Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
Re: Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
GW myi aikanaan Honoured Imperium terrain patsasta. Tuo joka puolella loppuunmyyty ja ei taideta valmistaa enää... Ei kenelläkään käryä voisiko tuota jostain maltilliseen hintaan löytyä? Minusta outoa, että tätä eivät valmista enää.
Primarikset on suurempia kuin vanhat marinet ja nyt samalla mm. Death Guard on myös kasvanut noiden mittoihin. Tästä tulee mieleeni, että onko jostain kätevästi nähtävillä GW:n sculptien julkaisujen ajankohdista? Haen tällä sitä, että kiinnostaa tulevia figuhankintoja ajatellen minkä kokoisia mitkäkin ovat. Esteettisesti tärkeä juttu minulle.
Thousand sons ja osa Chaos Marine rangesta lienee uutta "suurempaa" kokoa. Drukharin valikoima taitaa olla aika uutta? Tempestuksia lukuun ottamatta Astra Militarum, Orks ja Eldarit lienee vanhoja sculpteja eikä välttämättä ajan tasalla koon suhteen?
Thousand sons ja osa Chaos Marine rangesta lienee uutta "suurempaa" kokoa. Drukharin valikoima taitaa olla aika uutta? Tempestuksia lukuun ottamatta Astra Militarum, Orks ja Eldarit lienee vanhoja sculpteja eikä välttämättä ajan tasalla koon suhteen?
Mä en usko että kaartilaisia ainakaan suurennetaan. Idea varmaan Primariksien suurennoksessa oli, ettei kolme metrinen superihminen ole aivan saman kokoinen kun tavallinen kaartilainen.Gollum kirjoitti: To 04.03.2021 16:10 Tempestuksia lukuun ottamatta Astra Militarum, Orks ja Eldarit lienee vanhoja sculpteja eikä välttämättä ajan tasalla koon suhteen?
Jos tultaisiin saamaan uudet kaartilaiset, näkisin että korkeus pysyy varmaan aika samana, mutta ukoista tulee vähän nykyistä solakampia.
Moi
Koitetaan jos täältä löytyisi vastausta kun en muualta löytänyt. Katoin että battle scribeen olisi jo tullut wh40 kymmenennen edikan listat. Itse en kuitenkaan onnistu sitä listalta löytämään puhelimella enkä koneella. Onko muilla käynyt samalla tavalla ja olisi vinkkiä antaa?
Mulla näkyy vain 2,7,8 ja 9 edikat. Kiitos ja tiedän että vika varmasti 100% omissa taidoissa
Koitetaan jos täältä löytyisi vastausta kun en muualta löytänyt. Katoin että battle scribeen olisi jo tullut wh40 kymmenennen edikan listat. Itse en kuitenkaan onnistu sitä listalta löytämään puhelimella enkä koneella. Onko muilla käynyt samalla tavalla ja olisi vinkkiä antaa?
Mulla näkyy vain 2,7,8 ja 9 edikat. Kiitos ja tiedän että vika varmasti 100% omissa taidoissa
Sielt yläpalkin kolme-päällekkäistä-viivaa takaa "Add data" takaa ehkä vois lisää datalähteen? Vaihtoehtoisesti sit voi vaan käyttää newrecruit.eu:ta, joka on muutenkin sujuvampi ja eettisempi valinta.Abelard63 kirjoitti: Ma 29.07.2024 22:32 Moi
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Moi
Kiitos nopeasta vastauksesta. Käyn tarkastamassa tuon sinun ehdottamasi sivuston.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Käyn tarkastamassa tuon sinun ehdottamasi sivuston.
Hellurei,
Aloittelija täällä.
Minulla on työn alla 485 pisteen Thousand Sons armeijan tynkä. Ystäväperhe järjesti meille ystävällisesti "maalauskurssin" ja oman aloitusarmeijan kokoonpanon sain heidän avustuksellaan suunniteltua. Lapset (2kpl) haluaisivat omansa myös. Boarding Actions olisi kait juuri 500 pisteen peli ja vähän virtaviivaistetumpi, mutta muistuttaisi enemmän "oikeita" sääntöjä ja armeijan kokoonpano ei olisi kiinnitetty. Eli sitä voitaisiin yrittää opetella pelaamaan nyt aluksi ainakin. Mutta sitten olisi muutama kysymys, joihin en vielä ole osannut googlata vastauksia.
