WTC 2022 new applicants!
-
WTC-Valitsija
WTC 2022 new applicants!
Welcome to the process of selecting some new players to the adventure of Finnish players of WTC2022!
As we all know this cursed plague has robbed two WTC's and the teams have stayed "vigilant" to compete in glory of Finland!
Sadly time has done it's work and we have lost some of our ranks. At least one player is going to be dropping out of this event and we need to fill in with new players!
It is not yet sure how many spots will open up in the end, but I think it is better start this process in advance to let people think if they want to join in.
As in the original application thread was said:
When applying please make sure to answer questions (Finnish/English) below to give committee something to work on.
- Role (player, captain, coach, partner/support)
- Going solo if not picked for teams?
- Willingness to be ALTERNATE player for teams?
- Willingness to SPARR team members if not picked for teams?
- Factions (from best to worst known to applicant)
- Evaluation for said factions
- Playstyle
- Willingness to take risks
- Skill level and Merits
- Experience
- Applicant as a person
- Commitment
- Dedication
- Social skills
- Anything extra to share?
CLOSING WORDS
If YOU have any questions or feedback please use THE OTHER thread to communicate with committee.
- Dictator of Finland
As we all know this cursed plague has robbed two WTC's and the teams have stayed "vigilant" to compete in glory of Finland!
Sadly time has done it's work and we have lost some of our ranks. At least one player is going to be dropping out of this event and we need to fill in with new players!
It is not yet sure how many spots will open up in the end, but I think it is better start this process in advance to let people think if they want to join in.
As in the original application thread was said:
When applying please make sure to answer questions (Finnish/English) below to give committee something to work on.
- Playstyle
- Skill level and Merits
- Experience
- Applicant as a person
- Commitment
- Dedication
- Social skills
CLOSING WORDS
If YOU have any questions or feedback please use THE OTHER thread to communicate with committee.
- Dictator of Finland
Re: WTC 2022 new applicants!
Juha Pulkkinen
Pelaaja.
Mahdollisesti.
Jos menen sooloihin niin mikä jottei.
Onnistunee.
Mercs, Circle, Skorne. (Mielenkiinto pelata kyseisiä faktioita päinvastainen järjestys.)
Aika ulkona metasta, mutta uskoisin että jokaisella faktiolla saa kilpailukykyiset listat kasaan.
- Playstyle
Skenaariopainotteinen. Yrittänyt "opetella" enemmän ckn hakemista nyt kun Skornella pelannut.
Riippuu pelitilanteesta, mutta enemmän "varman päälle" pelaaja.
- Skill level and Merits
Kyllä sitä hyvin tulee painittua Suomen kärjen kanssa. Muutama pikkuturnauksen voitto, ollut mukana mestarien turnauksessa ja
WTC sooloissa 2018 ja WTC tiimissä häviämässä 2019.
- Experience
Aloitin harrastuksen 2014.
- Applicant as a person
Perus suomalainen jyrmy. Tulen hyvin toimeen itseni sekä muitten kanssa.
- Commitment
Kyllä tähän on tullut tuhlattua ja tulen tuhlaamaan aikaani.
- Dedication
Sama ku yllä. Lisätään nyt vielä, että ennen koronaa (2019) en tainnut yhtäkään turnausta missata.
- Social skills
Välillä puhun vähän, välillä enemmän. Humalassa sitten vähän liikaakin.
Jos ei pääse mukaan reissuun niin onnea matkaan muille osallistujille!
Pelaaja.
Mahdollisesti.
Jos menen sooloihin niin mikä jottei.
Onnistunee.
Mercs, Circle, Skorne. (Mielenkiinto pelata kyseisiä faktioita päinvastainen järjestys.)
Aika ulkona metasta, mutta uskoisin että jokaisella faktiolla saa kilpailukykyiset listat kasaan.
- Playstyle
Skenaariopainotteinen. Yrittänyt "opetella" enemmän ckn hakemista nyt kun Skornella pelannut.
Riippuu pelitilanteesta, mutta enemmän "varman päälle" pelaaja.
