Mistä saat rahat figuihin?
Olisit saanut kolmannen tappion jos vain olisin saanut sen ekan vuoron!Vulcha Boy kirjoitti:Mie ostan figuja, kun voitan turnauksia ja tulee rahaa (kun oon niin v*tun hyvä, et oon hävinny vasta 2 kahdessa vuodessa [näyttää tau purevan seinäjoella])!!!!!! jos en aloita uutta armeijaa, ei nykyään mee ees paljoa... Niin ja äiskä antaa
No, pitää kokeilla uudestaan sitten joskus.
Saattaapa se purrakin. Joka tapauksessa oli ihan hauska ja opettavainen peli: seuraavalla kerralla en taidakaan riskeerata ekan vuoron varaan, vaan yritän jiiritellä kaikilla rakennusten takana mahdollisimman monella eri pöydän neljänneksellä ja ammun vain WhirlwindilläVulcha Boy kirjoitti:Se on kyl ihan totta, mut en ennen oo cleansea pelannutkaan... Seuraavaksi kyl osaan pelata... Juuh, ja seuraavaksi kai koitettava, et pureeko mun magia ropeconissa
-
Armageddon
Saan vanhemmilta 35 € / kk (teen töitä ympäri taloa aina kun tarvitaan). Sitten tein tänä kesänä töitä kunnalle (~420 € yhden kuukauden työstä; tein milloin mitäkin), saan ehkä jotain sukulaisilta aina synttäriksi, jne.
:idea: Enkä tuhlaa senttiäkään viinaksiin! :idea:
En ymmärrä sitä Suomen kansanhuvia, eli juopottelua...
Noh, ei ole monta vuotta jäljellä, niin pitäisi alkaa elämään opintotuella tai jotain... :? No; den dagen, den sorgen.
:idea: Enkä tuhlaa senttiäkään viinaksiin! :idea:
En ymmärrä sitä Suomen kansanhuvia, eli juopottelua...
Noh, ei ole monta vuotta jäljellä, niin pitäisi alkaa elämään opintotuella tai jotain... :? No; den dagen, den sorgen.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
rahaa tulee nykyään myös erittäin pienissä määrissä, mutta tuleepa kuitenkin, musiikin teosta/myynnistä. Myös vanhoja cd:itä (joita on kertyny paaaaljon) olen myymässä.. tavotteena olis joku 100e tästä äkkiä repästä 
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- The Captain
- Valvoja
Kuukausipalkka vakituisesta työtä ohjelmistosuunnittelijana.
Se jää, mikä ei mene lasten hoitoon, asuntolainan maksuun, auton hoitoon, vakuutuksiin, kiiinteistöveroihin ...
100 euroa kuukaudessa on tullut hassattua aika säännöllisesti, mutta tosin vain osa menee figuihin: loput lautapeleihin, korttipeleihin ja roolipeleihin.
Joskus vähän revähtää ja menee jotain 200 euroa kerralla. Harvemmin kylläkin.
Se jää, mikä ei mene lasten hoitoon, asuntolainan maksuun, auton hoitoon, vakuutuksiin, kiiinteistöveroihin ...
100 euroa kuukaudessa on tullut hassattua aika säännöllisesti, mutta tosin vain osa menee figuihin: loput lautapeleihin, korttipeleihin ja roolipeleihin.
Joskus vähän revähtää ja menee jotain 200 euroa kerralla. Harvemmin kylläkin.
Mä en oikein tiedä mistä se raha figuihin tulee... Mulla vaan on kauhea tarve kerätä ympärilleni kauniita esneitä... Nythän sain joku viikko sitten herätyksen että kauniita esineita voi ostaa kaupasta ja niitä ei tarvite edes maalata *löysi antiikkiliikkeet*
Mä luulen että mun rahani tulee jotian opiskelun ja "koska olen vain niin pirun hyvä" asenteen välimaastosta... Asenteella elää. Just give me more lead!!! :-D
Mä luulen että mun rahani tulee jotian opiskelun ja "koska olen vain niin pirun hyvä" asenteen välimaastosta... Asenteella elää. Just give me more lead!!! :-D
Viimeksi muokannut Ninnu, Ma 16.09.2002 04:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.