FB: Slaanesh armeija

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Spyrer. Lord of Slaanesh

FB: Slaanesh armeija

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

Tässä on Mun chaos kuvia (eli huonolaatusia) Chaos armeijastani (ei suurimmilta osilta ole vielä basetettu, armeijassa ei ole resursseja baseta figuja)

Koko armeija on tehty valkoisen maalaus harjoituksena.

Blendausta ei armeijasta löydy koska kestää liian kauan kun on hitusen kiire aina maalata.

Pelifiguiksi suunniteltu kaikki.

<a href="http://www.angelfire.com/rpg2/slaanesh/ ... meijalista josta linkkejä kuviin</a>

Itse olen ylpein daemonetteista ja marauder horseista :D

<a href="http://www.angelfire.com/rpg2/slaanesh/ ... daemonette josta olen aikasen ylpeä</a>

En ole saanut hyvää kuvaa marauderhorsesta. :cry:
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Hmh harmittavan epäselviä kuvia ovat :| mutta kyllä nuo näyttävät ihan kelvollisilta figuilta.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

tosiaankin, kuvat on otettu liian kaukaa...
"Victory loves prudence"
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Baset tekis ihmeitä.
Spyrer. Lord of Slaanesh

niinkuin sanottu, baset on tulossa mutta koska olen armeijassa (SA INT) ei tällä hetkellä ole resursseja tehdä baset, teen ne kun pääsen lomille
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Todella komeita ukkoja! Nimetkin erittäin omaperäisiä. Konversiot olivat hienoja, maalauksesta en tiedä, kun kuvat olivat melko kehnoja.
Densetsu

Viesti Kirjoittaja Densetsu »

hmm, vaikea sanoa mitään rakentavaa figuista, kun nuo kuvat ovat niin kaukaa otettuja, mutta sanonpa nyt silti, että ihan mukavasti maalatuilta ne näyttivät, vaikka en niistä juuri selvää saanut :|
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Kuten muutkin ovat todenneet: kuvat noin kolme kertaa suuremmiksi. Tausta tasaisen valkoiseksi ja harmaaksi. Suht´ hyviltä ne näyttivät, pitäisi siksi nähdä figut lähempää.

Tuosta demoniprinsessastasi sai hyvän idean, olenkin pohtinut mistä tehdä runko tyttödemonille. Sääli, että sen asento on niin tunnistettavissa mutta ehkä sen saa piiloon jos sille sculptaa uudet kädet ja rakentaa muutenkin melkein kokonaan uusiksi.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Spyrer. Lord of Slaanesh

parempia kuvia updatettu. noi figut ei kyll kestä hirveen läheltä tuijottelemista, ja huomasin jonkin verran maaliläikkiä nytten vasta.
Spyrer. Lord of Slaanesh

upia :D
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Mielenkiintoista konversiota löytyy. Mutta sotkuista on. Kun kerran pistät reilusti rahaa figuihin, niin miksi et pistäisi reilusti aikaa maalaukseen?

Mutta itsepä päätät miltä haluat armeijasi näyttävän :wink:
Spyrer. Lord of Slaanesh

toi valkoinen on vähän kyseenalaista koska en osaa sitä, yritän oppia...
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

Spyrer. Lord of Slaanesh kirjoitti:niinkuin sanottu, baset on tulossa mutta koska olen armeijassa (SA INT) ei tällä hetkellä ole resursseja tehdä baset, teen ne kun pääsen lomille
no eipä siellä ole vapaa aikaa muutenkaan.. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”