Moi

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Spyrer

Moi

Viesti Kirjoittaja Spyrer »

Olen muuttamassa outokumpuun ja mietin lähipaikkakuntien figuilusta. Löytyykö Joensuun peliporukoille jotkut whatsappit jossa voi keskustella ja sopia pelejä eri systeemeillä?
Rune
Peliporukkavalvoja

Re: Moi

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kovin on hajanaista figuilu nykyään. Täällä yhäkin taitaa olla paras tapa kohdata ihmisiä esim. 40k:n suhteen, kunnes tutustuu ihmisiin kasvotusten. Discord-kanava on olemassa yleisnörtteilylle, ja figuilua löytyy tietty sieltäkin. Joku minua teknisesti taitavampi ihminen osannee jakaa liittymislinkin?

Mitä pelejä pelaat? 5th ed, 6th ed ja 8th ed Warhammeria pääsee ainakin pelaamaan, ja Kings of Waria ollaan taas aloittelemassa. 40k pyörii kaiken aikaa, Warmachinea löytyy harva se päivä, Flames of Wariin on porukka, Guild ballia on pelattu ahkerastikin, Blood Bowlin viimeisimmissä liigoissa parhaimmillaan on ollut reilusti yli 10 pelaajaa...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Spyrer

Viesti Kirjoittaja Spyrer »

Mun tämänhetkiset pelit ovat malifaux, Horus heresy ja 40k. Blood bowl is en oo vähään aikaan pelannut mutta on sitäkin jo pelatut pelit 1500 paremmalla puolella
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Spyrer kirjoitti: Pe 03.05.2019 18:55 Blood bowl is en oo vähään aikaan pelannut mutta on sitäkin jo pelatut pelit 1500 paremmalla puolella
Täällä on rivercup Blood Bowl liigaa jossa on yleensä ollut noin 2 kautta vuodessa. Uusi sesonki on alkamassa muutaman viikon päästä. Heitä minulle YV jos kiinnostaa liittyä facebookin yhteischattiin. Täällä sotavasarankin puolella tulee varmaan lähipäivinä tarkempaa infoa.
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”