Kannattaa muuten tarkistaa, että tuleeko se automaattisesti maton mukana. Ostin joskus ylimääräisen, kuin en lukenut Gamematin tuoteselostetta tarpeeksi tarkkaan :)tommi_80 kirjoitti: La 28.11.2020 10:50 Gamemat ja deepcut studio myy niitä suojapusseja näille matoille, kannattaa ostaa samalla kun matot tilaa.
Pelimatoista hiukan kysyttävää
Re: Pelimatoista hiukan kysyttävää
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Tulee minusta aina gamematin mattojen mukana tuo suojapussi.Squirreli kirjoitti: La 28.11.2020 11:14Kannattaa muuten tarkistaa, että tuleeko se automaattisesti maton mukana. Ostin joskus ylimääräisen, kuin en lukenut Gamematin tuoteselostetta tarpeeksi tarkkaan :)tommi_80 kirjoitti: La 28.11.2020 10:50 Gamemat ja deepcut studio myy niitä suojapusseja näille matoille, kannattaa ostaa samalla kun matot tilaa.
Vahva suositus minultakin myös tuolle pöydälle. Omien tilojeni kannalta aivan ehdoton, koska menee purettaessa pieneen tilaan. Hinnaltaan ei lopulta kovin kallis ja vastaavan kokoluokan pöytiä aika hankala löytää ellei sitten rakentele itse tai yhdistele kahta.
Vahan halvemmalla poydan kanssd paasee(tosin pienella kaytettavyyshitilla) rustastd 180x74 vastaavd poyta ja finnfoamia tms paalle. Itselta loyty sopivat valmiiksi joten maksoi 40e plus kangas(myohemmin matto).
Toki huono puoli on ne finnfoamit huoneen nurkassa seisomassa. Muuten toiminu mainiosti
Toki huono puoli on ne finnfoamit huoneen nurkassa seisomassa. Muuten toiminu mainiosti
Moro.
Itse olen tilannut matot Gamemat.eu ja Urbanmatz.comista.
Molemmat matot neopreenia eli hiirimattomatskua. Makuasioita kai, mutta itse olen tykännyt.
Kestää käsittelyä ja helppo pitää puhtaana.
Itse olen tilannut matot Gamemat.eu ja Urbanmatz.comista.
Molemmat matot neopreenia eli hiirimattomatskua. Makuasioita kai, mutta itse olen tykännyt.
Kestää käsittelyä ja helppo pitää puhtaana.