orcs & goblins vs. skavenit
orcs & goblins vs. skavenit
oisko mitään hyviä taktiikoita rottia vastaan? kaikki käy.
noh, enpä jaksa nyt ruveta listaa tekemään mutta mulla on: 60 night gobboo, yli 50 örkkiä, 10 susi ratsastajaa,10 black örkkii, rock lobba, spear chukka, boar chariot, pump wagon, 4 night goblin shamaania, orc shaman, black orc warboss, 12 squiggii ja 4 herderii, orc warboss wyvernillä ja kaikkea muuta sälää jota ei juuri nyt tule mieleen, mutta tuossa on suurin osa.
Vihollisella on yleensä paljon klaani rottia, orjia, jezzaileja, warp lightning cannon, screaming bell, storm vermineitä, plague munkkeja ja paljon muuta.
Vihollisella on yleensä paljon klaani rottia, orjia, jezzaileja, warp lightning cannon, screaming bell, storm vermineitä, plague munkkeja ja paljon muuta.
-
Pikku-Oskari
-
Bretonnian General
Noh noh,eardil, ei pitäs täältä hakee apua, annahan ku iso paha Ciryon antaa sulle vähän apua ku tuut taas takas kuopioon. Mä voin auttaa sua hakkaa ne pikkupaskiaiset.No okei, pikkuvinkki, salaisuus piilee siinä että sun pitää vaan onnistuu varoo sen taikoja ja sotakoneita. Ja sit sulla pitää olla paremmat lähitaistelu joukot ku sillä, örkeistä bigunsseja ja sitä rataa, ne lähtee myös tosi helposti karkuun ku niitten flankkiin chargaa(hei hei liidership ponukset...), eli siihen tarvitaan jotain vähän nopeempaa ku ne, mä suosittelisin että ostaisit boar häiskiä.
Siis tää on mitä mä käytän, bretseille skavenien hakkaus on tietty vähän helpompaa, koska bretonnia liikkuu nopeemmin ja iskee kovemmin ku örkit. Örkeillä kyllä on sitten enemmän lössiä... mutta sen puoleen niin on rottiksillakin... katellaanpa joskus ihan huvinvuoks sellanen toimiva taktiikka niitä vastaan. Kiva muuten ettet ainakaan o mua vastaan hommannu ulkopuolista apua(ihan ku nyt siitä jotain apua ois!.
Siis tää on mitä mä käytän, bretseille skavenien hakkaus on tietty vähän helpompaa, koska bretonnia liikkuu nopeemmin ja iskee kovemmin ku örkit. Örkeillä kyllä on sitten enemmän lössiä... mutta sen puoleen niin on rottiksillakin... katellaanpa joskus ihan huvinvuoks sellanen toimiva taktiikka niitä vastaan. Kiva muuten ettet ainakaan o mua vastaan hommannu ulkopuolista apua(ihan ku nyt siitä jotain apua ois!.
Bretonnialla ei voi muuta kuin voittaa...