkotuksiin erinomaisesti. Voimpa ainakin luottaa siihen, että harvempi vastustaja niitä tulee taikomalla tappamaan (tai edes yrittämään sitä).
- Julius
- -- --- --------- ------------- +
Be aggressive
B-e aggressive
B-e a-g-g-r-e-s-s-i-v-e
+ ------------- --------- --- -- -
Be aggressive
B-e aggressive
B-e a-g-g-r-e-s-s-i-v-e
+ ------------- --------- --- -- -