1. Onko nuo Starter Setin tai Ultimate Starter Setin ukkelit kuinka fiksuja? Esim. Thousand Sons Combat Patrol sisälsi aika paljon ei-niin-käyttökelpoisia ukkeleita ja kannatti aloittaa ennemmin suoraan yksittäisillä paketeilla.
2. Kannattaako ostaa ultimate ylipäänsä vai tavallinen aloituspakkaus nykyisillä hinnoilla? Ja jos Boarding Actions kiinnostaisi, niin sillehän oli se oma pakettinsa, josta kenttä rakennetaan -> tarviiko niitä ultimaten maastoja ja kenttiä ainakaan alussa/ylipäätään? Core Rulet taisi puuttua siitä perusversiosta tosin.
3. Kun hieman pitäisi täydentää parhaassakin tapauksessa armeijoita, kun mitä laskeskelin niin pisteet olisivat kait 430 (marines) ja 455 (nids), niin millä tavalla suosittelisitte täydentämään? Introduction setistä ei taida olla iloa tässä kohtaa?
Aloittelija täällä.
Minulla on työn alla 485 pisteen Thousand Sons armeijan tynkä. Ystäväperhe järjesti meille ystävällisesti "maalauskurssin" ja oman aloitusarmeijan kokoonpanon sain heidän avustuksellaan suunniteltua. Lapset (2kpl) haluaisivat omansa myös. Boarding Actions olisi kait juuri 500 pisteen peli ja vähän virtaviivaistetumpi, mutta muistuttaisi enemmän "oikeita" sääntöjä ja armeijan kokoonpano ei olisi kiinnitetty. Eli sitä voitaisiin yrittää opetella pelaamaan nyt aluksi ainakin. Mutta sitten olisi muutama kysymys, joihin en vielä ole osannut googlata vastauksia.
1. Onko nuo Starter Setin tai Ultimate Starter Setin ukkelit kuinka fiksuja? Esim. Thousand Sons Combat Patrol sisälsi aika paljon ei-niin-käyttökelpoisia ukkeleita ja kannatti aloittaa ennemmin suoraan yksittäisillä paketeilla.
2. Kannattaako ostaa ultimate ylipäänsä vai tavallinen aloituspakkaus nykyisillä hinnoilla? Ja jos Boarding Actions kiinnostaisi, niin sillehän oli se oma pakettinsa, josta kenttä rakennetaan -> tarviiko niitä ultimaten maastoja ja kenttiä ainakaan alussa/ylipäätään? Core Rulet taisi puuttua siitä perusversiosta tosin.
3. Kun hieman pitäisi täydentää parhaassakin tapauksessa armeijoita, kun mitä laskeskelin niin pisteet olisivat kait 430 (marines) ja 455 (nids), niin millä tavalla suosittelisitte täydentämään? Introduction setistä ei taida olla iloa tässä kohtaa?
Mistä löydän minkä kokoisia alustoja mikäkin figu nykyään käyttää? Varmaan 'se mikä paketissa tulee mukana', mutta kun ostin se on eri kun nyt? Wahapediasta löysin jotain. Onko nyrkkisääntöä? Ajattelin että os 28mm on uusien standardi, laittaisin kaikki niille vaikka pienemmällekin saisi.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- Varjonkutoja
Wahapediasta tuntuu ihmiset näitä lunttaavan, kun gw itse ei asiaan osaa oikeasti edes ottaa kantaa kaikkie näiden vuosien jälkeen muuta kuin sanomalla "pelaa tällä millä nää on tullu"
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Tänks. Onko turnee järjestäjillä joku konsensus?Varjonkutoja kirjoitti: Ti 11.02.2025 18:32 Wahapediasta tuntuu ihmiset näitä lunttaavan, kun gw itse ei asiaan osaa oikeasti edes ottaa kantaa kaikkie näiden vuosien jälkeen muuta kuin sanomalla "pelaa tällä millä nää on tullu"
“Common sense is not so common.” -Voltaire
- Varjonkutoja
Uusimmilla virallisilla alustoilla, mitä tulee paketeissa mennään turnauksissa nykyään. Eli wahapediasta saa hyvin tiedot 👍🏻Merimetsä kirjoitti: Ke 12.02.2025 10:19Tänks. Onko turnee järjestäjillä joku konsensus?Varjonkutoja kirjoitti: Ti 11.02.2025 18:32 Wahapediasta tuntuu ihmiset näitä lunttaavan, kun gw itse ei asiaan osaa oikeasti edes ottaa kantaa kaikkie näiden vuosien jälkeen muuta kuin sanomalla "pelaa tällä millä nää on tullu"
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.