Games Workshopin figuja Tallinnasta?
Games Workshopin figuja Tallinnasta?
Olen lähdössä lähiaikoina Tallinnaan, ja kaverini mainitsi että sieltä saa halvalla figuja. kun kysyin tarkempaa osoitetta, sain vastaukseksi emmätiijää. Kysyisin siis: Onko tämä totta, ja jos on, niin mistä näitä halpahintaisia figuja saa? (ottaen huomioon että ne olisivat sitten aitoja eivätkä jossain nyrkkipajassa väännettyjä piraatteja)
-
Agathokles
Tästä oli puhetta aikaisemminkin, ja itse sain sellaisen kuvan että virossa on myynnissä figuja samalla tavalla kun suomessakin, eli saman hintaisia ja laatuisia. Osoitteita voit kaivella white dwarf lehdestä.
PS: hauska ajatus että joku lätkisi tikku ukkoihin, made in UK leimasimella alkuperäis todistuksia, ja pakkaisi niitä roskasäkkeihin.
PS: hauska ajatus että joku lätkisi tikku ukkoihin, made in UK leimasimella alkuperäis todistuksia, ja pakkaisi niitä roskasäkkeihin.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Tässäpä osoitetta http://www.sun.ee/algus.htm tuo liike on sitten vähän piilossa semmoisessa talossa.
Kyllä siellä osa tuotteista oli suunnilleen 5euroa halvempia mutta vasta painoksi osa taas noin 5€ kalliimpia
Kyllä siellä osa tuotteista oli suunnilleen 5euroa halvempia mutta vasta painoksi osa taas noin 5€ kalliimpia
- Druzhina Captain
- Valvoja
-
baretul
Jep no ylläri mikä hemmetin urbani legenda tää taas on
, ei hahmoja saa halvemalla mistään hinnat heittelee max 1 ekke, jos heittelee enemmä on yleensä kyse sen kyseisen kaupan kämäilystä (siis puhun gw:een hahmoista). Gw:ee määrää ohjehinnan ja jos kauppa ei myy sillä niin ne lopettaa kullemma yhteistyön. Jos joku kauppa saa varastetun erän jostain tai myy halvemmalla ku gw:ee niin eipä se kauppa varama kovin kaua ehi niitä myydä
.