Chaos vs. delffit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Wibeltäjä

Chaos vs. delffit

Viesti Kirjoittaja Wibeltäjä »

Mulla ei oo vielä mitään varsinaista armeijaa, olen vasta aloittanut chaosarmeijan rakentamisen. Armybookkia mulla ei ole siitä syystä, että Tampereen fantsussa mokomat on ollu jo vähän aikaa loppunu...
Joten ehdotuksia mitä vois ostaa, mulla on toistaiseksi vaa 16 Marauderia ja 5 Knightiä...
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Championi, 12 Warrioira ja koiria.
"If it bleeds, we can kill it."
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

Tai halvalla pääset kun otat armyys Archaonin, 5 chosen Knightiä, spawnin ja 24 chaos warrioria eikä sua oo silloin enää kovin helppo pysäyttää. ( Kokemusta on ).
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Taruman kirjoitti:Tai halvalla pääset kun otat armyys Archaonin, 5 chosen Knightiä, spawnin ja 24 chaos warrioria eikä sua oo silloin enää kovin helppo pysäyttää. ( Kokemusta on ).
No jaa.. joku keihäs elffi blokki eteen, ja sitten dragon princet toiseen ja swordmasterit toiseen kylkeen ja turpaan tulee (kivat CB niille ja archaoni juoksee poies..)
Tietenkin jos toinen rynnäköi archaonilla siihen keihäs blokkiin..
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”