Nöyryyttävin tappiosi
Nöyryyttävin tappiosi
Omani on kun hävisin lotrissa 7.v pikkusiskolle joka ei ollu pelannu lotria ikinä. :oopsiewoopsie:
-
zakug_the_insane
-
Oberon
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Nöyryyttävin tappiosi?
Nöyryyttävintä oli peli pure deadworld Catachaneillani Oikolukuhirven silloista Tau armeijaa vastaan. Puolet kentästä metsää/viidakkoa. Peli meni siten, että Catachanit ampu Komentajaa lukuunottamatta koko tau armeijan hevon skutsiin. No ko. komentaja chargee miehekkääseen lähitaisteluun, jossa sen onnistuu piestä koko armeijani.KOKO ARMEIJAN!
Ei auttanut colonelin ja captainien powerswordit/-fistit. Edes pelin kovimmat tappokoneet eli komissaarit huito tyhjää. Perusjätkät teki kai yhden woundin.
(Tämä oli siis 1500 pisteen peli.)
Ei auttanut colonelin ja captainien powerswordit/-fistit. Edes pelin kovimmat tappokoneet eli komissaarit huito tyhjää. Perusjätkät teki kai yhden woundin.
-
Janne Forsell
- Viesti:
Noj, ei huolta, kunnialla kuolit, olihan vastustajallasi ylivoima :O_pekka_ kirjoitti:No noloinon kyllä ilman muuta se kun testasin IG:llä uudencodexinsääntöjäilman tankkeja 700 pisteen peli kaverilla 20 chaosmarinee, rhinoja daemonprince.Mulla vähän yli 40 jätkä + 2 sentineliä.(mulla oli vaan1 troopsi) Sain koko pelissä tapettua yhden (1!) marinen...
Noloin tappioni oli ku pelasin toista vuotta Mordheimia ja pelasin kaveriani vastaan, hän oli tehnyt 250gc:n Orc Boyz warbandin ja minulla oli 500 gc:n Middenheimers, hävisin murskahäviöllä: tapoin yhden Orc Boyn, ja kaverini tappoi koko warbandini....HUOH....
Olut ei poista huoliasi, ei tee sitä maitokaan.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Nöyryyttävin tappiosi?
Ota toi ykkönen tosta numerosarjan edestä pois niin saat pisteetkin oikeainBahir kirjoitti:Nöyryyttävintä oli peli pure deadworld Catachaneillani Oikolukuhirven silloista Tau armeijaa vastaan. Puolet kentästä metsää/viidakkoa. Peli meni siten, että Catachanit ampu Komentajaa lukuunottamatta koko tau armeijan hevon skutsiin. No ko. komentaja chargee miehekkääseen lähitaisteluun, jossa sen onnistuu piestä koko armeijani.KOKO ARMEIJAN!
Sillä Shas'o:lla oli liekkari sekä plasma rifle+shield generators.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Kaveri pisteli, ekalla vuorolla Omasta Delffi armeijastani Shadet Hippopihvillä(tarkoitus oli tietysti toisinpäinen), ja tappaa Shadow warrioreilla Nobleni, ja armeija lähtee köpikseen jättäen minulle 10 warrioria RC:iden kanssa. En oikeastaan halunnut enää nähdä loppua...
Draw, aim, shoot, run!
- Teemutsun sotataito
- Teemutsun sotataito