Normantonin tuherruksia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Normanton

Normantonin tuherruksia

Viesti Kirjoittaja Normanton »

Tässä jotain omia maalauksia parin viime vuoden ajalta.

Päätin tehdä uuden ketjun, kun vanhan päivityksestä on aikaa ja kyse ei ole enää vanhojen (omien) figujen uudelleen maalauksesta.

Scouteista taisi olla joku kuva vanhassa ketjussa, mutta nyt vähän parempi kuva järkkärillä. Näitä on myös pikkaisen tuunattu sen jälkeen.
Ultramarines-15.jpg

Smoin parempi kuva kapteenista
Ultramarines-11.jpg
Ultramarines-12.jpg

Ja Assault Terminaattoreista
Ultramarines-14.jpg
Normanton

Re: Normantonin tuherruksia

Sitten oli pieni projekti vanhan Landraiderin uudelleen maalaus. Ostin kyseisen käytettynä maalattuna White Scar teemalla josta poistin maalit ja maalasin uudestaan.

Lähtökohta oli tämä
18360955_10209611969753054_1950603353_n.jpg
18360955_10209611969753054_1950603353_n.jpg (42.88 KiB) Katsottu 890 kertaa

Ja jossain vaiheessa se näytti tältä.
IMG_20170517_082452.jpg

Tätä tuskastelin maalinpoistoketjussa, kun tuo on ilmeisesti maalattu useampaan eri kertaan eri teemalla. Ei meinannut maalit irrota millään perinteisillä konsteilla. Onneksi täältä sai hyvät vinkit ja Tikkurilan Pensselipesu auttoi ja lopputulos on sitten tässä. Vähän lisäsin tuohon päälle detaileja omasta osalaatikosta.
Ultramarines-4.jpg
Ultramarines-3.jpg
Ultramarines-6.jpg
Normanton

Samalla kertaa oli myös Razorbackin uudelleen maalaus. Alkuperäinen oli myös White Scar teemalla.

Lähtötilanne (valitettavasti ei tullut itse otettua parempaa kuvaa)
Razorback_org.jpg
Razorback_org.jpg (70.97 KiB) Katsottu 890 kertaa

Ja tässä lopputulos. Tähänkin lisätty ampuja ja jotain pientä kuten esimerkiksi telat
Ultramarines-8.jpg
Normanton

Ensimmäinen oikeasti uusi projekti oli sitten tämä Predator. Olipahan mukava ja helppo maalattava kun ei tarvinnut ensin jynssätä vanhoja pois ja sitten korjailla muiden tekemisiä vaan sai kasata ja maalata ihan noin vaan.

Ultramarines-1.jpg
Ultramarines-2.jpg
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Tasaisen puhdasta jälkeä, kehtaa pelailla :)

Jäin noita metalleja miettimään, kun värit ovat lähinnä sinistä ja terästä, että voisikohan lopputuloksen iskevyyttä vähän parantaa lisäämällä hitusen erottuvampia korostuksia sinne sekaan? Kiinnikerenkaisiin tai reunaniittauksiin vähän piristeväriä, vaskia esmes?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Normanton

Ihan hyvä idea. Olen samaa mieltä että ovat vähän tylsiä noin. Alunperin oli tarkoitus lisätä jälkikäteen vähän ruostetta ja likaa, mutta jotenkin ei sitten napannut. Nuo on nyt reilu vuoden takaisia tekeleitä.
Normanton

Tuli ostettua Space Hulk lautapeli kun se viimeksi oli saatavilla pari vuotta takaperin. (Olikohan 8th editionin julkaisun yhteydessä?)

Tästä tuli sitten ihan katastrofi projekti, jonka kimpussa tuhersin käytännössä yli vuoden. En toki koko aikaa vaan välillä sai pölyttyä pöydällä kuukausitolkulla. Hermo meinasi mennä, ihan liikaa figuja maalattavana ja en ollut oikein missään vaiheessa tyytyväinen lopputulokseen. Etenkin Genestealerit aiheuttivat päänvaivaa, kun en ollut koskaan maalannut mitään vastaavaa.

No nyt jälkikäteen olen semi tyytyväinen ja kyllähän noilla nyt lopulta sitten kehtaa pelaa. Lautapeliä onkin tullut pelattua useamman kerran, ihan kiva ja sopivan haastava peli.

Marinet
SpaceHulk-3.jpg

Genestealerit
SpaceHulk-16.jpg

PS: Näissä on lakka päällä toisin kuin yleensä mitä olen tehnyt ja se näkyy joissain yksittäisissä.
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

Kauniita ukkoja kautta linjan. Alun ultramarinet ovat hienoja ja vehiclejen pelastustyöt on ihan huippuja. Jos jostain pitää narista, niin alun ukoilla oli paikoin vähän portaiset väriliu’ut, mutta kokonaisuus ratkaisee.

Hulkin blood angelit näyttää siltä mitä pitääkin, mutta genestealerit on hieman tummia mun makuun. Oma tyylini on enemmän sarjakuva-karkkia väreiltään ja kirkkauksilta niin mun fiilis on vain kohinaa. Maalaaja itse päättää mitä tekee ja miten.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
Normanton

Hehe, alun ukkojen kohdalla ei minulla ollut uskallusta koittaa mitään hienompia tekniikoita. Vasta näiden Space Hulk minien kanssa oli jotain kunnon yritystä ja sekin aika onnetonta räpeltämistä.

Genestealerit yritin maalata pelin ohjekirjan kuvituksen mukaisiksi, mutta olen samaa mieltä että joku toinen värimaailma olisi varmasti ollut parempi valinta.

Tässä muutama lisäkuva:
Test2-1.jpg
Test2-2.jpg
Test2-3.jpg
Test2-4.jpg
Normanton

Nyt on työn alla Pappa Smurf johon olen koittanut soveltaa joitain edellä opittua.

WIP:
34 Kädet paikallaan.jpg
Normanton

Nyt olisi Guilliman valmis. Muuten ihan tyytyväinen paitsi en osaa kyllä yhtään maalta kiviä. Olisiko kenelläkään heittää hyviä vinkkejä?

20190818-_MG_7866.jpg
20190818-_MG_7860.jpg
20190818-_MG_7862.jpg
20190818-_MG_7864.jpg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”