Tosin heti meiän saapumiserän jälkeenhän se touhu meni ihan pelleilyks...
armeiat
-
pronssikivi
Sinäkin? Mä soitan samaa soitinta ja aattelin että voisin koittaa päästä laivaston soittokuntaan... Mut luultavasti meen sivariin tai vankilaan.bonesripper kirjoitti:Muukalaislegioonassa ois tyyliä, mutta kyllä se totaalikieltäytyminen silti vie voiton. Osa totaaleista menee sivareiks ihan sen takia ku eivät jaksa odottaa 2 vuoden oikeuskäsittelyä. Oikeet äijät onki sitte vankilassa. Mie lähen vaan soittamaan tuubaa inttiin
Ei innosta koulu jossa opetetaan tappamaan ihmisiä ja tehdään miehistä poikia
Kato muuten viestis.
-pronssikivi/Zambas-
Kaikki liha tottelee kuria...
...Melkein.
-
Puolijohdediodi
'Ykkös patteri, paras patteri'... ja niinhän se vähän onkin...Eli meikäläinenkin palveli ykköspatterin tulenjohdossaPuolijohdediodi kirjoitti:macragge:
oon 1 patterissa. se on paras patteri. näin meille on kerrottu.
kk oltu eikä ahdista enää niin hirveästi.. ehkä tää sittenki alkaa sujua..
Mä olen vankilassa, ja täällä ei ole juurikaan kivaa. Armejassa opin tappamaan vain vihollisia, ompelemaan hyvin, sekä siivoamaan tehokkaastipronssikivi kirjoitti:
Sinäkin? Mä soitan samaa soitinta ja aattelin että voisin koittaa päästä laivaston soittokuntaan... Mut luultavasti meen sivariin tai vankilaan.
Ei innosta koulu jossa opetetaan tappamaan ihmisiä ja tehdään miehistä poikia![]()
Innocense proves nothing
-
Puolijohdediodi
Niin, jos pääset. Kaveri haki sinne(se on joku pianoihme), mut ei pääsy ku siel oli jotaa 2000 hakijaa ja 80 otettiin, että...bonesripper kirjoitti: Mie lähen vaan soittamaan tuubaa inttiin :)
Itsekkin ajattelin yrittää ilmavoimien viestiin syksyllä mutta saapa nähdä senkin suhteen..
Ei se oo niin justiinsa
Lol. Oivoi... Kyllä on mullakin kivoja muistoja Huutajasta... ei muuten mutta joka pirun metsäleirilläkin olin aina samassa paikassa kuin hän. "TAAKSE POISTU! VIHELTÄÄ!" Ja sitten maattiin naamat turpeessa kun hän huusi minkä kerkesi...kirosanat vaan lensi. Tämä siis sen jälkeen kun joku asia ei mennyt leirillä ihan suunnitelmien mukaisesti. Mutta ei siinä mitään, kannattaa pitää Haataja hyvällä tuulella, muuten tulee paskaa niskaanPuolijohdediodi kirjoitti:lord macragge:
juu haataja on "kiva" ihminen...
tuli hiukan tötöiltyä viime viikolla ja jouduin hepun puhutteluun...
Minä viihdyin armeijassa. Ei tarvinnut välittää 11 kuukauteen mistään tavallisista murheista. Muistaa vain nauttia suomen kauniista luonnosta, ja pitää mielessä, että kun huumori loppuu niin vitutus alkaa. Ei se muuta vaadi. Eli kaikkeen voi ja pitää suhtautua huumorilla ja sopivalla välinpitämättömyydellä.
Mistään siellä ei kannata stressata, koska vaikka kuinka kiireeksi asioita väitetään, niin aika siellä ei kuitenkaan koskaan lopu.
Mistään siellä ei kannata stressata, koska vaikka kuinka kiireeksi asioita väitetään, niin aika siellä ei kuitenkaan koskaan lopu.
-
Puolijohdediodi
-
Puolijohdediodi
Tikkakoskelle ja Kuorevedelle hain ilmavoimien teknilliseen sekä viestiin. Jos pääsen niin sinne, jollen niin Riihimäelle. Palvelus alkaa ilmavoimien tapauksessa heinäkuussa tahi sitten tammikuussa jos Riihimäelle on meneminen.
Tiedä sitten mitä tästäkin tulee.
Tiedä sitten mitä tästäkin tulee.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla