Syksylle 2019 40k-liigaa?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Syksylle 2019 40k-liigaa?
Moi!
Kyselisin täällä sellaista, että onko tänä syksynä tulossa 40k-liigaa?
Kyselisin täällä sellaista, että onko tänä syksynä tulossa 40k-liigaa?
Re: Syksylle 2019 40k-liigaa?
Minua kiinnostaa. JOs olis kiinnostusta kyllksi, saataisiinko joku vetäjäksikin.
Timo
Timo
Mulla on myös kiinnostusta. Olisiko liiga kilpa-vai fluffivetoinen? Voisi olla hauskaa pelata vaihteeksi temaattisia skenaarioita ja listoja kovien nettilistojen sijaan. Vai onko ETC-henkinen skenaariopaketti se mitä toivotaan?
Voisin myös lähteä vetämään tai ainakin avustaa tarvittaessa.
Voisin myös lähteä vetämään tai ainakin avustaa tarvittaessa.
Minuakin kiinnostaisi osallistua. Aloittamista kannattaa varmaan harkita kunhan ensikuun iso sääntöpäivitys on tullut.
Ajatus fluffilistasta olis kyllä jännä, pakottaisi tekemään asiat vähän toisin kuin mitä meta palkitsee ja rankaisee.
Miun armeija on todennäköisesti enemmän fluffinen, kuin kova ITC/ETC armeija.
Uutta FAQ:ta odotellessa voisi varmaan pohtia armeijoiden pistekokoa. Ehtii paremmin maalaamaan ja päättämään, että millä todennäköisesti pelaa :) Olisiko hyvä armeijan koko esim 1500, 1650, 1750, 1850, 2000, vai jokin muu?
Uutta FAQ:ta odotellessa voisi varmaan pohtia armeijoiden pistekokoa. Ehtii paremmin maalaamaan ja päättämään, että millä todennäköisesti pelaa :) Olisiko hyvä armeijan koko esim 1500, 1650, 1750, 1850, 2000, vai jokin muu?
Koska 2000 pistettä ei tuonut yhtä paljon pelaajia kuin aikaisempi 1850 niin oletettavasti siitä tulee yläraja.
Faq on ilmestynyt ja se ei tainnut tuoda mukanaan suurempia muutoksia. Oletettavasti psychic war tuo mukanaan sitten enemmän. Mutta palatakseni aiheeseen, niin ehditäänkö ottaa vielä syksylle 40k-liigaa?
Kiinnostaisi vaikka joku pienempi kieräytys kyllä.
Tosin tässä on nyt tarkoitus ehtiä jo muutakin figuilua. :)
Timo
Tosin tässä on nyt tarkoitus ehtiä jo muutakin figuilua. :)
Timo
-
Captain Lucius
Entä jos järkkäisin minimaalisella vaivalla klassisen kahdeksan pelaajan ja kolmen rundin swissin? Aloitus vaikka marraskuun alusta, kahden viikon kierrosaika. Listakoosta voidaan sopia osallistujien kesken, itse preferoin edelleen sitä 2000 pinnaa. Isompaa ja hienompaa liigaa voi miettiä sitten keväälle.
Saadaanko kahdeksaa kiinnostunutta kasaan?
Saadaanko kahdeksaa kiinnostunutta kasaan?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Mukana olen :)
Kelpaa kyllä minullekkin. Pistemäärä on hyvä jossain 1500-2000 välillä. Pienemmällä saanee helpommin sen kahdeksan pelaajaa täyteen.
Kiinnostaa ja laitetaan onnistumaan.
Olen kuullut peleistä, ja mukana ollaan.
Moi!
Äkkiseltään laskettuna meitä taitaa olla kasassa nytten kuusi kappaletta. Saataisiinkohan porukan määrä tasan kahdeksaan, jos saataisiin päätettyä listojen pistemäärä?
Äkkiseltään laskettuna meitä taitaa olla kasassa nytten kuusi kappaletta. Saataisiinkohan porukan määrä tasan kahdeksaan, jos saataisiin päätettyä listojen pistemäärä?
-
Captain Lucius
Kysytään ensin näin päin: olisiko jollekulle liigaan tulossa olevalle ONGELMA, jos listakoko olisi 2000 pinnaa? Et omista tarpeeksi miniatyyrejä, koet pelien venyvän liian pitkiksi tms.?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Minulle ei ole ongelma tuo 2000 pistettä.
Ei tuota ongelmia.
-
Captain Lucius
Käyn torstaina illalla heittämässä ilmoittautumislistan Fantsun tiskille ja neuvottelen samalla mahdollisista palkinnoista. Katsotaan, monta nimeä saadaan kasaan.
-
Captain Lucius
Ilmoittautumislista pudotettu Fantsun tiskille, käykää lyömässä nimiä alle! Alustavasti 2000 pinnaa, 2 viikkoa per kierros, aloitus marraskuun toisella viikolla jos ilmoittautujia kertyy tarpeeksi. Pyritään siihen minimissään kahdeksaan osallistujaan. Osallistumismaksu 5€, 4€ jos jppy:n jäsen. Saa suorittaa!