Abbadon alkuperäinen suunnitelma oli iskeä cadiasta läpi, ja iskeä suorinta tietä terraan. levittäen warppiriftiä perässään. 13. Ristiretken aikanan tai enne sitä tai sen jälkeen tapahtui myös paljon kaaoshyökkäyksiä "sissisodassa" ympäri imperiumia.
Minulle on jäänyt kuva että vaikka lojaalistit olivat voittamassa cadian piirityksen. Pakenevat nämä kuitekin paniikissa kun despoiler tuhosi planeetan. Kuva paosta on muodotunut sellaiseksi että kaaoksen joukot olivat ylivoimaiset. Josta johtuen osa loyaalisteista pakenivat webwayihin. Tämän lisäksi tiedetään että osa mustasta legioonasta yritti estää Gullimanin paluun Magretilla.
lisäksi noctis eterna (astronomiconin sammuminen) alkoi välittömästi tämän jälkeen
Kysymys on nyt seuraavaa. Miksei Abbadon jatkanut ristiretkeään kohti terraa. Kun lojaalistien joukot olivat täydessä sekasorrossa cadian jälkeen. En ole itse löytänyt mitään mainintaa viimeisestä taistelusta jossa ristiretken joukot lyödään lopullisesti A) oliko abbadonin patit cadian jälkeen loppu ettei vain voinut jatkaa B) aloittivatko kaaosfaktionit taas keskenäisen riitelyn kun cadia murtui. C) onko kyseessä ihan puhdas juoni-aukko ja kukaan ei vaan miettinyt miten juoniarkki saadaan loogisesti loppumaan.
Mitä tapahtui 13. mustalle ristiretkelle?
- Kalmakorppi
Mitä tapahtui 13. mustalle ristiretkelle?
You could have stopped it... And now, a force that should have never been awaken again has risen... Because of you, the world is now condemned to burn to a desolate wasteland...
Re: Mitä tapahtui 13. mustalle ristiretkelle?
Koska pian Cadian murtumisen jälkeen koko roska hajosi Abaddonin käsiin, kun joukkoja alkoi kiinnostamaan kaikki muu kuin Abaddonin seuraaminen.Miksei Abbadon jatkanut ristiretkeään kohti terraa.
2. Puolustuslinja oli jo perustettu ennen Cadian murtumista ja Imperiumi oli valmis puolustamaan sitä yhtä hanakasti kun itse Cadiaa.Kun lojaalistien joukot olivat täydessä sekasorrossa cadian jälkeen.
Eli aikalailla vaihtoehto B. Chaos gonna chaos.
-
Re: Mitä tapahtui 13. mustalle ristiretkelle?
Puoli galaksia jakautui cicatrix maledictumin kautta Kaaoksen alueeksi jota petturilegioonat ryöstelevät.