Jokeripelaajan random-armeija: osa 5
- Tyrisalthan
Jokeripelaajan random-armeija: osa 5
Hei
Olen tulossa pelaamaan jokeripelaajana Mikkelin fabaturnaukseen (viewtopic.php?f=11&t=121679). Tarkoitus siis olisi pelata mahdollisimman reilulla/huonolla listalla, ettei vahingossa käy niin että itse pärjäisi oman yhdistyksen järjestämässä turnauksessa. En myöskään osaa päättää millä armeijalla tulisin pelaamaan. Tässä te, arvon kanssapelaajat, pääsette minua auttamaan. Yritin luoda asiasta pollin, mutta minulla ei joko ollut siihen valtuuksia tai en vain osaa, joten mennään perinteisellä huuteluäänestyksellä. Ensimmäisessä vaiheessa päätetään että millä armeijalla tulisin pelaamaan. Aikaa huudella on ensi viikon loppuun asti, eli su 28.6. iltasella laskeskelen mikä armeija sai eniten ääniä. Seuraavilla viikoilla äänestetään sitten mitä yksiköitä, sankareita, yms armeiijaan tulee.
Armeijavaihtoehdot ovat seuraavat:
Wood elves
High elves
Dwarfs
Empire
Dogs of war
Orcs&goblins
Vampire counts
Beasts of chaos
Warriors of chaos
Skaven
Olen tulossa pelaamaan jokeripelaajana Mikkelin fabaturnaukseen (viewtopic.php?f=11&t=121679). Tarkoitus siis olisi pelata mahdollisimman reilulla/huonolla listalla, ettei vahingossa käy niin että itse pärjäisi oman yhdistyksen järjestämässä turnauksessa. En myöskään osaa päättää millä armeijalla tulisin pelaamaan. Tässä te, arvon kanssapelaajat, pääsette minua auttamaan. Yritin luoda asiasta pollin, mutta minulla ei joko ollut siihen valtuuksia tai en vain osaa, joten mennään perinteisellä huuteluäänestyksellä. Ensimmäisessä vaiheessa päätetään että millä armeijalla tulisin pelaamaan. Aikaa huudella on ensi viikon loppuun asti, eli su 28.6. iltasella laskeskelen mikä armeija sai eniten ääniä. Seuraavilla viikoilla äänestetään sitten mitä yksiköitä, sankareita, yms armeiijaan tulee.
Armeijavaihtoehdot ovat seuraavat:
Wood elves
High elves
Dwarfs
Empire
Dogs of war
Orcs&goblins
Vampire counts
Beasts of chaos
Warriors of chaos
Skaven
Viimeksi muokannut Tyrisalthan, La 18.07.2020 09:54. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Innokkuus korvaa pätevyyden
Re: Jokeripelaajan random-armeija: osa 1
En tosin tuu pelaa itse mutta high elf fanina niille aani!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Lord of Carcassonne
Joko high elvesit tai Skavenit.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Oriveden turnauksen armeijavalikoimassa ei näkynyt yhtään Skaven tai Empire-pelaajaa, eikä Mikkelinkään turnaukseen ole ainakaan vielä ilmoittautunut näiden pelaajia. Joten monipuolisuuden nimissä äänet Skaveneille ja Empirelle.
- jupu_pupu_mies
Höpöhöpö. Rottien vanha kunnon SAD lista tulille ja ammut kaikki pas2. Bämbäm
- Scumboogie
Örkkei vaan, mielellään full goblin!
- Tyrisalthan
Tällä hetkellä äänestystä johtaa skavenit, valitettavasti. Teettää aika paljon työtä meikäläiselle jos se voittaa, on nimittäin lähes maalaamaton armeija. Siinä tapauksessa pitää aloittaa jumalaton maalaussavotta.
Mutta vielä on aikaa äänestää, high elffit pitää tällä hetkellä kakkospaikkaa, ja niilläkään en ole pelannut turnauksessa aiemmin. Myöskään kolmossijaa pitävät örkit eivät ole tunnettuja turnausjyriä, orivedelläkin turnauksen kaksi örkkiarmeijaa pitivät jumbosijoja hallussaan.
Muistakaa siis äänestää!
Mutta vielä on aikaa äänestää, high elffit pitää tällä hetkellä kakkospaikkaa, ja niilläkään en ole pelannut turnauksessa aiemmin. Myöskään kolmossijaa pitävät örkit eivät ole tunnettuja turnausjyriä, orivedelläkin turnauksen kaksi örkkiarmeijaa pitivät jumbosijoja hallussaan.
Muistakaa siis äänestää!
-
Mursusquad
Oriveden toisena jumbo örkkinä äänestän örkkejä.
