mikä teistä on ärsyttävintä WH:n taiteellisessa puolessa?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Regimenttien maalauksessa pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja käyttää sarjatyötä eli ei maalaa niitä yksitellen alusta loppuun vaan liukuhihna tekniikalla.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Kokoaminen on ihan hupia, maalaaminen on ihan hupia ja basejen teko on super hupia.

Ukkoja en jaksa koota, ukkoja en jaksa maalata, mutta baseja jaksaisin tehdä...

Basejen teko on erittäin hauskaa, kunhan keksii jonkun siistin "base tyypin" mitä tekee. Itte teen Iron Warreilleni semmoset "katukiveys alustat" (eli laitan hienotasoitetta alustoihin ja kaiverran siihen katukiveyksen). Tämähän on hiukan aikaa vievää, mutta piru että niistä tulee hienoja!
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Itse en tykkää maalata erikois heeboja ja tehä beissejä kun en tiedä mikä ois hyvä city fight base
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Blisterirykmenttien maalaaminen. Blissuissa tulee yleensä aika samanlaista väkeä, mikä on vielä tylsempää kuin muovisten pala palalta figujen maalailu. Ja toinen, luurankot. Kyllä niitäkin maalaa, mutta miksi juuri luurangot ovat massa-armeija, juuri ne figut mitkä ovat tylsimpiä yksikköfiguja, niin juuri niitä pitää maalata tuhottomasti.
Tämän takia esim. isoveljeni, ja varmasti moni muu alkoi maalata yksittäisiä haasteellisia figuja. Ymmärtäähän tuon. Tosin kyllänhän isot maalatut rykmentit hienoilta, sitä en kiistä. Esim. kamu maalasi empire reaiksguardit (8 heppamiestä)viikossa!! Sillä jätkällä on motivaatio huipussa, sen voin sanoa. :)
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Itseasiassa pidän melkeempä kaikesta tuossa "taiteellisessa" puolessa. Tosin sitten en jaksa pelata yhtään :D.
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

inhottavinta on inkit ne on pilannu mun vaatteita aika monta sit niit pitää ostaa koko ajan uusia kun se maali tulee ulos kun avaa tai sulkee korkin.... kaikista v****maisinta on se kun ostaa ison kasan kerralla joukkoja ja haluaa pelata niillä kolmen päivän päästä niin sä joudut kasaa ne. ja sit maalaamaan niitä (kiireessä tulee huonoa jäälkeä (massa maalaus)) sit kun oot maalannu ne huonosti niin mitäs teet pitää katella sellasia kauheita ukkoja vielä kauan.....
You wouldn't like me when I'm angry.
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Perusjätkien maalaus on aika rasittavaa... Mutta voin syyttää vain itseäni, kun rupesin keräämään örkkejä. Niitä perusjätkiä tulee PALJON!
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Iso_Arska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iso_Arska »

Kyllä se on toi pers liha jota on ärsyttävin maalata, sekä ukkojen kokoaminen mutta konvertoiminen on hupaisaa!!! :)
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne

Käy täällä
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Machiavelli kirjoitti:Regimenttien maalauksessa pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja käyttää sarjatyötä eli ei maalaa niitä yksitellen alusta loppuun vaan liukuhihna tekniikalla.
tolleen tosiaan kannattaa tehdä jos tahtoo nopeesti valmiiks, mut mie teen ylensä just yhen äijän valmiiks enneku alotan toisen. Sillä tavalla saa tietynlaista "vaihtelua" mut mikään nopee tapa se ei oo..
Monni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monni »

