Voiko huonommin mennä?
tämäkin nyt 40k esimerkki, mutta ei kai se nyt haittaa (kun kummassakin kerta huonosti voi heittää)
Chargaan turnauksessa 8 incubilla ja arcaonilla kahden bolter marinen kimppuun jotka kuitenkin voittivat taistelun, juoksin karkuun ja he juoksivat ylitseni...
(vanhoilla säännöillä, enkä edes minimoinut hyökkäyksiä)
Yhdessä fb pelissä lähiaikoina heitin kuudella peräkkäisellä taikomis vuorolla neljällä ensimmäiseen loitsuun taikavuoro loppuu... (ja pelasin 3 maagia joista yksi lvl. 4)
Chargaan turnauksessa 8 incubilla ja arcaonilla kahden bolter marinen kimppuun jotka kuitenkin voittivat taistelun, juoksin karkuun ja he juoksivat ylitseni...
Yhdessä fb pelissä lähiaikoina heitin kuudella peräkkäisellä taikomis vuorolla neljällä ensimmäiseen loitsuun taikavuoro loppuu... (ja pelasin 3 maagia joista yksi lvl. 4)
- Amazing Slug
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
noh kyllä nuo nopanheitot tasaantuu siinä 10 peivuoden kuluessaAnlaShok kirjoitti:No 8 peräkkäistä 4+ heiton mokausta ei ole edes _niin_ harvinaista, todennäköisyys on sentään 0.39% eli melkein 4 promillea.
18 peräkkäistä on sentään jo 0.0000003.8% mahdollisuus, eli yhden kerran reilussa 260000:ssa heiton sarjassa
Tällä hetkellä on oma ennätys on 60 heitosta kaikista alle 3. (pelasin kääpiöillä, en osunut, en onnistunut AS:ssä, en juossut karkuun)
-
VammaVasara
Jaa-a. Kerran kaverin Welffit nirhi mun laittoman (vaikeampi tappaa...) orcci loordin. 1+ save rerollilla 1 ja... 1. Pomo kuoli ja wyverni päätti reagoida ittensä kentältä :x . Siinä meni oolmoust 500pts. niin että viuhahti.
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain
Itse elin kerran todeksi empire-pelaajan PAINAJAISTA, kun armeijassa oli kokonaista kolme pyssyä (hb, tykki ja mortar), enkä onnistunut tekemään KOKO TAISTELUN aikana YHTÄÄN misfiretonta tykkinopan heittoa! Tuosta on paha pahentaa!
Scientific progress goes 'Boink'
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
No kai tämänkin voi huonoksi onneksi laskea:Pelattiin kaverin kanssa Necromundaa ja matsin jälkeen(loppu kun kaveri bottlas itsensä ulos) kaverin 12 jannusta 2 seiso jaloillaan ja mulla kaikki 2 lukuun ottamatta.No, heitettiin Serious Injury table ja 10 jepulle kaveri heitti 8(!) Full recoverya ja 1 leadershipin ja onnistuin heittää D66 15 ja tappaa Gang Leaderini!!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
No itseasiassa ei ole. Mulla oli juuri samat tykit. Nooh, olikohan toinen vuoro, kun pääsin ampumaan ensikertaa. Kaikilla tykeillä misfire=kaikki tykit tuhoutui. Oli tod. mukavaa...Itse elin kerran todeksi empire-pelaajan PAINAJAISTA, kun armeijassa oli kokonaista kolme pyssyä (hb, tykki ja mortar), enkä onnistunut tekemään KOKO TAISTELUN aikana YHTÄÄN misfiretonta tykkinopan heittoa! Tuosta on paha pahentaa!
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Niin löytyyhän miultakin sitä huonoa tuuria, 40k:n maailmasta nyt:
No, olin innoissani päättänyt kokeilla sitä mahtavaa ja hienoa monolithia pelissä. Lopputulos: Kaverin örkki ampuu sitä rokkit launchalla, 5+ osumiseen, tulos 6, Glancing hit 6+, tulee 6,(rupeaa jo huolestuttamaan), ja sitten se ,ah... niin mukava, heitto jossa katsotaan mitä käy, taas 6. Olise sitten kivaa kun oli eka vuoro ja monolith oli vielä hull down. On se kans tosi fantsuu kun monolith lähtee sillä huvikseen sutastulla laukauksell pois...
Se siitä monolithin "kestävyydestä".
No, olin innoissani päättänyt kokeilla sitä mahtavaa ja hienoa monolithia pelissä. Lopputulos: Kaverin örkki ampuu sitä rokkit launchalla, 5+ osumiseen, tulos 6, Glancing hit 6+, tulee 6,(rupeaa jo huolestuttamaan), ja sitten se ,ah... niin mukava, heitto jossa katsotaan mitä käy, taas 6. Olise sitten kivaa kun oli eka vuoro ja monolith oli vielä hull down. On se kans tosi fantsuu kun monolith lähtee sillä huvikseen sutastulla laukauksell pois...
