Organgun
Organgun
Eli ku pelaan sunnuntaina border patrollin kavereitten kesken niin ajattelin kannattaako ottaa Organgun mukaan. se on kyl mun lempi tykki..

"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying
Olen Ircissä Channulla #makkaralahti , #sotavasara QuakeNetissä
Nimellä Immuuni
- Old Dwarf Saying
Nimellä Immuuni
Oho Sittehä se on AIKA hyvä.
tota.. Mun kaveri ei varmaa usko tota joten mis toi osuu automaattisesti juttu lukee?
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
- Old Dwarf Saying
Nimellä Immuuni
- Old Dwarf Saying
Nimellä Immuuni
-
The Swordmaster
-
The Swordmaster
- The Captain
- Valvoja
-
The Swordmaster
-
tuhannen taalan mies
-
bluebluesky
Kello lähentelee sunnuntain ja maanantain välistä keskiyötä...veikkaanpa, että olette border patrollinne pelanneet jo...Tuhosivatko shadow warriorit organ gunin??? Jos olisi vaikka 10 Warrioria...5 osumaa, 2 osuu creweihin, kukaan ei woundaa. Seuraava vuoro. 6 osumaa(oho) 3 osuu creweihin(munkki) 1 woundaa...save kämätty. 3 vuoro. 4 osuu, 1 creweihin, woundaa,´save onnistuu...DwarfLord kirjoitti:NO noi vitja noi shadow warriorit tuhois mun organin mita teen?
Eli niiden ei pitäisi saada tuota hökötystä turvallisen kantaman päästä matalaks...ja toisekseen, sotakoneiden suojeleminen on keksitty(niin kauan kun ei yletä ampumaan, pidä kiltisti warrior-ryhmä koneen edessä).
-
The Swordmaster