Hydra

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
DwarfLord

Hydra

Viesti Kirjoittaja DwarfLord »

Eli onko Hydra ostamisen arvoinen figu? :D
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying

Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Itse figuhan on makea, mutta tarkoitatko pelillisesti?
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Jake da evil

Viesti Kirjoittaja Jake da evil »

no mieti teetkö 2000 pts pelissä mitään meinaa mul ainakin menee kyl mielummin bolttereihi mut kyl se on hyvä jos jotain kova t jätkii vastaan taistellaan eikä tykkää 4 bolttiksest
DaTasteMySword!
Elric

Viesti Kirjoittaja Elric »

Jake da evil kirjoitti:no mieti teetkö 2000 pts pelissä mitään meinaa mul ainakin menee kyl mielummin bolttereihi mut kyl se on hyvä jos jotain kova t jätkii vastaan taistellaan eikä tykkää 4 bolttiksest
tai haluaa armeijaansa "teemaa" ala beastmasters(lue hydra tai pari ja beastmaster manticorella).
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kyllä se on, olen itse ainakin löytänyt hyväksi yhdistelmäksi war hydra+2 boltista
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

No siis jos olet DE pelaaja, niin osta hydra ihan varmuuden vuoksi. Maalaa huviksesi ja käytä joskus. Tälle on kyllä käyttöä.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Peliteknisesti toimii ihan hyvin, GW:n figyuuri vaan on kamala. (näyttää ihan seepialta jonka lonkeroiden päähän on teipattu suu)
It comes from the Gigashadow...
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

on se näppärä! ja hieno.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Suhteellisen edullinen kovaa iskevä örsö haltioille... Hmm... Olisiko tämä kannattava? Mainitsiko joku jo breath weaponin? Totta ihmeessä. Aiheuttiko tämä vielä terroria vai pelkoa vain? Kelpaisi minun suurhaltioilleni.
Garou

Viesti Kirjoittaja Garou »

Onkohan tämä nyt hiukan OT, hmm.... no here goes:

Taistelin Empirellä Delffejä vastaan ja objectivenä oli raunio kentän keskellä. Jossain vaiheessa kun knighttini olivat siellä raunioissa niin Hydra hyökkäsi ja hönkäisi sitten päälle. No hups, kaksi nihtiä jäljellä. Knightit chargettaa, voittaa combatin yhdellä woundilla ja ajaa Hydran tiehensä. Liikkumisvuorolla Empiren keihäsmiehet menevät raunioihin ja samalla vuorolla peli loppuu.

Yhteenveto: Hydra on kannattava ostos pelillisesti, mutta ei voi puolustautua huonolta noppatuurilta!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”