Epic 40k

Spyrer. Lord of Slaanesh

Epic 40k

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

pelaako kukaan enää tätä peliä? löytyisikö pelaajia turusta?
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

mulla on ainakin kasa figuja siihen
ja voisin pelatakkin
mutta olen helsingissä
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

mullakin on kasa figuja, ei ole uusia sääntöjä ja asun puolessavälissä turkua ja hesaa
Spyrer. Lord of Slaanesh

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

uppia
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

Olen turkulainen ja asunkin siellä. On läjittäin figuja... oikeastaan kaikkea muuta paitsi Space Marineja (kaverillani on) ja kaaoksesta ei saa kovin suurta armeijaa. Olemme pääasiassa pelanneet Space Marine -säännöillä, mutta Epic 40k säännötkin löytyvät. Pidän itse SM-säännöistä enemmän, koska ovat yksityiskohtaisemmat enkä omaa kaikkia Epic magazineja, joissa olisi tullut lisäsääntöjä Epic 40k:hon. Figuuripuolikin painottuu tuonne varhaisempaan tuotantoon.

Ainoa ongelma on aika, jota luonnollisesti pelaamiseen tarvitaan. Tuo jälkikasvu nimittäin syö aikaa todella tehokkaasti :wink:

En osaa sanoa/luvata mitään peliajankohtaa, mutta intoa on. Ajattelin että tieto pelaajien olemassaolosta on jo jotain sekin...
Fear is just an illusion of weak mind.
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Heh, Turun seudulta täälläkin mölytään.

Epicciin löytyy kaaosta tuhansien pisteiden edestä, joten armeija ei ole ongelma. Sääntöjä löytyy Space Marinen lisäksi Epic 40,000:een ja kylläpä löytyy tietty toi Epic Armageddonin säännöt. Jälkimmäinen paras versio tähän mennessä, kunhan alkukankeudesta päästään yli.

Anyway, kunhan EpicA ilmestyy, niin eiköhän noita pelaajiakin ala nousemaan haudoistaan. ;)
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Juu löytyy ehkäs säkällä 1000 pts mariineja... tosin en osaa säntöjä. :)
Apollo

Viesti Kirjoittaja Apollo »

Marinet, guard, orks ja tyranidit löytyy täältä. Lisää figuja vaan kaivattaisiin..

Epic:Armageddonin säännöt ovat kyllä parhaimmat mitä tälle pelille on tehty. Space marine säännöt olivat liian yksityiskohtaiset tälle mittakaavalle ja jo aseitten kantamat oli sitä luokkaa ettei tarvinnut liikkua. Detachmentit oli ennalta määrätty joten oli 10-30 "yksikköä" pelissä mitä liikuteltiin suurten muodostelmien sijaan.
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

EpicA on todellakin massiivinen askel oikeaan suuntaan. Harmi vain, että uudet hienot figut tullaan nähtävästi hommaan mail orderista...

Ainakin mulla olisi kysyntää defilereille, tankeille, obseille ja raptoreille... Sääntökirja sentään tulee ihan oikeasti kauppaan.. :)
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Pelaajia piisaa... nscaalcn:n figuilla on tullut pelattua yhdessä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”