- Skill level and Merits
Kyllä sitä hyvin tulee painittua Suomen kärjen kanssa. Muutama pikkuturnauksen voitto, ollut mukana mestarien turnauksessa ja
WTC sooloissa 2018 ja WTC tiimissä häviämässä 2019.
- Experience
Aloitin harrastuksen 2014.
- Applicant as a person
Perus suomalainen jyrmy. Tulen hyvin toimeen itseni sekä muitten kanssa.
- Commitment
Kyllä tähän on tullut tuhlattua ja tulen tuhlaamaan aikaani.
- Dedication
Sama ku yllä. Lisätään nyt vielä, että ennen koronaa (2019) en tainnut yhtäkään turnausta missata.
- Social skills
Välillä puhun vähän, välillä enemmän. Humalassa sitten vähän liikaakin.
Jos ei pääse mukaan reissuun niin onnea matkaan muille osallistujille!
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Erno Pasanen
Role (player, captain, coach, partner/support)
Pelaaja.
Going solo if not picked for teams?
Kyl varmaan, Pitää kattoo jos ei oo ihan suolasen hintanen.
Willingness to be ALTERNATE player for teams?
Varaan viikonlopun joktap itelleni, joten miksei. ks alin kommentti.
"kuhan tiedän viikon alussa pitääkö lähteä"
Willingness to SPARR team members if not picked for teams?
Juuh.
Factions (from best to worst known to applicant)
Mono Retribution
Evaluation for said factions
Oon mä aika hyvä. Helpottaa kun faktiota korjattiin...
Playstyle
Riippuu castereista, mut melkeen aina Control / Assassination. Voin pelaa myös lötköttämistä.
Willingness to take risks
Kyllä. Ei nyt paljoo, mut en myöskään tee liikkeitä mitkä ei voita peliä. Sama se häviikö Caster killiin vai skenaarioon jos on jo selkeästi takamatkalla.
Skill level and Merits
Olen pelannut turnauksissa koronankin aikana! ja toki Online. Yks pieni turnausvoitto, online melkeen aina puolen välin yläpuolella.
Experience
Oon vanha, aloitin ~2008, tjsp. Muistan pelanneeni vanhalla-vanhalla N&T kerholla ja kilpailleeni naamioverkosta makuualustana.
Applicant as a person
Puhelias(?). En ärsyttävä, pahasti. Kova-ääni. Ei osaa luovuttaa.
Commitment
Pidän pelistä, vaikka pelaankin pelkästään RoS.
Edit: varasin jo lomat.
Dedication
Kyl se 50 peliä on tullu pelattua per vuosi koronankin aikana. Tuplattavissa...
Edit: taistelen byrokratian läpi lomien kanssa...
Social skills
ks. kohta "Applicant as a person".
Anything extra to share?
Jos ei pygee, ni katson oluen kanssa striimejä kotona, taas.
Role (player, captain, coach, partner/support)
Pelaaja.
Kyl varmaan, Pitää kattoo jos ei oo ihan suolasen hintanen.
Varaan viikonlopun joktap itelleni, joten miksei. ks alin kommentti.
"kuhan tiedän viikon alussa pitääkö lähteä"
Juuh.
Mono Retribution
Oon mä aika hyvä. Helpottaa kun faktiota korjattiin...
Playstyle
Riippuu castereista, mut melkeen aina Control / Assassination. Voin pelaa myös lötköttämistä.
Kyllä. Ei nyt paljoo, mut en myöskään tee liikkeitä mitkä ei voita peliä. Sama se häviikö Caster killiin vai skenaarioon jos on jo selkeästi takamatkalla.
Skill level and Merits
Olen pelannut turnauksissa koronankin aikana! ja toki Online. Yks pieni turnausvoitto, online melkeen aina puolen välin yläpuolella.
Experience
Oon vanha, aloitin ~2008, tjsp. Muistan pelanneeni vanhalla-vanhalla N&T kerholla ja kilpailleeni naamioverkosta makuualustana.
Applicant as a person
Puhelias(?). En ärsyttävä, pahasti. Kova-ääni. Ei osaa luovuttaa.
Commitment
Pidän pelistä, vaikka pelaankin pelkästään RoS.
Edit: varasin jo lomat.
Dedication
Kyl se 50 peliä on tullu pelattua per vuosi koronankin aikana. Tuplattavissa...