Se siitä monolithin "kestävyydestä".
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Aina voi mennä huonommin esim. NELJÄ mokattua ld testiä yhdessä vuorossa ld10:piä vastaan, tulos dark elf lordi kärryssä ulos,20 corsairia ei rallya ulos 18 witch elfiä ei rallya ulos ja cold one knihdit mokaa viellä kaupanpäälle stupidityn ja ja vaeltaa 3,5 tuumaa päätyen bone giantin ja tomb scorpionin ruuaksi....
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
Aina voi mennä huonommin esim. NELJÄ mokattua ld testiä yhdessä vuorossa ld10:piä vastaan, tulos dark elf lordi kärryssä ulos,20 corsairia ei rallya ulos 18 witch elfiä ei rallya ulos ja cold one knihdit mokaa viellä kaupanpäälle stupidityn ja ja vaeltaa 3,5 tuumaa päätyen bone giantin ja tomb scorpionin ruuaksi....
"the world is a dangerous place not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing." - albert einstien
- I.C. Wiener
- Viesti:
Necromundassa hävisin pelin ennenkuin se kerkesi edes alkaa
. Siin tuli aluks maanjäristys missä osa äijistä meni. Maanjärsityksen jälkeen tuli jotain limaa minkä takia loput ukkeli tippuilivat rakennusten päältä 
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
MagnuMilla oli todella huonoa tuuria tuossa tämänpäiväisessä pelissämme. Peli oli 1000pts. ja Minulla kääpiöt, hänellä kaaos. Minulta kuoli kaksi warrua, häneltä meni kaikki. Ja että victory pointsit?
Minä: 1194
MagnuM: 18
Tapoin myös toisessa pelissä yli puolet hänen Delffeistään yhdellä thanella...
Minä: 1194
MagnuM: 18
Tapoin myös toisessa pelissä yli puolet hänen Delffeistään yhdellä thanella...
-
The Bushman
Tämä hyvin surullinen juttu tapahtui kun pelasin skaveneilla kauan sitten:
Grey seer thanquolia screamin bellissä ammuttiin thunderereilla. Osumat randomoitiin=yks tai kaks panosta osui kelloon,loput Grey seeriin. Woundaukset meni vähän huonommin,mut 2 sai silti läpi wardien jälkeen.
No, Thanquolhan tunnetusti saa vuoron alussa woundin takasin 2+:lla. Ja mikä luku tulee.....1!
Taikavuorolla grey seer käyttää warpstone tokenin, josta tulee 1. No, onneksi se saa re-rollata sen....taas 1. En tästä masennu, vaan pistän toisen taian sillä warpstone tokenin avulla. Ja kaikki muut hyviä lukuja, mutta taas tokenista 1. Re-rollataan....TAAS YKKÖNEN!!!! Tässä vaiheessa alkoi jo häiritä.
Seuraavalla vuorolla Thanquol yrittää taas regeneroida woundia....ohops, ykkönen! Sitten boneripper yrittää chargata warrioreiden kimppuun. 2+:lla se chargaa, ykkösellä se menee vähän rikki. No, ykkönenhän siitä tuli. Sitten heitetään, mitä se tekee,se joko pysähtyy tai sitten vastustaja saa ohjata sitä seuraavalla vuorolla. Kaveri nautti sen liikuttamisesta kauas pois toiminnan läheltä...
Turhaa kai sanoakkaan, mutta hävisin.....
Grey seer thanquolia screamin bellissä ammuttiin thunderereilla. Osumat randomoitiin=yks tai kaks panosta osui kelloon,loput Grey seeriin. Woundaukset meni vähän huonommin,mut 2 sai silti läpi wardien jälkeen.
No, Thanquolhan tunnetusti saa vuoron alussa woundin takasin 2+:lla. Ja mikä luku tulee.....1!
Taikavuorolla grey seer käyttää warpstone tokenin, josta tulee 1. No, onneksi se saa re-rollata sen....taas 1. En tästä masennu, vaan pistän toisen taian sillä warpstone tokenin avulla. Ja kaikki muut hyviä lukuja, mutta taas tokenista 1. Re-rollataan....TAAS YKKÖNEN!!!! Tässä vaiheessa alkoi jo häiritä.
Seuraavalla vuorolla Thanquol yrittää taas regeneroida woundia....ohops, ykkönen! Sitten boneripper yrittää chargata warrioreiden kimppuun. 2+:lla se chargaa, ykkösellä se menee vähän rikki. No, ykkönenhän siitä tuli. Sitten heitetään, mitä se tekee,se joko pysähtyy tai sitten vastustaja saa ohjata sitä seuraavalla vuorolla. Kaveri nautti sen liikuttamisesta kauas pois toiminnan läheltä...
Turhaa kai sanoakkaan, mutta hävisin.....