Citadelin maalipurkkien korkit!
-
InitiateCyrel
Hyvänen aika, etsikää hyvät ihmiset käsiinne "wanhoja" maalipurkkeja, yhdenkään kanssa ei ole ollut mitään kuivumis tms. ongelmia(mitä nyt korkkien "nivelet" menee poikki). Nykyiset purkit ovat ihan onnettomia, hankala kiinnitys joka ajan kanssa kuivuu siten että korkki menee niin huonosti kiinni että maali kuivuu.... Itellä 6 maalia "uusissa purkeissa", yksi toimii, muut kuivuneet... wanhoissa maaleissa olen kolme saanut loppuun, yksikään ei kuivunut, ja toimivat vieläkin, ja näitä sitten löytyykin MONTA kymmentä...
AAAAAARRGH!! Tänään yritin avata green ink pulloo ja se oli nii jumissa, että sain vääntää sitä todellakin hiki pinnassa ja kun sain sen auki, niin vähintään puolet putelin sisällöistä lensi naamalle, käsille, pöydälle, lattialle, matolle JA FIGUJEN PÄÄLLE. Että oli siinä siivoamista. Ja vielä inkki kuivuu joka paikkaan. 
Hö.. Ei allekirjotusta
Oikeasti, kun korkki on jumissa niin liika voima ei useimmiten auta, tai käy juuri noin. Pidä purkkia (ja korkkia) hetken aikaa lämpimän/kuuman veden alla ja korkki aukeaa kuin leikiten.Tusgor kirjoitti:AAAAAARRGH!! Tänään yritin avata green ink pulloo ja se oli nii jumissa, että sain vääntää sitä todellakin hiki pinnassa ja kun sain sen auki, niin vähintään puolet putelin sisällöistä lensi naamalle, käsille, pöydälle, lattialle, matolle JA FIGUJEN PÄÄLLE. Että oli siinä siivoamista. Ja vielä inkki kuivuu joka paikkaan.
-
ChaosBonzai
Kyllä nyt sisua pitää olla sen verran, että vaivaisen maalipurkin korkin saa auki. Ei se mitään haittaa, jos ne vähän jumissa on. Siitä vaan vääntää! Mun korkkien kierteet on aina täynää maalia ja mä ravistan ne aina ennen maalausta ja sitten vaan väännän auki, kun ne on jumissa. Mitä turhista valittamaan.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Kannattaa muuten katsoa ennenkuin hampailla avaat, onko kyseessä uusi vai uusiuusi(flip-top). Availin pitkän aikaa perinteiseen tyyliin noita uusia (sivistymätön kun olin, en tiennyt että uusi malli oli tullut) kiertämällä auki, ja kun chaos black jumittui, puraisin otteen ja pyöräytin. Flip-top siinä avautui ja sain maistaa puoli purkillista kaaoksen pimeyttä. Ei maistunut hyvälle. =). Noh, selvisipähän tämä uusi purkkiformaatti. Ja mitä niihin vanhoihin maaleihin tulee, niissä menee sormet kipeäksi kun ne on niin pirun tiukasti kiinni ja suurimmasta osasta on kadonnut ne pienet "läpät" joista se on idea vääntää auki.
"Horus was weak. Horus was a fool. He had the whole galaxy within his grasp and he let it slip away."
-
Delta force