Mistä saat rahat figuihin?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.

Mistä saat rahat figuihin?

Työstä
28
35%
Vanhemmilta
38
48%
Jostain muualta.Vastaa ketjuun
14
18%

Ääniä yhteensä: 80

Multani

Viesti Kirjoittaja Multani »

Mie ostan figuja, kun voitan turnauksia ja tulee rahaa (kun oon niin ***** hyvä, et oon hävinny vasta 2 kahdessa vuodessa [näyttää tau purevan seinäjoella])!!!!!! jos en aloita uutta armeijaa, ei nykyään mee ees paljoa... Niin ja äiskä antaa :D
Juustoa komisario Palmu
Augustus

Viesti Kirjoittaja Augustus »

Vulcha Boy kirjoitti:Mie ostan figuja, kun voitan turnauksia ja tulee rahaa (kun oon niin v*tun hyvä, et oon hävinny vasta 2 kahdessa vuodessa [näyttää tau purevan seinäjoella])!!!!!! jos en aloita uutta armeijaa, ei nykyään mee ees paljoa... Niin ja äiskä antaa :D
Olisit saanut kolmannen tappion jos vain olisin saanut sen ekan vuoron! :)

No, pitää kokeilla uudestaan sitten joskus.
Multani

Viesti Kirjoittaja Multani »

Se on kyl ihan totta, mut en ennen oo cleansea pelannutkaan... Seuraavaksi kyl osaan pelata... Juuh, ja seuraavaksi kai koitettava, et pureeko mun magia ropeconissa :D
Juustoa komisario Palmu
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

no voi pilkunviilaus sentään.. tarkotin 45000 kuukaudessa :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Augustus

Viesti Kirjoittaja Augustus »

Vulcha Boy kirjoitti:Se on kyl ihan totta, mut en ennen oo cleansea pelannutkaan... Seuraavaksi kyl osaan pelata... Juuh, ja seuraavaksi kai koitettava, et pureeko mun magia ropeconissa :D
Saattaapa se purrakin. Joka tapauksessa oli ihan hauska ja opettavainen peli: seuraavalla kerralla en taidakaan riskeerata ekan vuoron varaan, vaan yritän jiiritellä kaikilla rakennusten takana mahdollisimman monella eri pöydän neljänneksellä ja ammun vain Whirlwindillä :)
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Ite saan noin 20 euroo viikossa yleensä vähän yli kun käytän koiraa ulkona.
Laitan sitte aina jonkin verran säästöö figuja varten kun pitää tilata figut tänne korpeen ja tilaan sitten ison lössin niitä :D .
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

NiTessine kirjoitti:Nostan kuukausirahaa 90€, kun imuroin taloa, leikkaan nurmikon, ja kävelytän koiraa...
No joo mutta sä ootkin tollanen snobi kus... eikun siis hauska tyyppi :D .

Vanhemmilta saan siis peräti 50e kuussa.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

KELA 8)
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Kuukausiraha 45e
Palkka kesätöistä n.200e/vko

No nyt on ainakin rahaa ostella! :D
sippa

Viesti Kirjoittaja sippa »

Olettepa porvareita. Itse en ole saanut rahaa vanhemmilta milloinkaan. Paitsi viinaan, mutta siitä ei puhuta.
Rahaa tulee kesätöistä ja kohta intistä ja se seittanan verotoimisto voisi palautella ryöväämänsä pennoset.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Saan vanhemmilta 35 € / kk (teen töitä ympäri taloa aina kun tarvitaan). Sitten tein tänä kesänä töitä kunnalle (~420 € yhden kuukauden työstä; tein milloin mitäkin), saan ehkä jotain sukulaisilta aina synttäriksi, jne.

:idea: Enkä tuhlaa senttiäkään viinaksiin! :idea:

En ymmärrä sitä Suomen kansanhuvia, eli juopottelua...

Noh, ei ole monta vuotta jäljellä, niin pitäisi alkaa elämään opintotuella tai jotain... :? No; den dagen, den sorgen. :wink:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Corwawax

Viesti Kirjoittaja Corwawax »

Itellä on sellanen lehtienjakohomma (tai oikeastaan lajittelu). Joka tuottaa 400 vanhaa valuuttaa kuukaudessa (15v kun oon). Se on vaan 1/2 tunnin homma 4 kertaa viikossa...eazy money.

Joo..enä mäkään oikee ymmärrä tota suomalaista juomakulttuuria..onhan se silloin tällöin kivaa mut ei silti...
shakal

Viesti Kirjoittaja shakal »

Ite saan 25 eskoo KK plus sitten kaikki mitä saan vanhemmilta ja figujen kaupistelulla ja töillä.... :?
He comes from the night, raising his scythe!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

rahaa tulee nykyään myös erittäin pienissä määrissä, mutta tuleepa kuitenkin, musiikin teosta/myynnistä. Myös vanhoja cd:itä (joita on kertyny paaaaljon) olen myymässä.. tavotteena olis joku 100e tästä äkkiä repästä :D
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

No, kun ei juo, polta, pelaa uhkapelejä tai tee muutakaan kivaa, rahaa säästyy yllättävän paljon. Sitten ne säästyneet pennoset voi kantaa pikku-ukkokauppaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Kuukausipalkka vakituisesta työtä ohjelmistosuunnittelijana.
Se jää, mikä ei mene lasten hoitoon, asuntolainan maksuun, auton hoitoon, vakuutuksiin, kiiinteistöveroihin ...

100 euroa kuukaudessa on tullut hassattua aika säännöllisesti, mutta tosin vain osa menee figuihin: loput lautapeleihin, korttipeleihin ja roolipeleihin.

Joskus vähän revähtää ja menee jotain 200 euroa kerralla. Harvemmin kylläkin.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Aina kun fantsuun vie tieeee, meikä mutsin(ja faijan) lompakosta rahat vieeee..... Siis en vie vaan saan :P ... Ja joistain pikku härdelli hommistakin saan palkkaa :D
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Opintolainaa.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mä en oikein tiedä mistä se raha figuihin tulee... Mulla vaan on kauhea tarve kerätä ympärilleni kauniita esneitä... Nythän sain joku viikko sitten herätyksen että kauniita esineita voi ostaa kaupasta ja niitä ei tarvite edes maalata *löysi antiikkiliikkeet* :roll:

Mä luulen että mun rahani tulee jotian opiskelun ja "koska olen vain niin pirun hyvä" asenteen välimaastosta... Asenteella elää. Just give me more lead!!! :-D
Viimeksi muokannut Ninnu, Ma 16.09.2002 04:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Ninnu kirjoitti:...lead!!! :-D
Jos saan nyt viilata pilkkua, niin ne ovat pewteriä, ne figut... :roll:
and her hallway
moves
like the ocean