Kuinka etenevät Ropecon entryt??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
migsula

Kuinka etenevät Ropecon entryt??

Viesti Kirjoittaja migsula »

Onko kova kiire?? :oops:

Itse olen tässä loman alun kunniaksi viimeistellyt omiani. Olen nauttinut todella niitten tekemisestä ja toivottavasti se näkyy. Muutamalla kaverillani on aivan järkyttävä vauhti päällä, jotta tulis valmista.

Ketkä kaikki on tulossa?
Ja mihin kategoriaan?

Minä osallistun ryhmällä ja valtenilla.
☠️
glaurung
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Sain viime viikolla valmiiksi oman ryhmäni ja valtenin maalasin melko nopeasti viime viikonloppuna. :) Nyt on kesken vielä single fantasy figu, eikä onneksi enää ole paljoa maalattavaa...

Nyt meni varmaan mahdollisuudet pärjätä ryhmäluokassa, sillä tietääkseni Migsula et tee kovin huonoa jälkeä yleensä. :(
Arvelin aikaisemmin, että minulla voisi ollakin pieni mahdollisuus pärjätä. No ei voi mittään!
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmm noh toinen puoliks maalattu ja toinen maalattu kokonaan, että eipä tässä aivan hirvee kiire kuiteskaa oo. Osallistun ite valtenilla ja single fantasialla.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ison skaalan figu, single fantasy ja single scifi on tulossa, ihan riippuu siitä kerkeänkö saamaan valmiiksi (kyllä varmaan :wink: )
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Noniinno... Eipä taida coniin loppupelistä sittenkään mitään tulla :(
Kovin on alkuvaiheissa vielä.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Jaa, tänään vielä maalataan turnausarmeijaa. Katsotaan jos huomenna ehtisi vähän vilkaisemaan dioraamaakin.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Hienoa että ihmiset maalaavat Valtteniakin. Siitä voi tulla aika mielenkiintoisen luokka ja jatkossa minulla on hiukka erikoisempia suunnitelmia tuollaisen "paint me" luokan varalle. Mutta siitä lisää ensi conissa... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Miten olisi joku Forgeworld figu? Vaikka se kaaoksen mammutti.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ninnu kirjoitti:Siitä voi tulla aika mielenkiintoisen luokka ja jatkossa minulla on hiukka erikoisempia suunnitelmia tuollaisen "paint me" luokan varalle. Mutta siitä lisää ensi conissa... :-D
Et viitsisi paljastaa jo nyt hiukan kun kerta aloitit? On törkiää antaa tiedon murunen, herättäen nälän tietämykseen ja sit todeta "ja jatkoa vuoden päästä". Fyi, fyi Ninnua, ei saa kiusata pieniä sotulaisia tommosilla, piiskaa sietäisit saada. ;-)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

:-D No ajatus olisi tehdä ensi vuodeksi kategoriasta sellainen johon maalausstaffi voi osallistua, tänä vuonnahan staffin osallistuminen ei ole ollut ongelma koska meillä on ulkomaalainen tuomari joka ei tiedä suomalaisia maalareita eikä tunnista heitä pelkän tyylin perusteella.

Ja saattaa olla että luokkaan tulee tällöin äänestys sotu tyylisesti,eli luokkaan osallistuneet äänestävät keskuudestaan parhaan.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Jep. Kaksi figua on tulossa, fantsu ja scifi singlet. En sano enempää nyt, saavat katsojat sitten itse ihmetellä. Kuvia tulossa sitten ´conin jälkeen.

Mutta aivan ehdottomasti parasta kamaa on tulossa mitä olen ikinä tehnyt, se on selvä jo nyt. Sääli, että valten jäi tekemättä; kiire ja työt veivät yli puolet kesästä eikä maalaukseen jäänyt riittävästi aikaa. Ensi kerralla sitten paremman suunnittelun myötä enemmän entryjä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Brimstone

Viesti Kirjoittaja Brimstone »

Joo, single miniatureen: Typhus the herald of nurgle.
Ja sitte dioraama (kai) en oikein tiedä.. (lol) :oops:
Tupets

Viesti Kirjoittaja Tupets »

40... scifi-entryni on edistynyt viime torstaista alkaen aika mukavasti. Ei tule kiire. Harmittaa vaan, ettei nappulalleni tilaamani toinen käsi ehdi saapua, niin joudun tyytymään tuollaiseen toisenlaiseen :?.

Viidenteen 'coniini saan ekaa kertaa jotain maalauskilpaan valmiiksi. Ensi kerralla jos vielä tästä tsemppaisin.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mä kyllästyin maalaamaan noita ukkoja ja luovutin tuossa vajaa viikko sitten. Eli kolmella figulla vain osallistun, scifi, fantasia ja large scale luokkiin.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Meikäläinen osallistuu näillä näkymin Scifiin, Paint-Me, ja Ison Skaalan luokkiin. Tulee hiukkasen kiire tämän Ison häiskän kanssa, mutta eiköhän se sinne ilmesty. Ja jos hyvin käy niin pyöräytän Fantsu-luokkaan ovelan entryn. :)
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Mun Valten on vielä ihan levällään (väärällä tavalla), mutta eiköhän siitä valmista tule. Sitten voisin ehkä roudata jotain muutakin, jotta saadaan vähän täytettä esim. single scifiin tai ryhmiin.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Osallistun ainoastaan single fantasy-figulla, koska tuli aivan yllättäen idea, että voisi osallistuakin kilpailuun. Kiire alkaa olla.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Minäkin aion osallistua Single Fantasy Figulla...ei tule ees kiire.
Figu puoliksi valmiina :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mun ropecon entry on jo valmistunut, mutta coniin se ei sitten lähdekkään... :(
Kuvat löytyy galleria osiolta.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Mää osallistun ainoostaan tuohon ryhmä kategoriaan. Kauhee työ noissa on ollut (noin kuukausi menny aktiivisesti maalatessa) ja vielä yks figu ryhmästä maalaamatta. Pitää yrittää tänään ja huomenna jos sen sais valmiiks. Hätätapauksessa pitääkin sitten ottaa maalit mukaan coniin:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”