Liimaus!!!
Liimaus!!!
Miten te liimaatte superliimalla nii, että sormenne ei ole sen jälkeen kuivia, kovia käkkänöitä. Ja miten saatte kätenne puhtaaks. Itse sorkin tikulla maalia sieltä purkista, koska liimapullon korkki liimautu kiinni pullon suuosaan. :?
:x
-
zakug_the_insane
Mulle käy samoin aina ton purkin kanssa. Olen halkaissut muovilusikan saksilla kahtia ja sitä kastanut vähän liimaan. Eipä ole paljon sormille levinnyt... Eihän niitä käsiä puhtaaks siitä metalliliimasta saa, mutta jos se on pakko saada käsistä pois niin ei kun repimään ihoa...
Kyllä se ajan kanssa kuluu pois. Onnea yrityksille!
Kyllä se ajan kanssa kuluu pois. Onnea yrityksille!
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
zakug_the_insane
En muista kuka aikoinaan suositteli, mutta ostin kokeeksi purkin Grip-merkkistä pikaliimaa ja olen ollut varsin tyytyväinen siihen.
"The trick is to not to glue your fingers onto miniature, table, or any important bodypart."
"The trick is to not to glue your fingers onto miniature, table, or any important bodypart."
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
En o aikoihin saanut liimaa sormiin, mut muistelen et se lähti lähinnä raapimalla... Ei siinä iho verille mene kunhan ei sitä kaikkea liimaa kuvittele saavansa irti.
Käytän Excel Super1 - nimistä liimaa. Se on halpaa ja vähän vahvempaa kuin Citadelin, ja koska korkki ei ole kierteillä kiinni se on melkoisen helppo irroittaa vaikka kuivuisikin kiinni (jota on varmaan kerran tapahtunut mulla)... Tuubissa on myös sen verran siro pää että sillä on melkoisen helppo saada liima sinne minne pitääkin, ja koska korkki on läpikuultava (ei kirkas) siitä näkee miten paljon liimaa on tulossa (eli puristatko liian kovaa vai liian vähän)... En oo citadelin liimaa viitsinyt aikoihin ostaa. Super Attackia en oo kokeillu, mut ainakin Siwassa myydään suklaapatukoiden vieressä...
Jos nyt kumminkin liimailet sormiasi figuihin kiinni, kokeile geeliliimaa. Se on ihan syvältä ja sitä on vaikea käyttää mutta se ei valu, joten et saa sitä helposti sormillesi.
Citadelin muoviliimassa ei muuten ole mitään vikaa hintaa lukuun ottamatta.
Käytän Excel Super1 - nimistä liimaa. Se on halpaa ja vähän vahvempaa kuin Citadelin, ja koska korkki ei ole kierteillä kiinni se on melkoisen helppo irroittaa vaikka kuivuisikin kiinni (jota on varmaan kerran tapahtunut mulla)... Tuubissa on myös sen verran siro pää että sillä on melkoisen helppo saada liima sinne minne pitääkin, ja koska korkki on läpikuultava (ei kirkas) siitä näkee miten paljon liimaa on tulossa (eli puristatko liian kovaa vai liian vähän)... En oo citadelin liimaa viitsinyt aikoihin ostaa. Super Attackia en oo kokeillu, mut ainakin Siwassa myydään suklaapatukoiden vieressä...
Jos nyt kumminkin liimailet sormiasi figuihin kiinni, kokeile geeliliimaa. Se on ihan syvältä ja sitä on vaikea käyttää mutta se ei valu, joten et saa sitä helposti sormillesi.
Citadelin muoviliimassa ei muuten ole mitään vikaa hintaa lukuun ottamatta.
zqmfgb
Oon itse ostanut kerran gwn metalli figuliimaa. Sen kans kokoominen oli yhtä tuskaa, kun se ottanut kiinni figuihin ja liiman kesti tosi kauan kuivua. Kun olin pari figua sillä liimannut niin kansi jämähti eikä sitä saanut millään auki ja sitten kun yritin vääntää sitä pihdeillä auki niin se hajos ja liimat levis housuil. Sen koommin en oo gwn liimoja käytellyt. Käyttääks yli päätään ketään tätä kallista, kuivumatonta ja hyvin rasittavaa liimaa enää?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
OT: Ei kenelläkään tule mieleen American Pie 2?jullevi kirjoitti:En muista kuka aikoinaan suositteli, mutta ostin kokeeksi purkin Grip-merkkistä pikaliimaa ja olen ollut varsin tyytyväinen siihen.
Sori aiheen vaihdosta.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.