Noniin, figuja ei ole valmistunut vuoteen (lotrin uutta lisäriä odotellessa), mutta päätin alkaa treenata ipadilla piirtelyä. Luettuani jälleen Silmarillionin lähdin piirtämään kohtausta, jossa Thingol lähettää Berenin reissun päälle hakemaan Melkorilta silmarilia.
Hahmot olen piirtänyt, kuten olen heidän päässäni kuvitellut näyttävän. Inspiraatiota on haettu suuren idolini Angus McBriden tyylistä.
Piirrellään iPadilla!
Piirrellään iPadilla!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
- Painkiller
Re: Piirrellään iPadilla!
On kyllä pirun hyvän näköstä jälkeä. Pitäs itekkin jaksaa piirrellä ja opetella piirtopöydän käyttöä enempi.
Mites pitkään meni tuon työn tekemiseen?
Mites pitkään meni tuon työn tekemiseen?
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
Kannattaa ehdottomasti! Itse tosiaan piirtelen iPadilla ja käytän Procreate-softaa. Applen kynän toki vaatii tämä. Armollisempaa touhua huomattavasti, kuin paperille piirtely, kun virheiden korjaus on varsin vaivatonta. Tähän kuvaan meni kolme iltaa, ehkä about 10 tuntia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Varsin ilmeikkäät ilmeet. Tausta tulee ehkä vähän liian vahvasti esiin, hahmot meinaa hukkua sinne.
Joo, siihen tulokseen tulin mäkin. Taustaa ei olis pitänyt ns. "vääntää rautalangasta" vaan feidata kevyemmin suurin osa. Noh, tuloillaan olevassa kuvassa paremmin.Dr. Icchan kirjoitti: Ma 23.12.2019 03:38 Varsin ilmeikkäät ilmeet. Tausta tulee ehkä vähän liian vahvasti esiin, hahmot meinaa hukkua sinne.