jaa. olen maalannut täällä lahdessa aika tavalla, itselleni vähän ja muille aikalailla :) uloslukien omaan käyttöön valmistuvat, olen maalannut about noin 4-5 40k armeijaa ja yhden fantsu armeijan (ja sitten kaikenkarvasta yksittäistä kamaa), joten olen tuota rivikauraa maalannut hajoamispisteeseen asti...
pahin kaikista oli varmaan se yksi fantsu poppoo :P yhdelle kaverille 120 identtistä wood elf archeria oli aika raskasta.
viimeisin on varmaan toi 40k necron armeija jonka tein toiselle asiakkaalle/kaverille :D vaikka se vielä vähän kesken onkin, on se silti ehtinyt voittaa jo yhden turnauksen parhaan armeijan tittelin :)
necronit on mun tähän astisista duuneista rattosin :P pahin 40k puolelta oli varmaan Tau, joilla oli semmonen negatiivinen tiikerikuviointi (?)
tuossa on noista necroneista vielä skaalakuva, älkää kiinnittäkö liikaa huomioo monoon, kun se on aika pahasti kesken :P parempia kuvia tulee sit joskus kun jaksan tehdä itselleni gallerian kaikesta mitä on tullu tehtyä ;) http://www.puolenkuunpelit.com/tieto/ga ... thope5.jpg
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Tasoittaja kirjoitti:inhottavinta on inkit ne on pilannu mun vaatteita aika monta sit niit pitää ostaa koko ajan uusia kun se maali tulee ulos kun avaa tai sulkee korkin.... kaikista v****maisinta on se kun ostaa ison kasan kerralla joukkoja ja haluaa pelata niillä kolmen päivän päästä niin sä joudut kasaa ne. ja sit maalaamaan niitä (kiireessä tulee huonoa jäälkeä (massa maalaus)) sit kun oot maalannu ne huonosti niin mitäs teet pitää katella sellasia kauheita ukkoja vielä kauan.....
Totta. :| Kun sen korkin laittaa kiinni, niin kuuluu vaan plurts, ja inkkiä on lastillinen joka paikassa.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

Käsin pohjamaalus! (vaikkei sitä kai kovin moni käsin pohjamaalaakaan)
Jos en vastaa viesteihinne olen mökillä. Älkää hermostuko, vastaan heti kun palaan.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

no bannerien liimaamine on TYLSÄÄ!!! ja muut osat esim griffonin siivet hyi petskules
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Olen tässä maalaannut 26 dwarf warrioria/x-bowmeniä putkeen, ja täytyy sanoa että alkaa kohta käpy palaan... Mä en kertakaikkiaan jaksa syyllistää itteäni maalaamaan niitä loppuja kuutta(!) ukkoa
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Hevosten maalaamista. Niitä on vaan aivan helvetin rasittavaa maalata...
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Alustojen tekeminen on ärsyttävintä hommaa, koota ja maalata jaksaa mutta alustat, argh! Nytkin coniin vietyjen figujen alustat on älyttömän rumia ja yksinkertaisia,en vain jaksanut vääntää niitä.

Perusmiesten maalaus on ärsyttävää jos niitä on paljon, mutta chaos warrujen muoviset kuvioinnit on kyllä aivan pyllystä, ne on niin matalat en gw:llä ikinä ole ennen nähnyt niin heikko laatuista muovia kun valu jätteitä oli luonnottoman paljon.
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Itse tykkään ratsuväestä, mutta en ratsuista!
Niitä on ihan sika rasittava maalata! (pelkkää ruskeeta ja parit highlightit) ja semmosia on sitten jotain vaikka 8.
Toinen on tavallisten rivimiesten maalaaminen, ja varsinkin jos rivimiehet sattuvat olemaan kaikki aivan samassa asennossa ja saman näköisiä (tulee semmonen tunne että edellisestä ukosta poistettiin maalit ja nyt näitä joutuu maalaamaan loputtomiin...)
fb

Viesti Kirjoittaja fb »

maalaus on parasta :D :D :D
Routamieli

Viesti Kirjoittaja Routamieli »

Ärsyttävintä on samojen ukkojen maalaaminen pitkän aikaa putkeen.
Kiitoksia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”