-
Darkwood elf
High Elves!! 😉
- Lord of Carcassonne
Ota armeija jonka olet saanu maaleihin mikäli periaatteesi ei salli maalaamattomia malleja.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Tyrisalthan
It is as the people will it.Lord of Carcassonne kirjoitti: Pe 26.06.2020 06:01 Ota armeija jonka olet saanu maaleihin mikäli periaatteesi ei salli maalaamattomia malleja.
Jos osuu jo valmiiksi maalattu armeija, hyvä niin.
Jos taas ei, niin onpahan ainakin jokin motivaatio maalata ukot jotka on ollut maalaamatta jo noin 15 vuotta.
- Lord of Carcassonne
Tämä on myös mun syy miksi haluan oman armeijalistani kokoonpanoa välillä muuttaa jotta saan syyn pistää figuja maaleihin =)Tyrisalthan kirjoitti: Pe 26.06.2020 07:57It is as the people will it.Lord of Carcassonne kirjoitti: Pe 26.06.2020 06:01 Ota armeija jonka olet saanu maaleihin mikäli periaatteesi ei salli maalaamattomia malleja.
Jos osuu jo valmiiksi maalattu armeija, hyvä niin.
Jos taas ei, niin onpahan ainakin jokin motivaatio maalata ukot jotka on ollut maalaamatta jo noin 15 vuotta.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Mr Cartier
Valitse armeija jollaista ei ole ilmoittautunut jo turnaukseen, jotta saadaan väriä ja vaihtelua kentälle (/kentille?).
Vahingosta viisastuu.
- Tyrisalthan
Äänestää ehtii vielä tänään!
Klo 22 lasken äänet että mikä voitti, ja käynnistelen seuraavan äänestyksen, joka keskittyy sankarivalintoihin.
Klo 22 lasken äänet että mikä voitti, ja käynnistelen seuraavan äänestyksen, joka keskittyy sankarivalintoihin.
- Tyrisalthan
Nythän päädyttiin laskutavasta riippuen tasapeliin High elvesien ja Skavenien välillä.
Täten en vielä starttaa seuraavaa äänestystä, vaan tsekkaan että kummalla armeijalla on enemmän optioita, ja näin ollen mielenkiintoisempia äänestyksiä tulevilla viikoilla. Yritän saada sen tehtyä tässä lähiaikoina.
Täten en vielä starttaa seuraavaa äänestystä, vaan tsekkaan että kummalla armeijalla on enemmän optioita, ja näin ollen mielenkiintoisempia äänestyksiä tulevilla viikoilla. Yritän saada sen tehtyä tässä lähiaikoina.
- Nightderanger
Joku sellainen armeija jota ei ole ilmoittautuneissa.
- Tyrisalthan
Olen nyt tullut siihen lopputulokseen, että lähden pelaamaan high elffeillä.
Ratkaisevana tekijänä oli se että skaveneille minulla on juuri ja juuri 2000 pisteen armeija, eli tulevien viikkojen äänestykset olisivat olleet aika tylsiä (kun lopulta kaikki vaihtoehdot tulisi kuitenkin armeijaan).
Haikkareilla minulla on hivenen enemmän vaihtoehtoja (vaikkei ihan kaikkia löydykään), eli päästään oikeasti äänestämäänkin.
Pistän huomenna seuraavan äänestyksen, joka käsittelee lord choisea.
Ratkaisevana tekijänä oli se että skaveneille minulla on juuri ja juuri 2000 pisteen armeija, eli tulevien viikkojen äänestykset olisivat olleet aika tylsiä (kun lopulta kaikki vaihtoehdot tulisi kuitenkin armeijaan).
Haikkareilla minulla on hivenen enemmän vaihtoehtoja (vaikkei ihan kaikkia löydykään), eli päästään oikeasti äänestämäänkin.
Pistän huomenna seuraavan äänestyksen, joka käsittelee lord choisea.
- Tyrisalthan
Re: Jokeripelaajan random-armeija: osa 2
Nyt on aika seuraavan äänestyksen, joka koskee lordivalintaa. Vaihtoehdot ovat seuraavat:
-Prinssi jalan
-Prinssi hevosella
-Prinssi griffonilla
-Prinssi lohikäärmeellä
-Arkkimaagi jalan
- Ei lordia, hero on kyllin hyvä
Äänestys päättyy sunnuntaina 5.7. klo 22.00.
-Prinssi jalan
-Prinssi hevosella
-Prinssi griffonilla
-Prinssi lohikäärmeellä
-Arkkimaagi jalan
- Ei lordia, hero on kyllin hyvä
Äänestys päättyy sunnuntaina 5.7. klo 22.00.