AoS: Goreblade Warband -Aloittelijalistan Laajennus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Petrifictus

AoS: Goreblade Warband -Aloittelijalistan Laajennus

Viesti Kirjoittaja Petrifictus »

Innostuin hiljattain Age of Sigmarista ja ryhdyin maalaamaan Khornen kuolevaisia kyseiselle pelille. Minulla on Warhammer FB:stä armeija Khorne Demoneita mutta haluan käyttää kyseisiä figuja pelkästään Ally- tai Summon-yksikköinä, koska ajatukseni on koota kuolevaisista oma armeija Sigmariin. Ostin edellisenä vuonna Getting Started: Goreblade Warband - paketin sekä Garrek's Reavers ja Magore's Fiends, joista olen lähtenyt rakentamaan pohjaa armeijalle. Idea on siis laajentaa kyseistä porukkaa ilman että ketään tiputetaan pois listalta käyttämällä kuolevaisia.

LEADER
Korghos Khul +180
Bloodsecrator +140
Bloodstroker +80

BATTLELINE
Blood Warriors x5 +100
-Chaos Champion

Bloodreavers x10 +70
-Chieftain
-Icon Bearer
-Hornblower

Khorgorath +100
Garrek's Reavers +60
Magore's Fiends +60
-Riptooth +40
830

Itse on visioinut laajentamalla parilla "Slaughterpriestillä" hyödyntämään "Judgement of Khorne" sekä "Skull Altar" monumenttia koska tykkään kyseisten figujen säännöistä, ja lisää miehitystä Blood Warrior ja Reaver yksiköille. "Wrathmongerit" tuntuvat kiinnostavalle ja hauskalle yksiköltä joita vahvasti harkitsen sijoittavan. Sääli että "Khorogatheja" ei myydä erikseen ja ei riitä innostus ostamaan useampaa saman näköistä mörköä.
Pientä apua kiitos. :)
Warhammer, Star Wars Legion, Middle-Earth ja muut pienpelit.

https://www.instagram.com/petrifictus/

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”