Pelikavereita Age of Sigmariin Hämeenlinnan ympyröistä

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Shemeika

Pelikavereita Age of Sigmariin Hämeenlinnan ympyröistä

Viesti Kirjoittaja Shemeika »

Terve

Etsin pahaan hätään pelikaveria tai muutamaa Hämeenlinna, Janakkala, Hattula-akselilta. En tiedä pelaako täällä kukaan kyseistä lajia, jos pelaa niin hyvin on piilossa. Joskus on ainakin jonkunlainen lautapelikerho Hämeenlinnassa ollut.

Eli siis, seuraavassa lyhyesti osoittaakseni etten ole botti. Tarina on se perinteinen. Lapsuudessa/nuoruudessa on tullut pelattua ja maalattua sormusten herraa muutama vuosi silloin kun elokuvat olivat se kova sana. Sen jälkeen harrastuksen unohduttua muiden harrastusten viedessä enemmän aikaa.

Vuosi takaperin kävin sattumalta Riihimäellä eräässä mainiossa kirjakaupassa ja sieltä tarttui väkisin mukaan muutama maalipytty. Kaivoin esille jostakin maakellarin sopukoista vanhat figut ja sutaisin kokeeksi parin hahmot. Homma vaikutti hauskalta joten takaisin kauppaan kipin kapin ja itselle joululahjaksi Soul Wars -boksi. Nyt on kokoelmaa hieman kasvatettu ja nappuloissa väriä.

Yksin pelaaminen ja youtube videot alkavat kyllästyttää, joten kaveria vaatisi ehdottomasti. Olen siis täysin aloittelija homman kanssa, mutta lontoon kieli taittuu hyvin eikä ymmärryksessäkään ole työterveydessä todettu vikaa. Pari harjoitusmatsia jos joku jaksaa kanssani kahlata läpi niin eiköhän siitä kehity ihan hauskaakin ajanvietettä. Olen siis 27 -vuotias, työssäkäyvä (vapaa-ajan puute siis haittaa jossakin määrin harrastuksia), auton omistava ja Turengissa majaileva mieshenkilö. Vastapeluriksi haussa sellainen 20+ vuotias ja suht selväpäinen hahmo. En ole ikärasisti, mutta juttujen olisi edes jossakin määrin osuttava yksiin.

Älkää siis hyljätkö minua yksin, vaan peleistä ja harrastuksen ympärillä pyörivästä ajanvietosta kiinnostuneet olkaapa rohkeasti yhteydessä esim. yksityisviestillä.
Figure Fellows Lahti, Warhammer Age of Sigmar, Middle-earth SBG, Warhammer 40k
TurboPenetrator

Re: Pelikavereita Age of Sigmariin Hämeenlinnan ympyröistä

Viesti Kirjoittaja TurboPenetrator »

Hämeenlinnan seudusta en osaa sanoa mutta inhimillinen ajomatka stadiin jossa pelejä ja turnauksia aosiin löytyy. Poromagia kaupassa pelit onnistuu esim joka tiistai ja kavereita voi huudella esim Facebookin kautta.

https://www.facebook.com/groups/719827074789205/
Shemeika

Viesti Kirjoittaja Shemeika »

TurboPenetrator kirjoitti: Pe 06.09.2019 08:31 Hämeenlinnan seudusta en osaa sanoa mutta inhimillinen ajomatka stadiin jossa pelejä ja turnauksia aosiin löytyy. Poromagia kaupassa pelit onnistuu esim joka tiistai ja kavereita voi huudella esim Facebookin kautta.

https://www.facebook.com/groups/719827074789205/
Yritän ensin aktivoida paikallista väestöä. Maakunnan satamakaupungissa on pelejä juu, mutta päivätyössä käyvälle on reilu tunti suuntaansa turhan pitkä matka useampaan kertaan viikossa (olenko laiska vai arvostanko liikaa vapaa-aikaani?). Katsotaan tämä kortti ensin.

Tarkennetaan vielä hakuilmoitusta, että Riihimäen seutukaan ei ole turhan kaukana ja pelailu voisi olla viikottaista joustavalla aikataululla.
Figure Fellows Lahti, Warhammer Age of Sigmar, Middle-earth SBG, Warhammer 40k
AkaanNoppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AkaanNoppa »

Moro!

Meillä pelataan joka kuun viimeisen viikonlopun lauantai erinäisiä lautapelejä Akaan Toijalassa. Tähän mennessä 40k, Blood Bowl, Shadespire ja erinäiset lauta/roolipelit. Porukasta löytyy myös AoSista kiinnostuneita ja muutamalta löytyy valmiit armeijatkin, mielellään varmasti lähtisivät pelailemaan AoSiakin vaihtelun vuoksi! Laittele vaikka yksäriä mikäli kiinnostuit! Meillä käy silloin tällöin hämsystäkin pelureita. :)

-Jesse
Tyrisalthan

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan »

Hämeenlinnassa Linnan Pelaava Väki, eli tuttavallisemmin Lipevä järkkää pelejä pikku-ukoilla. Pääasiassa Warhammer fantasy battlesin kutos- ja seskaedikoita, Mordheimia, sekä 40k:n uusinta painosta. Myös opastusta ja laina-armeijoita tarjoutuu yhdistyksen puolelta. Luulen että mikäli itse jaksat opastaa Sigmarin aikaa niin löytyisi ainakin kokeilijoita.

Kannattaa liittyä lipevän favebook-ryhmään ja jatkaa sitä kautta. Pelataan yleensä Nummikeskuksella, joka perjantai on magiciä klo 17 eteenpäin (jossa voidaan jutella myös figuilusta), ja figupelejä pelataan aina asianomaisten kanssa sovitusti.
Innokkuus korvaa pätevyyden
vimutin

Viesti Kirjoittaja vimutin »

Moro! Kiinnostais päästä pelaan Age of Sigmaria. Pelataan aktiivisesti Lipevän pelaajien kesken Warhammer Fantasy 6 & 7 edikkaa ja si muutaman kaverin kaa aktiivisetsi 40k mut olis kivaa päästä kokeilee AoS.. Olisitko kiinnostunut pelaa mun kaa joku ilta ns. demopeliä Nummikeskuksella/mun luona (jos saan siivottua tän läävän xD). Mulla pieni Stormcast Eternal ryhmä (AoS aloituspakkaus + pari easy build retributorii päälle) ja jonkun näköinen ymmärrys perussäännöistä! Niit khorne ukkoi ei paljoa ole ku niist confannu mun kaaos armeijaa Dark apostlen jne.

-Ville-
Peace, Im out!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”