Edit: taistelen byrokratian läpi lomien kanssa...
Social skills
ks. kohta "Applicant as a person".
Anything extra to share?
Jos ei pygee, ni katson oluen kanssa striimejä kotona, taas.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Robin Karenko
Role
Pelaaja
En
En tiedä mitä tämä tarkoittaa.
Joensuussa kyllä, muualla vähemmän
Khador, Retribution
Khador: Armoured Korpsilla on tullut melko hyvää tulosta viimeiset n. 4 vuotta, näkisin tän tiimiformaatissa ihan hyvänä teemana. Lisäksi jutut on juuri halventunut siellä mikä on vaan plussaa. Muilla teemoilla on vähemmän pelejä alla.
Retribution: Tunnen edelleen tän faction paremmin kuin Khadorin, Armoured Corps teemaa lukuunottamatta. Lisäksi faktio taitaa olla nyt parempi kuin koskaan? En kuitenkaan omista viimeisimpiä herkku-uutuuksia.
Playstyle
Khador: Tyypillisesti haen ensisijaisesti scenario voittoja, mutta kytistelen myös aina josko vastustaja haluaa antaa mulle caster killin. Tyypillisesti voitan kuitenkin kellolla.
Vähentynyt vuosien varrella, ja sitä myöten ehkä tullut vähemmän nopeita häviöitä typeriin virheisiin.
Skill level and Merits
Auttamattomasti ruosteessa, toki MoW listat tulee ajettua kyllä jo selkärangasta ihan kiitettävästi.
Experience
Aloitin 2013. Kerran ollut WTC:ssä ja kerran finnish championseissä. Pitkässä janassa voittoprosentti positiivisen puolella. Joskus eksyn kärkisijoille.
Applicant as a person
Suusta tulee puhekuplia. Alkoholi ja masiinajatkot on yleensä ollut huono yhdistelmä.
Commitment
Reheellisesti, ei kauhean korkea. Toki jos tulee valituksi niin boostaa intoa ja sitä myötä omistautumista. Uusia retrinappeja en ole ostamassa (jos kapteeni kaipaa tiimiinsä retriä niin voin suoraan sanoa että Erno on parempi valinta). Mulla ei ole myöskään varaa alkaa tilaamaan kokonaista uutta listaa, joten Khador puolellakin varaan oikeuden vetota tietyt teemat/casterit ulos (Toki palaveeraan mielelläni roolistani tiimin sisällä). Onneks pelaan vaan niitä secretly oikeasti parhaita juttuja.
Dedication
Pari peliä kuukautaan plus turnaus tai pari vuoteen. Mitähän se tekisi, 30 peliä vuoteen? Treeniä tulee kyllä lisää jos valituksi tulen.
Social skills
Kardiologi on sanonut minulle, että minulla on "hyvä sydän".
Role
Pelaaja
En
En tiedä mitä tämä tarkoittaa.
Joensuussa kyllä, muualla vähemmän
Khador, Retribution
Khador: Armoured Korpsilla on tullut melko hyvää tulosta viimeiset n. 4 vuotta, näkisin tän tiimiformaatissa ihan hyvänä teemana. Lisäksi jutut on juuri halventunut siellä mikä on vaan plussaa. Muilla teemoilla on vähemmän pelejä alla.
Retribution: Tunnen edelleen tän faction paremmin kuin Khadorin, Armoured Corps teemaa lukuunottamatta. Lisäksi faktio taitaa olla nyt parempi kuin koskaan? En kuitenkaan omista viimeisimpiä herkku-uutuuksia.
Playstyle
Khador: Tyypillisesti haen ensisijaisesti scenario voittoja, mutta kytistelen myös aina josko vastustaja haluaa antaa mulle caster killin. Tyypillisesti voitan kuitenkin kellolla.
Vähentynyt vuosien varrella, ja sitä myöten ehkä tullut vähemmän nopeita häviöitä typeriin virheisiin.
Skill level and Merits
Auttamattomasti ruosteessa, toki MoW listat tulee ajettua kyllä jo selkärangasta ihan kiitettävästi.
