järvenpään 40k pelaajat?

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

blackmetalsiili

Re: järvenpään 40k pelaajat?

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Hei.

Kaikki mukaan vaan. Laitoin YV
Reptile

Viesti Kirjoittaja Reptile »

Asun Järvenpäässä ja peliseuraa etsimässä kun vanhat pelikaverit ovat kadonneet jonnekin perhehelvettien syövereihin.

Minulla jäi 40K:n 9 edikka aika lailla pelaamatta osin peliseuran takia ja kun ei ollut paikkaa missä pelata ja sitä myötä kiinnostus lopahti. Nyt 10th edikan tultua kiinnostus pelaamaan on kova ja innostuin Tyranideista nyt jostain kummasta syystä. Minulla on sen verran pieni kämppä (33 m2) että pelaamaan ei mahdu ja toisten nurkkiin tulisin mielellään pelailemaan.
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Reptile kirjoitti: Ma 31.07.2023 10:35 Asun Järvenpäässä ja peliseuraa etsimässä kun vanhat pelikaverit ovat kadonneet jonnekin perhehelvettien syövereihin.

Minulla jäi 40K:n 9 edikka aika lailla pelaamatta osin peliseuran takia ja kun ei ollut paikkaa missä pelata ja sitä myötä kiinnostus lopahti. Nyt 10th edikan tultua kiinnostus pelaamaan on kova ja innostuin Tyranideista nyt jostain kummasta syystä. Minulla on sen verran pieni kämppä (33 m2) että pelaamaan ei mahdu ja toisten nurkkiin tulisin mielellään pelailemaan.
Hyvä vaan jos nyt löytyy lisää ihmisiä. Kaikki mukaan pelaamaan. Laitoin sinullekin YV.
Jasperhammer

Viesti Kirjoittaja Jasperhammer »

Moi!

Asun Keravalla ja haluaisin päästä pelailemaan 40k:ta. Pikku-ukkoja ei ole vielä kuin yksi kaupassa maalattu, mutta Dark Angelsien estetiikka kiinnostaa. Olisi kiva löytää jo näin etukäteen mahdollisia pelikavereita ja jopa saada vinkkejä harrastuksen aloittamiseen. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”