Daemonhunters

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Reaper

Daemonhunters

Viesti Kirjoittaja Reaper »

Yksinkertainen ja tyhmä kysymys. Onko Demoni niittaajist ainesta tapella oikein kunnolla muita rotuja vastaan paitsi kaaosta. Vai onko niin et ne ei suostu tappelemaan ellei oo kaaos kysees tavalla tai toisella???. Ku jos manii riittää nii alan kerää joko demonin ahdistelioita tai ruosteläjä Necroneit.
Will reap for food.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä DH:lla voi muitakin kuin kaamosta vastaan pelata. Ja onhan ne ainakin tyylikkään näköisiä.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

DH codexissa on kahdella sivulla selitetty, miksi ne tappelisivat kutakin rotua vastaan. Ne saavat tapella jopa SM:ää ja IG:tä vastaan.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Druzhina Captain kirjoitti:DH codexissa on kahdella sivulla selitetty, miksi ne tappelisivat kutakin rotua vastaan. Ne saavat tapella jopa SM:ää ja IG:tä vastaan.
Niin on ja voithan kehittää jotain vaikka DH:t taistelisivat toisiaan vastaan :D mikä estää? (älä ota tätä kuitenkaan tosissaan)
Druzhina Captain
Valvoja

Riio-Kola kirjoitti:Niin on ja voithan kehittää jotain vaikka DH:t taistelisivat toisiaan vastaan
Niinhan ne tekevät Inquisitor pelissä :wink:
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Druzhina Captain kirjoitti:
Riio-Kola kirjoitti:Niin on ja voithan kehittää jotain vaikka DH:t taistelisivat toisiaan vastaan
Niinhan ne tekevät Inquisitor pelissä :wink:
Olihan siinä WD:ssä missä oli DH:n Desinger's notes juttua siitä miksi ne taistelisivat keskenään (Inkvisiittorit ovat löytäneet kirjan: Luetaan se! Ei, poltetaan se!). Jotain tollasta siinä oli.
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Master Calgar

Re: Daemonhunters

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Itseasias ei kannata demonimetsästäjiä käyttää. Niitten statit saattaa ensin häkellyttää, et ohhoh, onpas kovia poikia, mut tosipelis ne ammutaan joko eldareitten starcannoneilla rikki tai sit plasmacanuunoilla tai hakataan powerfisteillä aivan muusiksi. Eli ihan pelle porukkaa. Ennemmin kannattaa necroneita, vaik nekin turpaansa aina saa. Niissä sentään tyyliä. Hunterssit vaan hassuja metallihaarniskoita. Mut jos haluat oikein tyylillä pelata, ni hanki darkeldareita (ei mun valinta). Niillä jos voitat, ni hyvä olet... heh heh heh (viitteenä henrille...)
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Oma ohjeeni DH armeijan valintaan:

Valitse ne vain jos haluat tyylikkään armeijan. Figut ovat aivan upeita, niistä saa oikeesti hienoja, ja armeija on IG:n kanssa hyvin monipuolinen (tai ehkä ei, itseä vaan kiehtoo ajatus siitä että voi käyttää kahen armeijan yksiköitä).

Jos tarkoitus on kerätä powerplay armeija, tai semmoinen millä varmasti pärjää, niin sitten en kyllä suosittele DH:ta. Pitää olla aika gurux että niillä pärjää kunnolla (tai näin luulen, kertaakaan en ole vielä pelannut DH:lla, vaikka mulla "teknisesti" armeija onkin).
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Itse aloitin dh armeijan siltä pohjalta että figut ovat hienoja, en siksi että saisin tehokkaan armeijan, myös maalattavaa on vähän.

En aio osallistua turnauksiin (ainakaan vielä) eli pelaan vaan ihan kaveripiirissä.

Ig:n kanssa mielipiteeni on suunnilleen sama kun weekenderillä, eli olisi mukava käyttää kahden armeijan yksiköitä samassa armeijassa ja ig vielä on sen verran mukava armeija muuten mutta tarvitsee hirveästi trooppeja joita taas dh allyina ei niin paljon tarvitse.

Tuolta pohjalta dh armeijaa on hyvä aloittaa jos pitää figuista mutta huippuarmeijaa jolla rökität kaikki siitä ei saa, mutta eihän koko pelissä ole tarkoitus olla jotain uuber armeijaa jolla et häviä ikinä, eihän se niin hauskaa enää ole, eihän?
Druzhina Captain
Valvoja

En ole aikaisemmin koskaan pelannut 40K:ta enkä ollut koskaan kovin kiinnostunut siitä. En ollut kovin kiinnostunut mistään teknologialla buustatuista elfeistä ja muista alieninkarnaatioista. Kun taas ihmiset näyttivät vain terminaattoreilta valokuvausasennoissa. Mutta kun kaveri näytti WD, missä oli ensimmäistä kerta esitelty Grey Knightit ja kuulin mitä ne ovat ja mikä on niiden oppi, niin se sai minut syttymään 40K:hon.

Figut olivat sen verran hienot, että se sai minun kiinnostumaan tutustumaan niihin. Ennen sitä tutustuin Inquisitor peliin ja olin aina halunnut pelata Ordo Malleus joukoilla. Nyt minulle tuli sellainen mahdollisuus toteuttaa sitä toivoa.

DH on eliittiarmija ja sen kanssa pärjääminen vaatii hyvää taktiikkaa ja pelaajataitoa. En ole kertakaan pelannut 40K:ta, joten en usko pärjääväni sillä armeijalla, mutta silti aion kokeilla sitä.

IG:hen yhdistettynä se taas voi olla ihan kilpailukykyinenkin. IG tuo DH listaan massaa ja raskasta tulivoimaa. DH:n omien kovien lähitaistelijoiden kanssa se voi olla hyvinkin vaarallinen vastustaja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”