Experience
Aloitin 2013. Kerran ollut WTC:ssä ja kerran finnish championseissä. Pitkässä janassa voittoprosentti positiivisen puolella. Joskus eksyn kärkisijoille.
Applicant as a person
Suusta tulee puhekuplia. Alkoholi ja masiinajatkot on yleensä ollut huono yhdistelmä.
Commitment
Reheellisesti, ei kauhean korkea. Toki jos tulee valituksi niin boostaa intoa ja sitä myötä omistautumista. Uusia retrinappeja en ole ostamassa (jos kapteeni kaipaa tiimiinsä retriä niin voin suoraan sanoa että Erno on parempi valinta). Mulla ei ole myöskään varaa alkaa tilaamaan kokonaista uutta listaa, joten Khador puolellakin varaan oikeuden vetota tietyt teemat/casterit ulos (Toki palaveeraan mielelläni roolistani tiimin sisällä). Onneks pelaan vaan niitä secretly oikeasti parhaita juttuja.
Dedication
Pari peliä kuukautaan plus turnaus tai pari vuoteen. Mitähän se tekisi, 30 peliä vuoteen? Treeniä tulee kyllä lisää jos valituksi tulen.
Social skills
Kardiologi on sanonut minulle, että minulla on "hyvä sydän".
Hän on puhunut.
Jarkko
Koen olevani combat soolo pathfinderilla. Mua voi pelata myös kapteenin roolissa ja oon monesti ollu partneri. Joustava ennen kaikkea, eli käytettävissä miten vaan (hihi).
Toki.
En tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta joo.
Tietysti SPARRaan.
Khador, Circle, Cygnar.
Khadoria opettelen, mutta sopii hyvin hanskaan ja sehän on täynnänsä hyviä kysymyksiä vastustajalle.
Circle on op ja taipuu hyvin mun aggressiivisiin taipumuksiin. Pelipöydällä.
Cygnar on Khadorin vastakohta siinä mielessä, että se on vastausfaktio. Oon pelannu Jakes2 ja Siegeä ja voin opetella lopunki faktion jos tiimi tarvii semmosia vastauksia.
- Playstyle
Hyökkäävä, ahdisteleva, alistava ja lopetushakuinen.
En ymmärrä kysymystä. Joka aktivaatio on riski ja jos sillä riskillä voi saada esim voiton niin kyllähän se otetaan.
- Skill level and Merits
Mä oon ihan ok metaamaan, hyvä pelaamaan ja huomattavan hyvä laskemaan päässäni. Pelasin hyvin 2016 WTC:ssä eKromacilla, Aroksessa 2017 eBaldurilla ja häikäisevän erinomaisesti 2018 WTC:ssä Morticians' Guildillä. Eilen pelasin niin hyvin Talvisodassa, että kehtaan kirjoittaa tätä.
- Experience
Kilpailemisesta 27 vuotta, figuilusta 20 vuotta. Masiinasta kolmisen vuotta ja noin 500 peliä.
- Applicant as a person
Raskas. Avulias ja joustava.
- Commitment
Jos valitaan, niin tottakai teen parhaani ettei tiimikaverit jää mun kans pulaan.
- Dedication
Jos valitaan, niin tottakai teen parhaani ettei tiimikaverit jää mun kans pulaan.
- Social skills
Tulen yleensä toimeen tapaamieni ihmisten kanssa. Ainakin sillä tasolla, että hommat tulee hoidettua.
Lisään kun keksin jotain ekstraa.
Koen olevani combat soolo pathfinderilla. Mua voi pelata myös kapteenin roolissa ja oon monesti ollu partneri. Joustava ennen kaikkea, eli käytettävissä miten vaan (hihi).
Toki.
En tiedä mitä tämä tarkoittaa, mutta joo.
Tietysti SPARRaan.
Khador, Circle, Cygnar.
Khadoria opettelen, mutta sopii hyvin hanskaan ja sehän on täynnänsä hyviä kysymyksiä vastustajalle.
Circle on op ja taipuu hyvin mun aggressiivisiin taipumuksiin. Pelipöydällä.
Cygnar on Khadorin vastakohta siinä mielessä, että se on vastausfaktio. Oon pelannu Jakes2 ja Siegeä ja voin opetella lopunki faktion jos tiimi tarvii semmosia vastauksia.
- Playstyle
Hyökkäävä, ahdisteleva, alistava ja lopetushakuinen.
En ymmärrä kysymystä. Joka aktivaatio on riski ja jos sillä riskillä voi saada esim voiton niin kyllähän se otetaan.
- Skill level and Merits
Mä oon ihan ok metaamaan, hyvä pelaamaan ja huomattavan hyvä laskemaan päässäni. Pelasin hyvin 2016 WTC:ssä eKromacilla, Aroksessa 2017 eBaldurilla ja häikäisevän erinomaisesti 2018 WTC:ssä Morticians' Guildillä. Eilen pelasin niin hyvin Talvisodassa, että kehtaan kirjoittaa tätä.
- Experience
Kilpailemisesta 27 vuotta, figuilusta 20 vuotta. Masiinasta kolmisen vuotta ja noin 500 peliä.
- Applicant as a person
Raskas. Avulias ja joustava.
- Commitment
- Dedication
- Social skills
Tulen yleensä toimeen tapaamieni ihmisten kanssa. Ainakin sillä tasolla, että hommat tulee hoidettua.
Lisään kun keksin jotain ekstraa.
Make love, not peace.
Player
Nah
Nope
Pelaan joka tapauksessa aina kun saan mahdollisuuuden, ja aina täysillä muun koen loukkaavaksi
CG, Legion
Pelin paras factio CG Paras Hordes factio Legion
- Playstyle
Grindaava scenu/Kello assasinaatio otetaan jos on hyvä tarjolla, mutta ei varsinaisesti etsitä.
Riippu vähän mitä tarkoitetaan mutta pelillisesti nykyään mielummin varmaan päälle
- Skill level and Merits
Pelattu Mk1:sta asti pari kertaa onnistuttu turnauskin voittamaan Pandemia aikana.
- Experience
Eiks tää nyt vaan oo sama kysymys kahteen kertaan
- Applicant as a person
Mulkku, tarvittaessa osaan hillitä mulkkuuteni.
- Commitment
Valittuna absoluuttinen, muuten 0
- Dedication
No voi nyt ***** örhör kysyn saman kysymyksen uudestaan heti perään erisanalla mut se tarkottaa samaa, oon ***** nero!
- Social skills
Loistavat kun kiinostaa ja kun ei vittuilen kokoajan taukoamatta.
Jaa...
Player
Nah
Nope
Pelaan joka tapauksessa aina kun saan mahdollisuuuden, ja aina täysillä muun koen loukkaavaksi
CG, Legion
Pelin paras factio CG Paras Hordes factio Legion
- Playstyle
Grindaava scenu/Kello assasinaatio otetaan jos on hyvä tarjolla, mutta ei varsinaisesti etsitä.
Riippu vähän mitä tarkoitetaan mutta pelillisesti nykyään mielummin varmaan päälle
- Skill level and Merits
Pelattu Mk1:sta asti pari kertaa onnistuttu turnauskin voittamaan Pandemia aikana.
- Experience
Eiks tää nyt vaan oo sama kysymys kahteen kertaan
- Applicant as a person
Mulkku, tarvittaessa osaan hillitä mulkkuuteni.
- Commitment
Valittuna absoluuttinen, muuten 0
- Dedication
No voi nyt ***** örhör kysyn saman kysymyksen uudestaan heti perään erisanalla mut se tarkottaa samaa, oon ***** nero!
- Social skills
Loistavat kun kiinostaa ja kun ei vittuilen kokoajan taukoamatta.
Jaa...
Nothing to see here move along noob.
-
WTC-Valitsija
Thank you for new applicants for your applications, and hereby I in unjustified and self-acclaimed position of dictator welcome following members to the WTC 2022 Finnish teams:
Juha Pulkkinen
Jarkko Vähämaa
Ville Pakkonen
I thank other applicants too and reserve right to abuse your initial willingness to participate in future if need arises.
-Dictator of Finland
Juha Pulkkinen
Jarkko Vähämaa
Ville Pakkonen
I thank other applicants too and reserve right to abuse your initial willingness to participate in future if need arises.
-Dictator of Finland